Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2001 - 21:27 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke logge på eksperten

Resten her fra eksperten har et problem: han kan ikke logge på. Når han forsøger ser hans skærm sådan ud: ftp://212.10.124.79/resten_login.jpg - hvad skal han gøre for at kunne logge på? Indtil videre er cookies slettet.
Avatar billede pesa Nybegynder
12. december 2001 - 21:30 #1
Hvad er det lige præcis han gør for at få denne blanke skærm?
Avatar billede waldowolf Nybegynder
12. december 2001 - 21:31 #2
Vil lige ønske resten velkommen i klubben, samme skete for b.la. XzXzX. Se ev.

http://www.eksperten.dk/spm/138129
Avatar billede dmcn Praktikant
12. december 2001 - 21:33 #3
Blank skærm plejer at betyde slettet - kan dog på ingen måde forstå hvorfor resten skulle være blevet det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2001 - 21:33 #4
pesa> han logger på - bagefter er skærmen bare blank
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2001 - 21:34 #5
n0rmality> Det kan jeg heller ikke se hvorfor han skulle være blevet.
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. december 2001 - 21:37 #6
Den blanke skærm har jeg også lagt mærke til ;o)

Bortset fra det, så skal vi ha\' resten tilbage på plads, send omgående en besked til Admin, det kan ikke være meninge at resten mister sine point pgs. en tåbelig fejl.
Der må komme en forklaring på fænomenet!
Avatar billede pesa Nybegynder
12. december 2001 - 21:39 #7
Meget mærkeligt! Prøv at kontakte folkene bag Eksperten.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2001 - 21:41 #8
Det lader til at resten er blevet slettet... han skulle ligge nr 1 på topti i XP kategorien - han ligger der ikke mere: http://www.eksperten.dk/kategori/121
Avatar billede waldowolf Nybegynder
12. december 2001 - 21:42 #9
john_stigers  >> Tror databasen sletter sådan lidt når den har lyst.
- XzXzX
- microtec (kom tilbage)
+ et par andre tilfælde...
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. december 2001 - 14:06 #10
Der sker åbenbart ikke en skid i det her spørgsmål.

resten har haft telefonisk fat i Jacob, her er hvad resten skrev til mig på ICQ;

Hej retaxes
så fik jeg fanget ham jacob pr tfl men jag tror han er pisseligeglad man røg kun ud hvis man overførte point fra en konto til en anden sådan noget pis og det gjorde den automatisk påstod han.

Jeg synes vi skal fortsætte kampagnen indtil resten er tilbage med alle sine point, KOM SÅ IGANG GUTTER!
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. december 2001 - 11:57 #11
Sidste nyt fra resten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

----------------------------------------------------------
Hej retaxes
ja så fik jeg fat i admin igen per tlf og denne gang vred jeg armen om på ham og han ville prøve at nå det i dag men han påstår hårnakket at det ikke er deres database der er noget galt med men at jeg skulle have snydt og have overført point til mig selv fra en anden bruger men jeg kan på intet sted i mine besvaret spørgsmål se at det skulle være forkommet.

Og i deres system er der ingen fejl men jeg kunne ellers fortælle ham op til flere  sp hvor der er flere bruger der kvajer sig med flere bruger navne så jeg er skrup tosset på den drenge røv så hvis jeg ikke er lukket ind igen i aften laver jeg et nyt navn/bruger også vil jeg skide ham et stykke jeg er pisseligeglad han sider bare der og konkluder noget han ikke engang gider at undersøge.
Avatar billede resten Nybegynder
14. december 2001 - 16:35 #12
Hej alle sammen :)
ja jeg tror selv det er løgn men jeg fik en mail fra Jacob admin og jeg er sku tilbage hurra.

og en meget stor tak til John_stigers og til retaxes jeg står i dyb gæld til jer og som jeg håber jeg kan gengælde en dag.

venlig hlsen resten.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2001 - 16:49 #13
resten> jahuuuu! :D - så virkede det at maile admin.
Point deles af dem der har svaret.
Avatar billede resten Nybegynder
14. december 2001 - 17:33 #14
Kig her John og tak igen.

http://www.eksperten.dk/spm/146733
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. december 2001 - 17:48 #15
Takker for pointene, det glæder i det mindste at du er tilbage, VELKOMMEN HJEM resten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.fotx.net/retaxes
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. december 2001 - 19:10 #16
velkommen hjem *LOL* :))
Avatar billede resten Nybegynder
14. december 2001 - 19:14 #17
Takker jeg har også savnet jeg alle :))