Avatar billede fozzi215 Nybegynder
28. marts 2015 - 14:35 Der er 6 kommentarer

hjemmeside

dav jeg ved ikke om det er her jeg skal skrive sådan noget her men jeg har fået en opgave i at lave en hjemmeside en webshop eller sådan noget hvor man skal kunne tilkoble sig til facebook og kan få sådan en nyheds email om hvad jeg skal bruge der til det gerne et programmerings sprog
Avatar billede Blueeyez Mester
28. marts 2015 - 14:58 #1
Du bør nok lige få lukket dine andre spørgsmål herinde. De virker ikke for aktive.
Avatar billede fozzi215 Nybegynder
28. marts 2015 - 15:01 #2
hvordan gør jeg det :/
Avatar billede Slater Ekspert
28. marts 2015 - 15:32 #3
Du går igennem dine tidligere spørgsmål.
Dem kan du se her: http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/fozzi215

Hvis du synes du har fået et godt svar, accepterer du personens svar, eller hvis vedkommende kun har lagt kommentarer (dem med grå titellinje i stedet for gul), så beder du dem lægge et svar, så du kan acceptere det.

Hvis du IKKE synes der var nogle brugbare svar, så laver du selv et svar og accepterer det. Så er spørgsmålet lukket.

Og husk du kun må have samme spørgsmål åbent én gang: http://www.eksperten.dk/spm/1002733
Avatar billede Slater Ekspert
28. marts 2015 - 15:34 #4
- Med hensyn til dette, så er jeg ikke sikker på, jeg forstår.

Du har fået til opgave af lave en webside som skal forbindes til Facebook og have nyhedsmailudsendelse - men du ved ikke hvad det skal laves i?
Det er en utroligt stor opgave at give nogen, der ikke engang ved hvilken teknologi de skal bruge til det. Det kan næsten ikke passe.

Hvis du er helt på bar bund, så kan vi vist godt sige med det samme, at det kommer til at tage dig år at løse den opgave, uanset hvad vi fortæller dig.
Hvis du ikke er på bar bund, så må du nok præcisere lidt, hvor det er du går i stå.
Avatar billede fozzi215 Nybegynder
28. marts 2015 - 16:17 #5
jeg kan godt noget men jeg har glemt noget af det altså det der med facebook og nyheds noget han sagde også at det ikke skulle være det helt store bare en lille hjemmeside og det sagde han at jeg nok skulle kunne med den smule
Avatar billede keysersoze Guru
29. marts 2015 - 10:06 #6
Kig på Facebook API - de skriver fint om integrationen.