Avatar billede ph_elec Novice
06. april 2016 - 16:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Xcopy kopierer ikke alle filer :-(

Hej alle.

Jeg kan ikke finde en god kategori :-)

Pludselig (måske efter win10 er blevet installeret) kopierer min ellers gamle bat fil ikke længere alle filer. Den tager nogen, men ikke de sidste nye, heller ikke nye biblioteker ??
Kommandoen, som  jeg har brugt i årevis er:

xcopy d:\backup\faelles\*.* y:\backup\faelles\*.*/e /d /r /y /c /f /h

Helst ikke anbefal Robocopy, den vil heller ikke

På forhånd tak

Hilsener

Per
Avatar billede martens Guru
21. april 2016 - 10:28 #1
Prøv dette .... ;o)

xcopy d:\backup\faelles\*.* y:\backup\faelles\ /e /d /r /y /c /f /h /a /k /v /z
Avatar billede ph_elec Novice
22. april 2016 - 10:05 #2
Hej Marten. Tak for hjælp. Det ser ud til at virke.
Mit store problem, vat at netværksharddiske er i sleepe mode, så man skal lige "vække" dem, og der har jeg fundet ud af , at man kan gøre sådan:

net use y: \\192.168.1.252\public

Herefter har jeg fundet frem til, at denne streng virker :-)

rem robocopy d:\backup\faelles z:\backup\faelles /e /z /xo /np /tee /R:3 /W:3

Tak for hjælpen
Avatar billede martens Guru
22. april 2016 - 17:43 #3
tak for point ;o)

Det var ikke et pænt træk...
Avatar billede ph_elec Novice
22. april 2016 - 18:25 #4
Ikke en pænt træk ?? Hvad mener du?

Men alligevel tak :-)

Mvh

Per
Avatar billede martens Guru
23. april 2016 - 01:07 #5
at du gav dine lovede points til dig selv .... ;o(
Avatar billede martens Guru
23. april 2016 - 01:08 #6
og gør som der skete netop her.... http://www.eksperten.dk/spm/1010354
Avatar billede ph_elec Novice
23. april 2016 - 09:02 #7
Det var jeg ikke klar over, jeg mente da bestemt du fik de points, det var da min hensigt. Hvad gør jeg nu ??
Undskyld, men jeg fandt det sted der stop accepter svar, og trykke der :-(
Mvh
Per
Avatar billede martens Guru
23. april 2016 - 16:50 #8
opret et nyt spørgsmål ... om ét eller andet ligegyldigt . så skal jeg "svare" ...
Avatar billede ph_elec Novice
24. april 2016 - 09:34 #9
Har gjort :-) Samme spørgsmål :-)