Avatar billede stephenfm Nybegynder
29. november 2014 - 18:11 Der er 2 kommentarer

Outlook 2010 og Google kalender

Hej
Jeg har via mit job som benytter outlook 2010 kunne bruge google kalender for at synkronisere de to kalender således jeg kunne bruge den på min mobil/tablet.
Men som I nok ved så er google i fuld gang med at se dollar alle vegne...
Er der en som kan fortælle hvilket og hvad jeg skal bruge for at få kalender til at være aktuel fra arbejdet?
Mit arbejde har en høj sikkerhed så, men google sync blev dog accepteres.
På forhånd tak
ps. Jeg er ikke meget dygtig i dette univers mht dit svar...
Avatar billede ptj_11 Forsker
29. november 2014 - 19:43 #1
Hej Stephenfm.

Det fremgår ikke helt tydeligt, hvori dit problem består?
Kan du forklare lidt mere tydeligt hvad du spørger om?
/ptj_11
Avatar billede stephenfm Nybegynder
14. december 2014 - 19:39 #2
Sorry.
Mit job har af sikkernæssig grunde en høj it sikkerhed.
Jeg kan derfor kun videresende Outlook 2010 kalender oplysninger.
Dette er gået godt indtil google ikke ønsker at 'give' denne service frit, men ønsker money.
Er der et andet kalender system til mobil/tablet som kan benyttes end google eller en anden 'smutvej'?