Avatar billede JensMoellerThoger Nybegynder
01. december 2014 - 22:12 Der er 2 kommentarer

Ødelagt iphone skærm - hvordan henter jeg billeder fra den?

Hej alle.

Har en iphone 4, som jeg desværre har ødelagt skærmen på, men havde ret mange minder og billeder på den. Hvordan henter jeg dem når der bare er sort skærm, men telefonen virker?
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2014 - 00:55 #1
installer iTunes på computeren, sæt tlf til, så sku du gerne ku kopiere billeder fra den.
Avatar billede kurt54 Ekspert
02. december 2014 - 08:21 #2
Eller lettere sæt den med kabel  til compurn så bør billedmappen være synlig i stifinder.