Avatar billede martin_moth Mester
08. december 2014 - 20:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Log over antal timer der arbejdes ved PC

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange timer/dag min pc er tændt, og hvor mange af de timer der arbejdes ved den, og få en log fx. hver uge.

Findes der noget software der kan tælle og logge det? Hvad skal man google på?
Avatar billede claes57 Ekspert
08. december 2014 - 20:21 #1
ja og opdelt på programmer der køres. Du kan trække mængden af hjerterfri fra i arbejdstid, og mængden af word/excel kan du lægge til.
http://www.manictime.com/
jeg kendte programmets design, men kunne ikke huske navn - googlede på "software log computer activity" og kiggede billeder efter det skærmbillede, jeg huskede.
Avatar billede martin_moth Mester
08. december 2014 - 20:27 #2
super - det prøver jeg. Smid svar
Avatar billede martin_moth Mester
08. december 2014 - 20:33 #3
Hmm - den lægger sig ikke i Start-mappen (win7) - men den logger alligevel fra logon til power down?
Avatar billede claes57 Ekspert
08. december 2014 - 20:43 #4
Bare test det selv. Det virkede hos mig med standard-opsætning.
Men bare luk selv, jeg har point nok.
Avatar billede magic-mouse Novice
09. december 2014 - 08:48 #5
Jeg bruger rescuetime https://www.rescuetime.com det giver en basis pakke hvor den intelligent gætter hvad du laver og hvor produktivt det er, engang imellem skal man hjælpe AI'en men eks. visual studio regner den automatisk som produktivt tid.
Avatar billede martin_moth Mester
21. december 2014 - 14:30 #6
smid svar - det hele spiller
Avatar billede magic-mouse Novice
21. december 2014 - 15:58 #7
hvem mig ?