Avatar billede fjorbak Seniormester
03. december 2014 - 21:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

movie maker

Hejsa vil du være venlig at skrive hvordan jeg skal gøre fo et oprette spørgsmål
i Movie maker, jeg har forsøgt, gennem >programmer>billeder>andet

men uden resultat.

Jeg har været der inde når jeg anvender søgefeltet.
Avatar billede MADOlsen Forsker
04. december 2014 - 08:49 #1
Det kan godt være, at det er mig, der er tungnem, men jeg fatter absolut intet af det spørgsmål.

Hvad er det du skal have hjælp til?
Avatar billede fjorbak Seniormester
04. december 2014 - 08:56 #2
Jeg vil forsøge igen

Jeg kan godt ved at søge finde gruppen med movie maker, men når jeg vil oprette spørgsmål, skal jeg ind i de rullebånd og først klikke på programmer derefter næste og så billedebehandling og i det sidste finder jeg ikke noget andet en 5 punkter inten om movie marker, hvordan gør jeg for at kunne oprette mit spørgsmål i movie maker, vil du lave en "sti" der til

Tak
Avatar billede MADOlsen Forsker
04. december 2014 - 09:25 #3
Nåååh, du leder efter en kategori der hedder "Movie Maker"?

Sådan en findes ikke. Men det ser ud til, at andre der har stillet spørgsmål om Movie Maker har gjort det i

Programmer › Billedbehandling › Andre

eller

Generelt IT › Video
Avatar billede fjorbak Seniormester
19. november 2015 - 18:45 #4
Jeg har glemt alt om dette spørgsmål vil du sende svar ;-)
Avatar billede fjorbak Seniormester
11. december 2015 - 09:47 #5
Intet tilbagemelding derfor tager jeg selv
Avatar billede MADOlsen Forsker
11. december 2015 - 09:57 #6
Hov, jeg havde overset din sidste kommentar. Men jeg har vist alligevel ikke gjort mig fortjent til point, så snup du dem bare selv med god samvittighed :-)
Avatar billede fjorbak Seniormester
11. december 2015 - 10:21 #7
Kære ven
Den 19 nov bad jeg om at du ville sende et svar til point givning men du kan da nå det endnu

Mvh
Avatar billede MADOlsen Forsker
11. december 2015 - 10:35 #8
Jep, og det overså jeg åbenbart :-)
Men som jeg skriver, synes jeg under alle omstændigheder, at du bare skal snuppe pointene selv :-)