Avatar billede pedepede Nybegynder
17. september 2001 - 10:21 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Focus på textfelt -eller ej!!!

Jeg har en Flashfilm der indeholder nogle tekstfelter. Det er ikke noget problem at have focus på et bestemt felt i flash, men når filmen åbnes i en browser er der af en eller anden grund ikke focus på feltet længere, selvom markøren står og blinker. Hvordan omgår jeg dette problem?
Avatar billede lingoman Nybegynder
17. september 2001 - 13:52 #1
Selve flash filmen skal være sat i fokus ved at brugeren klikker et eller andet sted på filmen. Du kan have en \"enter\" eller \"start\" knap som brugeren skal klikke på når de kommer ind på siten.

mvh geo
Avatar billede lingoman Nybegynder
21. september 2001 - 16:59 #2
Fik du løst focus problemet ?
Avatar billede pedepede Nybegynder
21. september 2001 - 23:39 #3
Hvis jeg skal klikke et eller andet sted på filmen, hvadenten det er en start/enter-knap eller ej, så kunne jeg jo ligeså godt klikke i tekstfeltet med det samme... Så problemet er altså ikke rigtig løst. Men jeg hører gerne fra dig igen, vi jeg har misforstået noget, eller du kan komme på en anden løsning.
Avatar billede lingoman Nybegynder
22. september 2001 - 10:59 #4
Ja, man kan naturligvis klikke direkte i tekstfeltet.
Jeg havde blot opfattet dit spørgsmål som om du gerne ville have tekstfeltet i fokus når den viser sig i browseren, og det lader sig kun gøre hvis selve filmen i forvejen er i fokus........

mvh geo
Avatar billede pedepede Nybegynder
22. september 2001 - 19:09 #5
Så det jeg mangler er noget HTML-kode, der kan sætte en Flashfilm i fokus.... Hvis det findes!
Avatar billede lingoman Nybegynder
27. september 2001 - 19:54 #6
Nu har du jo fået et svar på dit sidste spørgsmål i http://www.eksperten.dk/spm/112990 så gider du at lukke dette ?
Avatar billede pedepede Nybegynder
27. september 2001 - 21:12 #7
Hvordan fanden er det lige jeg gør det?
Avatar billede lingoman Nybegynder
27. september 2001 - 22:56 #8
Du opretter selv et svar og accepterer det. Derved får dine point tilbage :)
Avatar billede pedepede Nybegynder
28. september 2001 - 08:28 #9
Aha! Snedigt!
- Pede
Avatar billede lingoman Nybegynder
28. september 2001 - 08:37 #10
Tak for point, det var pænt af dig :)
mvh geo