Avatar billede ecoon Nybegynder
18. december 2001 - 15:48 Der er 53 kommentarer og
2 løsninger

Vurdér My-DDC!

Gider i ikke lige at kaste et blik på: http://www.friserverplads.dk/my_ddc/
??????????

På forhånd tak!

/ecoon
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 15:49 #1
Husk nu, kun en bruger, Jacob.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
18. december 2001 - 15:50 #2
Ókay .. Flot side. Vi er vidst enige om at du kan grafiske ting. Men du har vist ikke lige fået lov at disney til at bruge de billeder der Jeg kan kun sige 2 ord \" Bigass Lawsue\" :-).. ..Siden er lidt tom mht. indhold men den virker også lidt \"alene\"..

8@13
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 15:50 #3
fino...

husk nu at hvis du har gribbet billederne (det ved jeg ikke om du har) at der er copyright :)

Du valgte altså domænet ecoon.. :)
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2001 - 15:53 #4
ecoon = jacobberget?
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 15:54 #5
n0rmality jagter stadig snydere...haha...
Bliver du aldrig træt???  ;)
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 15:55 #6
el_barto : Bingo! ;)
lawyer : Hell, et eller andet skal man jo få tiden til at gå med - og Jacob er en af de slemme! ;)
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 15:57 #7
n0rmality> Hvis du ikke er på ekspertens lønningsliste så se at blive det...  ;)
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 16:00 #8
lawyer : Heh, kan jeg få en snyder eller to sparket ud, så er jeg fint tilfreds. :)
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 16:02 #9
Så er ecoon vel også particle??

http://www.eksperten.dk/spm/145882
Avatar billede ecoon Nybegynder
18. december 2001 - 16:03 #10
Ja, faktisk har jeg IKKE nogen bruger mere, der hedder jacobberget! Den er slettet!
Spørg selv admin *griner*!!! ;-)
Billederne>> Så længe jeg har min copyright i orden, er de ligeglade. Jeg har jo også skrevet hvem der har (c) på billederne, og på min anden side, www.donaldduckclub.com har de bare sagt god, hvis vi skrev hvem der havde (c)!
Så jeg føler at det er lovligt!

/ecoon
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 16:04 #11
Hmm... og particle er også slettet?
Avatar billede ecoon Nybegynder
18. december 2001 - 16:05 #12
GRRRR.... både particle og jacobberget er slettet!!!
Er alle med nu?
Avatar billede ecoon Nybegynder
18. december 2001 - 16:06 #13
Det er jo lidt irriterende, at ens info-side, ikke også bliver slettet når man slettet sin bruger! :-(
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 16:52 #14
ecoon....

Jeg forstår dig SÅ godt.... det er vildt irreterende når nogen tror en snyder..kender det alt for godt... (plus at dit spm er ødelagt!) Dette har jeg påpeget for n0rmality før..men han hører ikke :)))

Jeg vil også gerne snart skifte navn til et domænenavn...med ved ikke hvordan det kan accepteres. For mig at se kunne jeg jo bare oprette en bruger der får 300 point og så give ham lawyers point minus 300 ???? Gad vide hvad admin siger...
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 16:55 #15
ecoon : Siden du ikke gør opmærksom på det, hverken i dit minisite, eller andre steder, så er det lidt svært at gætte sig til - og når du så oveni før har indrømmet flerbrugeri (damn, sejt ord! ;) ), så er der vel ikke meget at sige til det?

Anyways, beklager. :)

lawyer : Admin vil brokke sig, samt alle andre. Vil du skifte bruger skal du afmelde din gamle. Ligesom jeg har gjort.
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 16:56 #16
n0rmality> I know...det er det med point jeg mener...
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 17:01 #17
n0rmality> ecoon har intet gjort forkert..det er ikke pålagt ham at nedfælde et eneste sted at han tidligere har haft andre brugere.... Det er lynch-stemningen herinde der er forkert..det er ikke ecoon der er forkert på den!!! Den diskution har vi haft..
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 17:11 #18
lawyer : Når han tidligere har haft flere brugere på samme tid, så er det vist en udemærket idé at gøre opmærksom på at man har afmeldt de andre - det har brugere før ham gjort med stor succes.
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 17:14 #19
n0rmality...jaja tsk tsk!!

Hvis man ønsker ny identitet her på sitet af forskeliige grunde står der jo idiot på ryggen af en hvis man skriver hvad man hed før ......

Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 17:16 #20
n0rmality> Iøvrigt som jeg før har påpeget behøver man ikke at skulle stå til regnskab over for dig...ta\'  nu og brug admin..og hvis han ikke har tid eller gidet hjælpe dig..så er det jo nok fordi han ikke vægter det særligt højt! capice?
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 17:21 #21

Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 17:31 #22
lawyer : Gør man ikke andre opmærksomme på det, så skal man også være forberedt på at det bliver kommenteret mindst en gang. Sådan er det herinde, og personligt tror jeg det vil give endnu flere snydere, hvis vi ikke er om os.

Havde jeg tilkaldt admin i dette spørgsmål var ecoon blevet slettet - det er jeg kun interesseret i, hvis han rent faktisk snyder. Min spørgelyst har altså pludselig forhindret en uberettiget sletning.
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 17:44 #23
Jeg tror ikke ecoon var blevet slettet..hvis han var, var jeg og andre også skredet, for så er det sgu for langt ude..gør nu alle en tjeneste og brug ADMIN!!!!! Jeg ville anbefale alle at nægte at svare på dine injurier..men da de fleste er børn lytter de ikke..

Du har bare endnu engang bevist at du har ikke kompetencen til at bevise om brugere snyder..

I det her tilfælde skulle du skrive til admin og sige... jeg har set en profil der hedder ecoon kan I bekræfte om han har flere brugere eller er de slettet...

HVORFOR ER DET SÅ SVÆRT?????????????????
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 17:47 #24
lawyer : 1: Han var formentlig blevet slettet. Admins sletter på livet løs for tiden, spørg f.eks. resten og waldowolf.
2: Måske fordi der for tiden går adskillige dage før man får svar fra admin - hvis man nogensinde gør.
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 18:18 #25
1) Han stopper nok når tilpas mange brokker sig over at være uretfærdigt behandlet!! Men ellers er det jo hans site og kan slette hvem han vil..

2) Hvis admin først svarer efter adskillige dage, er det jo nok fordi han ikke synes det er noget stort problem. Ellers ville han jo svare prompte, og nu er det jo hans site og ikke dit! (selv om det er svært at se). hvis han har for travlt til at svare kunne han oprette superbrugere, men da han ikke har det har han vel ikke for travlt.

Dit argument er altså at der går for mange dage inden admin svarer...det kan jeg slet ikke se du skal bekymre dig om????
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 18:34 #26
lawyer : 1: Mange *har* brokket sig, men alligevel slettes folk uden at admin rent faktisk tjekker om der er grundlag for at slette. Tjek f.eks. http://www.eksperten.dk/spm/145931 , hvor admin siger at brugeren resten (kendt fra blandt andet hardware-kategorien som et pragteksemplar på en e-bruger) tilsyneladende er blevet slettet pga. pointoverførsel.
Hvis admin ikke engang vil fortælle resten hvorfor han er blevet slettet, hvorfor skulle han så fortælle mig om ecoon\'s tidligere brugere er blevet slettet?

2: Hvor meget ved du egentlig om hvordan eksperten kører? Der er to mænd bag - kun den ene står for den rent programmeringsmæssige del. For tiden arbejdes der på eksperten v.3, som efter eget udsagn skulle være klar 14 dage inde i det nye år. Den ene admin (Jacob, ham der programmerer sitet) arbejder fuldtids på eksperten, og pga. lanceringen i nær fremtid han har sandsynligvis ikke meget tid til at besvare mails. Den anden admin (Andreas, der står for bl.a. markedsføring osv.) har et arbejde ved siden af, og skal formentlig have nogle annonce-aftaler i hus i forbindelse med lancering af det nye eksperten. Regn dig så selv frem til hvor meget tid de har til at besvare mails. Hvis det derudover betyder at de skal bruge et kvarter på at finde svar på mit spørgsmål, så kan jeg da fint forstå hvorfor de hellere vil besvare 3 andre mails end min ene.

Grunden til der ikke før er oprettet superbrugere (kommer i forbindelse med e v.3, så det *er* et problem med snydere) er at det ville have været for stort et arbejde at indbygge det i den eksisterende kode.
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 18:45 #27
1) Det er alene op til admin hvem der skal slettes..hvis det får negativ betydning at de sletter ubegrundet ophører de nok med det... Jeg kan ikke se vi brugere skal rende rundt og anklage hinanden... vi bør sende en mail til admin og hvis han ikke tager affære..så må vi konkludere at der ikke skal tages affære....det kan da ikke være anderledes.

2)Det betyder at de nedprioriterer det du bruger meget af din tid på..er det ikke tankevækkende? Det må jo betyde at de er ligeglade..eller næsten.

De kunne bare udnævne nogle brugere og så hver gang en af disse brugere anmelder en profil bliver han slettet..ganske enkelt, men igen må det være beviset for at det ikke har særlig høj prioritet.

Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 18:50 #28
1: Admin sletter når han får anmeldelser - det er det anmeld-systemet er lavet for. Tilsyneladende tjekker admin sjældent om der er hold i anmeldelserne, ellers ville folk som resten ikke være blevet slettet.

2: Nedprioriterer snyd? Begynder de på det, så er eksperten.dk da først blevet en sand dødssejler - desuden kan du for oven læse (hvis du da overhovedet læser det, det tyder det ikke på) at de \"ansætter\" superbrugere i den nye version. Det kalder jeg ikke at nedprioritere.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2001 - 18:51 #29
lawyer> Du er lidt tumpet at høre på.. (og kald det bare injurier)

De bruger alt deres tid på at udvikle eksperten v. 3 fordi de er... ligeglade med os?! NEJ! De gør det jo for at eksperten kan bestå!

Fjolser som snyder/har flere brugere kan måske forhindres hvis eksperten udvikles. Men hvordan skulle de få tid til at udvikle hvis de skal rende og selv finde brugere der skal slettes?

Hvorfor tror du de har lavet en anmeld misbrug funktion?

Med din logik vil et inbrud i en døgnkiosk blot resultere i et opkald til politiet, uden at undersøge hvad der sker eller om du måske kunne være et godt vidne. Så går du hjem i din seng og tænker ikke mere på det...nej vel?
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 18:55 #30
1) Det kalder jeg at nedprioriterer...

2) Tilsyneladende nedprioriterer de da!! At de så vil opprioriterer igen i den nye version er en anden snak....

Kan du ikke se at dit arbejde er ren chikane??? Du burde altså ligge det på hylden og så lade admin styrer det.... også selv om han ikke gider, men det gør han jo tilsyneladende igen i den nye version og så kan du have en bunke brugere du gerne vil have ham til at kigge i sømmene... men drop nu den chikane.. det giver en dårlig stemning herinde..
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 18:58 #31
1: Læs lige igen: De har *brugt tid* på at lave en *anmeld-snydere-funktion*, så vi andre nemmere kan anmelde snyd når vi ser det. Kalder du det stadig at nedprioritere?

2: Læs 1...

Den eneste der giver dårlig stemning lige nu er dig...
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 19:02 #32
el_barto... du er under niveau, men jeg svarer kort alligevel..

\"De bruger alt deres tid på at udvikle eksperten v. 3 fordi de er... ligeglade med os?! NEJ! De gør det jo for at eksperten kan bestå!\"

Er det en hentydning til noget jeg har sagt?? De nedprioriterer snyd for tiden og det er i deres gode ret. Jeres arbejde er kun ren og skær chikane...

\"Fjolser som snyder/har flere brugere kan måske forhindres hvis eksperten udvikles. Men hvordan skulle de få tid til at udvikle hvis de skal rende og selv finde brugere der skal slettes?\"

Det er deres site, og den løsning må de selv finde ud af..jeg kom fx med et bud. Hvis de vil forhindre at der eksistere snyd må de sætte nogle rationelle kræfter ind.. det har de valt at nedprioriterer for så vigtigt er snyd åbenbart ikke...

\"Hvorfor tror du de har lavet en anmeld misbrug funktion?\"

for at anmelde misbrug..kloge åge.. Hvorfor bruger I den så ikke i stedet for at chikanere folk som ecoon!!!!

\"Med din logik vil et inbrud i en døgnkiosk blot resultere i et opkald til politiet, uden at undersøge hvad der sker eller om du måske kunne være et godt vidne. Så går du hjem i din seng og tænker ikke mere på det...nej vel?\"

Med min logik ville folk ringe til politiet i stedet for at kalde alle mulige uskyldige for tyve!!!

Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 19:02 #33
n0rmality> SÅ brug dog anmeld funktionen og anmeld funktionen alene..det kan da ikke være så svært??????
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 19:04 #34
\"for at anmelde misbrug..kloge åge.. Hvorfor bruger I den så ikke i stedet for at chikanere folk som ecoon!!!!\"

Jeg prøver lige igen: Tilsyneladende sletter admins uden at tjekke forholdene - hvorfor blev resten og waldowolf ellers slettet? DERFOR anmelder jeg ikke før jeg har fået forklaring fra personen jeg vil anmelde. Som i dette eksempel kan han rent faktisk være udskyldig, og så vil jeg ikke være skyld i en uberettiget sletning.
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 20:07 #35
Swt kan jeg slet ikke se du skal tage stilling til. Hvis der er kommet en anmeld-funktion er den vel ikke lavet for sjov???

Du kan fx skrive:

Jeg tror at ecoon har mere end en profil fx particle se : http://www.eksperten.dk/spm/145882 men jeg er dog ikke sikker på at particle stadig eksistere.

---

Det vil være den eneste korrekte måde ,og jeg synes mildest talt ikke at brugerne bør stå til regnskab for dig. Du burde anmelde dem, og du bør ikke henvende dig til dem..du kan dog indsætte det du har skrevet til admin. Men det er også max!
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 20:07 #36
swt = Det
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 20:10 #37
Du har din mening, jeg har min. Vi bliver alligevel ikke enige. Jeg spørger, du anmelder, og sådan er der så meget.
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 20:13 #38
Ja vi bliver aldrig enige..men jeg synes ellers det er så ufatteligt indlysende :)))

Du spørger...
Jeg har aldrig anmeldt nogen... (nok fordi folk er så hurtige på aftrækkeren herinde (lynchstemning))
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 20:17 #39
Tjaeh, og jeg synes det er så ufatteligt indlysende - men jeg har jo også snart 2 år på bagen herinde. Man bliver vel lidt... tjaeh... ;)
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 20:18 #40
\"Du spørger\" skulle måske have heddet \"du anklager\" og du kan ikke benægte det ikke er sket på et tyndt grundlag!

Et andet argument er at du ødelægger spørgsmålene. Du kan i det mindste vente til spørgeren har fået svar...!!!
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 20:21 #41
\"Anklager med begrundet mistanke\" - efterhånden har Jacob haft 4 - 5 profiler herinde, og når man igen og igen ser navnet Jacob Berget nævnt, så bliver man temmelig mistænksom overfor alle nye tiltag fra hans side.

Nixen, snyder en bruger skal han ikke have lejlighed til at få hjælp.
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 20:24 #42
Nixen, når DU TROR en bruger snyder skal han ikke have hjælp...
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 20:27 #43
Tjaeh... sådan kan du også stille det op.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2001 - 20:38 #44
Lawyer> Er det ikke op til Jacob at forklare at han ikke snyder? Og har han gjort det? Næh...han har bare sagt at admin har slettet flere af hans profiler.
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 20:39 #45
el_barto...

Jacob behøver ikke forklare dig en skid!!!!
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2001 - 20:46 #46
lawyer> Haha..når du engang bliver færdig med HH skal du nok blive en god avekat... (jeg behøver ikke forklare en skid!)

Jeg er flere gange stødt på Jacob Berget og ofte med flere forskellige profiler. Jeg har ret til at gøre hans integritet til genstand for en undersøgelse, såvel som du har ret til at lade være.

Det er et åbent forum, og dermed opstår der måske det som jeg ikke vil kalde ekspertånden.

Men det vil du blot tolerere, og ser man på dine point fremgår det da ofte at du sjældent deltager aktivt herinde. Hvilket også fremgår at dine holdninger.
Du arbejder ikke for at eksperten skal bestå, men regner blot med at vores 2 Admins selv kan holde styr på 20.000 brugere..
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2001 - 20:47 #47
??har taget et nyt profilnavn... Dem der kender mig ved hvad mit nye profilnavn er når jeg dukker op.... Lawyer takker af.... Tak for kampen drenge... ??
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2001 - 20:48 #48
ofte = også :)
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 20:49 #49
Avatar billede lawyer Nybegynder
18. december 2001 - 20:51 #50
Nu er jeg heldigvis ikke en af taberne der valgte HH frem for gym i sin tid...

Jeg er nu rimelig aktiv herinde..har dog et liv ved siden af... imodsætning til...

Det du skriver er nonsens..gider ikke besvare det...
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2001 - 20:55 #51
\"Jeg er nu rimelig aktiv herinde..\"

Sammenlignet med hvem?

\"Det du skriver er nonsens..gider ikke besvare det...\"

Det er fair nok at du ikke forstår det, men så fortæl mig at jeg skal skrive det mere leforståeligt :)
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
18. december 2001 - 21:05 #52
Keder I jer?

Det her handler om nogle bruger på et website.
Virtuelle point!!!

Ingenting...
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2001 - 21:16 #53
m-koldsgaard> Taget i betragtning at vi snakker virtuelle point er det sørme et flot svar du kommer med.
Avatar billede ecoon Nybegynder
19. december 2001 - 11:21 #54
Nu vil jeg lige spørge>> Da der er gået lidt ged i hvad spørgsmålet oprindeligt handlede om, så lukker jeg nu. Jeg ville jo gerne have oprettet et nyt, men... det vil nok blive opfattet forkert, som så meget andet (desværre) her på Eksperten.dk!

/ecoon
Avatar billede dmcn Praktikant
20. december 2001 - 08:07 #55
ecoon : Opret endelig et nyt - tror de fleste forstår hvorfor du gør. Ja, selv mig. ;)