Avatar billede TSM9000 Nybegynder
01. december 2014 - 18:48 Der er 3 kommentarer

Kan ikke se sendt post i Windows live mail

Jeg kan fint se sendt mail når jeg ikke vedhæfter filer. Men hver eneste gang jeg vedhæfter en fil kan jeg ikke se den pågældende mail i mappen for sendt post. Posten bliver sendt og modtageren har ingen problemer med at se hverken indhold eller vedhæftede filer.
Jeg har været gennem samtlige indstiller en hel del gange men kan ikke finde ud af hvad der er galt, eller hvad det er jeg har overset.

Maskinen køre Windows 7 og virker ellers upåklageligt.

Jeg har overvejet at skifte klient, men ved ikke rigtigt hvad jeg i så fald skulle vælge. Det må gerne være noget helt simpelt, uden kalender og andet gejl.
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2014 - 00:57 #1
det er vel fordi MS ikke gider gemme vedhæftede filer..
Avatar billede falster Ekspert
02. december 2014 - 14:40 #2
outlook.com er vel det nærmeste man kommer en afløser for Windows live mail (selvom det ikke er en klient, men en Web-løsning.)

Men fungerer udmærket og enkelt, synes jeg.

www.outlook.com
Avatar billede johnwpd Praktikant
06. december 2014 - 11:22 #3
Der burde ikke være nogen grund til at skifte klient.
Du kunne prøve at geninstallere WLM. Husk evt. at tage backup af kontaktpersoner og meddelelser.
Eller som nødløsning kunne du sende bcc mail til dig selv, så kommer den i indbakken, som du så kan flytte til sendt post. Det er besværlig, men virker.