Avatar billede EveryMA Mester
08. december 2014 - 14:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mellemrum mellem 2 variabler

Hej.
Jeg har forsøgt at google mig frem til en løsning på mit problem men jeg ved ikke helt hvordan man skal forklare det i forhold til at finde hjælpe hos google.

jeg har klappet to variabler sammen: dato og tidspunkt.

datoen har jeg programmeret så den viser den på præcis den måde jeg vil have den til. (så man f.eks. undgår en dato der hedder 2014-12-8, men i stedet 2014-12-08 - altså med nul.

Jeg har forsøgt at sætte datoen sammen med et 'live' tidspunkt, men der bliver ikke lavet mellemrum mellem datoen og tiden.

Nu viser den:
´
Den skal vise

koden, hvor de slåes sammen:
vrOrTime = varUjk & time

(varUjk er den selvprogrammerede dato)

Hvordan får jeg den til at lave et mellemrum?
Avatar billede keysersoze Guru
08. december 2014 - 15:01 #1
varUjk & " " & time
Avatar billede EveryMA Mester
08. december 2014 - 15:05 #2
aahhhhh selvfølgelig -_-

Tak for det :-)