Avatar billede zola Novice
21. april 2015 - 12:30 Der er 3 kommentarer

lukke spørgsmål uden pointgivning

jeg er undertiden udsat for at jeg ikke har fået brugbare svar på mine spørgsmål, men på et tidspunkt vil jeg gerne lukke dem, hvis der ikke sker videre. Kan jeg lukke en tråd uden at skulle afgive point til mig selv ??

Har lige været ude for at skulle lukke et og måtte give mig point for at acceptere mit eget svar...
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2015 - 12:35 #1
Ja sådan er det, man lukker ved at give point, enten til den som har hjulpet eller sig selv, hvis man ikke har fået et brugbart svar.
Der er normalt heller ingen, som taget point for spørgsmål vedrørende Eksperten. Så du må også her selv lægge et svar:-)
Avatar billede 220661 Ekspert
21. april 2015 - 19:15 #2
Man skal nu også huske at følge op på sine spørgsmål, når der er kommet nye forslag i tråden:
http://www.eksperten.dk/spm/1001474#reply_8180447
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2015 - 10:11 #3
Jeg er selvfølgelig helt enig i tilføjelsen i #2