Avatar billede 3z Nybegynder
18. januar 2002 - 10:37 Der er 75 kommentarer og
1 løsning

Danmarks Billigste !

Hej,

Ja jeg har brug for lidt hjælp til at finde DANMARKS BILLIGSTE webhotel udbyder :-)

Ønskes:
- Skal være billig!
- God service
- God plads
- God forbindelse

30 point til bedste svar :-)
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 10:38 #1
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 10:38 #2
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 10:39 #3
hmm
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
18. januar 2002 - 10:39 #4
Avatar billede dmcn Praktikant
18. januar 2002 - 10:40 #5
Husk: Du får hvad du betaler for.
Avatar billede thomasdb Nybegynder
18. januar 2002 - 10:41 #6
Avatar billede dezigner Nybegynder
18. januar 2002 - 10:43 #7
Undskyld jeg blander mig

hojben > Har du nogen erfaring med www.cliche.dk ???
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 10:45 #8
de er lige startet men kender manden bag privat...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. januar 2002 - 10:45 #9
Priserne på cliche.dk virker for mig - uden at jeg har set andet end
deres prisliste - utroværdige. Man kan simpelthen ikke få en forniftig
forretning ud af det, og det får mig til at tænke på skjulte omkostninger,
uden at jeg dog på nogen måde kan dokumentere det.
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 10:46 #10
erik > den er go nok... de vil være danmarks billigste
Avatar billede dezigner Nybegynder
18. januar 2002 - 10:47 #11
tja...det er lidt utroligt.....

men de får nok mange kunder...he he

Så er spørgsmålet om de er klar til dette...
Avatar billede 3z Nybegynder
18. januar 2002 - 10:47 #12
Jeg må holde med hojben og sige www.cliche.dk !

Vi er selv ved at flytte over til www.cliche.dk - faldt over dem fornylig og har snakket lidt med deres support. Det virker som om de har godt styr på tingene...

Vi får 100 MB med ASP osv. for 20 kr!
Avatar billede 3z Nybegynder
18. januar 2002 - 10:50 #13
Dog overvejer jeg også www.Wannafind.dk... og ville derfor høre jeres mening :)

Begge tilbyder god plads til billige penge.
Avatar billede 3z Nybegynder
18. januar 2002 - 10:51 #14
...he he kom til at svare selv... men nevermind jeg afviser migselv :)
Avatar billede dmcn Praktikant
18. januar 2002 - 10:55 #15
Jeg er enig med EJ - det kan simpelthen ikke passe. Hvis de holder de priser, samt har nogenlunde stabilitet, så vil jeg seriøst overveje at flytte server.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
18. januar 2002 - 10:56 #16
Minder meget om Stofa\'s salgstrick..

Først underbyder man alle på markedet for at få en andel - for derefter senere at hæve prisen til et mere realistik niveau (og håbe kunderne ikke smutter).
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. januar 2002 - 10:59 #17
Hvis du skal vælge det billigste webhotel, med den bedste forbindelse til omverdenen. Og samtidig få en masse muligheder som php, asp mv. Så skal du helt klart vælge www.azero.dk.

Der er ikke et ret stort hul til omverdenen via http://www.cliche.dk, der tager 100år at få deres website op via en 4 megabit forbindelse.

/per
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 11:01 #18
/per > så skulle du fandme få tjekket din forbindelse... det tager 2 sekunder på en alm. wol 256 adls....
Avatar billede dmcn Praktikant
18. januar 2002 - 11:05 #19
Enig med hojben, tager ca. 3 sekunder på min delte 2 mbit.
Avatar billede kein Nybegynder
18. januar 2002 - 11:16 #20
Ja jeg må også sige siden kører fint på vores ISDN... 2 sec ca.!

Og, www.cliche.dk kan anbefales herfra.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. januar 2002 - 11:56 #21
hojben> 16 sekunder på en 4 megabit dubplex.

/per
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 11:58 #22
/per > få den tjekket *g* det er jo helt hen i vejret ;)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. januar 2002 - 15:22 #23
hojben> Min forbindelse fungere igen, så du havde ret.

www.cliche.dk er bare for dyre i forhold til mit behov.

/per
Avatar billede kein Nybegynder
18. januar 2002 - 16:12 #24
hoerup> For dyre?
Vi har netop valgt dem fordi de var de billigste?!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. januar 2002 - 16:51 #25
kein> Har du læst de små bogstaver i kontrakten?

/per
Avatar billede kein Nybegynder
18. januar 2002 - 17:36 #26
hoejrup> Ja det skulle jeg mene. Kan du uddybe en anelse?!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. januar 2002 - 17:49 #27
Jeg mener også man skal holde sig laaangt væk fra dem, der
giver dig \"fri trafik\", men som så tilføjer noget med at hvis man
bruger for meget - men ikke HVOR meget - så sker der ting og
sager. Som kunde har man fraskrevet sig enhver form for rettighed.
Så hellere betale pr. GB.
Avatar billede virus Nybegynder
18. januar 2002 - 17:52 #28
erikjacobsen >> Som firma hvordan ville du så gøre det? Ville du skrive fri trafik og så om en kunde downloadede 48645 GB om måneden tage det med, eller ville du så skrive 5 el 10 el 15 el whatever som trafik grænse?

Synes også cliche.dk er lidt langsom i at loade...men det kommer vel
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. januar 2002 - 17:55 #29
Jamen hvad er det modsatte ef fri trafik? Det kan være y GB om måneden +
x antal kroner for hver ekstra GB. Hvad ellers?
Avatar billede virus Nybegynder
18. januar 2002 - 18:00 #30
Hvor finder man egentligt ordentlig hosting til en lille billig pris, altså azero har jeg hørt så meget om som ikke er godt, skal man over på scannet eller?
Avatar billede 3z Nybegynder
18. januar 2002 - 18:01 #31
Erik det er jo det samme alle udbydere skriver - misbrug tillades ikke. Jeg vil give dig ret i at det er lidt svævende, men det er det samme for alle.

Tro mig jeg har undersøgt mange udbydere for at finde de billigste. Eks. wannafind, ndw, cliche, azero, web-sale de skriver alle det samme...

Er stadig lidt i tvivl, men jeg tror jeg napper Cliche - det er jo trods alt ikke så mange penge jeg risikerer ;)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. januar 2002 - 18:15 #32
Jah, 3z, med mindre du får brug for support, og du pludselig skal
betale konsulenthonorar. Men som sagt, jeg gætter bare, og undrer
over hvordan de skal tjene penge.

Danske udbydere? Tjah, det ved jeg ikke. Hvorfor skal det være billigt?
Hellere en rimelig kvalitet - i et større projekt er hosting nu da den
mindste udgift alligevel.
Avatar billede smooth Nybegynder
18. januar 2002 - 23:33 #33
Tja jeg vil kun sige

WANNAFIND.DK !!!!!!

Hilsen
Smooth
WebSteps.dk
Avatar billede dikkim Nybegynder
19. januar 2002 - 17:49 #34
det her spørgsmål lugter sgu lidt for meget af reklamestunt.......Hojben var rimeligt hurtig til at svare på det spørgsmål.
og som der er en der har sagt, så har jeg også på fornemmeren at det er lidt af a la stofas con altså hvor de har en mega lav pris og så sætter den op stille og roligt, hvilket der velsagtens også står i deres betingelser, hehe det må der sgu.
hvis man regner lidt på det så kan det aldrig nogensinde køre rundt, medmindre de køre med, pirat licenser hvilket må være den eneste mulighed, jeg vil sige at det er dumt at kaste penge i dem, for de kan på ingenmåder holde det de lover.
lille regnestykke.
1 webserver min 15.000kr, license koster min 8000kr
altså for at tjene denne hjem, skal de have 70 af de dyreste webhotelkunder på den server, det lyder som også meget godt, men der er også udgifter til linien, hvilket hvis det er rigtigt at de køre på en 4 mbit linie, vil de aldrig kunnne kommme under 7000kr om måneden for den linie. der var nogle som snakkede om at de kørte på en 4 mbit linie, men inde på chart står der 45 mbit linie, sådan en linie vil dog koste imellem 35-45000kr om måneden hvilket vil sige at de skal have minimum 202 af deres største webhotel bestillinger, om måneden, dette er dog kun til at betale for linien, dernæst kommer løninger, husleje, servere.

ÉT ORD \" SNYYYYD\" det kan i praksis ikke lade sig gøre, medmindre de får over 50 bestillinger om dagen, hvilket er meget usandsynligt da der i danmark max registreret 300 .dk domæner om dagen, fordelt på noget med 500 registranter.
men okay det må de selv finde ud af, men jeg håber sgu godtnok at de har noget kapital i ryggen her til at starte med, for det er da helt sikkert at de ikke får overskud fra starten, så meget kan jeg da se, måske ikke engang det første år, derefter må tiden vise, men jeg kan ikke tro at der bliver ret meget overskud, med de udgifter. jeg er ked af at sige det men tror ikke at de har haft matematik i skolen, for de regnestykke jeg siddder med falder totalt sammen, selvom jeg regner med mindre end minimum udgifter, og mere end maximum indtægter, med de 85 besøgende kan de sgu ikke gå, håber de har en stor reklamekampagne klar, men deres priser spredes selvfølgeligt hurtigt.

måske man skulle få APG til at tjekke dem ud, det er ikke sandsyndligt at det ikke er pirat software de køre med.

håber dette giver klarhed over cliche.dk\'s økonomiske situation.

read me: DET KAN IKKE GÅ RUNDT, IKKE FØR DE ER DANMARK STØRSTE HOSTING SERVICE.
Avatar billede dikkim Nybegynder
19. januar 2002 - 17:54 #35
desuden har de deres server til at stå hos jay.net ikke at de ikke er gode, men at have sine servere til at stå hos ´nogle andre viser jo ikke ligefrem proffesionalisme....

CON\'s
Avatar billede dikkim Nybegynder
19. januar 2002 - 18:00 #36
et lille regnstykke mere.( det er sgu ved at være griner det her) de har et webhotel som koster 1 krone om måneden dvs 12 om året.....god lommeregner, på en server til minimum 15000kr forhåbentligt ikke billigere, dvs 1250 hoteller på sådan en server med fri trafik, det kan en server til 15000kr aldrig nogenside klare, det her er for griner for det er et,

DØDFØDT FIRMA.......HVIS EN REVISOR SER PÅ DETTE FIRMA\'S UDREGNINGER VIL HAN DØ AF GRIN, OG MÅSKE IKKE FOR HVOR SKAL HAN FÅ DE PENGE FRA SOM HAN SKAL HAVE FOR AT LAVE REGNSKAB FOR DETTE FIRMA, DE KAN DA IHVERTFALD IKKE HAVE NOGLE PENGE.........

\"TÆNK JER OM\": CITAT......ØØHHH MIG
Avatar billede invisibleman Nybegynder
19. januar 2002 - 18:07 #37
Har lige skrevet til ejeren (eller en af dem) vedr. spørgsmålet her, og han er på vej herind !
Avatar billede detholderikke Nybegynder
19. januar 2002 - 18:09 #38
Goddag dikkim, er blevet informeret af invisibleman at der er kommet lidt reklame og dårligreklame, herinde for vores firma, hvilket er ganske naturligt.

Derfor er jeg blevet oprettet i denne anledning.

Derfor hæng på 5 min og lad mig forklare eller ring til 70201337 og lad os tage tingene over telefonen hvis du er i tvivl.

Fortsættelse følger.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
19. januar 2002 - 18:11 #39
dikkim: \"desuden har de deres server til at stå hos jay.net ..\" et eller andet sted skal man vel starte ? Om den står der eller hos dem selv er vel i og for sig ligegyldigt. De har en mand der har fysisk adgang til serveren, så jeg kan ikke se det store problem.

Jeg har snakket med ejeren (Andreas) i tlf. et par gange de seneste par dage da han tilbød mig at sponsorerer webhotel til fotx.net, mod reklame på sitet, hvilket jeg tog imod.

Jeg har selv stillet spørgsmål ved hvordan pokker de kunne gøre det så billigt, og har fået forklaret det, skåret ud i pap osv. og efter det synes jeg det lyder ok troværdigt. Hvis ikke det gjorde ville jeg ikke tage imod et sponsorat fra dem og risikere nedetid på mit site.

Indtil videre har jeg ingen klager whatsoever over Cliche.dk (jeg har to domæner derpå so far), så drop det pis der med at \"disse\" dem uden at have hørt fra ejeren.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
19. januar 2002 - 18:12 #40
Nå, der kom han .. fint. Så kan der måske blive kastet et andet lys på sagen ..
Avatar billede detholderikke Nybegynder
19. januar 2002 - 18:18 #41
Dikkim, jeg er på en måde glad for at du gør alle opmærksom på dette spørgsmål, da jeg ved det har været i manges munde, selv vores nuværende kunder.

Er dog på ingen måder glad for det tegn på indicier du kommer med, det kunne for mig mest minde mig om at du selv er i branchen og er ked af den konkurrence vi kan levere.
Nok om det.

1. Korrekt vi er billige, men vi blev trætte af de utroligt høje priser de fleste webhosting firmaer tager for de services de levere, derfor kommer vi her med et prisbilligt alternativ, som selv lille henrik kan lege med på.

2. Korrekt vi har ikke haft en revisor på vores regnskaber, men regner med vores bankuddannede investor skulle ha styr nok på økonomien, og siger han god for den, skulle jeg mene der ikke er de store problemer.

3. Yes vi er \"hostet\" hos jay.net, og det ligger vi ikke skjul på, lav en tracert og se, hvis vi ville ha lagt skjul på det, ville vi ha gjort alt for du ikke kunne trace vores IP\'r.

Yderligere kommentar, da du ikke kender hele konceptet bag synes jeg det er ærgerligt at vi får denne dårlige omtale, men vi har hele tiden være opmærksomme på at skepsis fra folk ikke kunne udelukkes, at vi muligvis ikke får din forretning er jeg ked af, men håber da med tiden at du indser vi er en forretning som selv kan køre rundt.

Vores advancerede backend system som brugeren ikke vil få at se, gør at vi kan holder vores administrative omkostninger nede, og derved ikke behøver tage mere for de services vi tilbyder.

Skriv dit nummer eller din email og så vil jeg da gerne tage snakken med dig.
Avatar billede detholderikke Nybegynder
19. januar 2002 - 18:22 #42
Yderligere kommentar til vores hosting aftale med jay.net, for at kunne gøre vores services bedre for kunden samt billigere valgte vi jay.net som tilbyder billig attraktiv hosting.

Nu behøver vi ikke gå ud og få en 4 Mbit som i peak tider ikke er til at komme igennem, men har mulighed for at bruge deres 2*45 Mbit.
Dog må jeg indrømme at jeg selv kun har kunne hente 32 Mbit i peak fra vores egne servere, men dette mener jeg også er tilstrækkligt.

Avatar billede detholderikke Nybegynder
19. januar 2002 - 18:30 #43
Yderligere for vores skyld må du gerne sende BSA og hvad de andre hedder, efter os, regner med det bliver ris til din egen numse, da vi har samtlige licenser til alt vores server software.

Hvis du betvivler, så vil jeg da også gerne kommer forbi dig med dem så du kan se.

No hard feelings fra vores side, forstår udemærket folks skepsis, og forstår dig da i dit nødrøb til folket, men som invisibleman skriver er det lidt ærgerligt at du kommer med din ytring før du laver lidt research....

menmenmen.....evt. må vi tilbyde dig gratis hosting, så kan du jo se, uden at skulle bruge penge på dette?
Avatar billede kein Nybegynder
19. januar 2002 - 18:56 #44

En lille kommentar til alle:

DIKKIM ER BANGE !!! DIKKIM = WEBDOMAIN.DK !!!

Det er dog rart at få en kommentar fra en ejer af www.cliche.dk da dette spm var ved at få sindene i kog! Vi var selv lidt i tvivl, men bankfolk plejer sgu ikke at kaste sig ud i noget økonomisk usikkert :)

Som tidligere nævnt - vi prøver www.cliche.dk, ja faktisk til fordel for Webdomain.dk!

For alle der er i tvivl - tænk med her:
HVIS de skulle sætte priserne i vejret - hvad så! Du betaler et år forud, dvs. prisen kan tidligst påvirke dig om et år! Og, så kan man jo altid flytte derefter...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
19. januar 2002 - 18:58 #45
kein: Sad også og tænkte at dikkim selv er ejer af et hosting firma og det er derfor han rakker cliche.dk så langt ned ... uden at vide en disse om det ..
Avatar billede kein Nybegynder
19. januar 2002 - 19:03 #46
Jeps og forresten prøv lige at trace webdomain.dk... eller evt. ns-lookup på vort domæne www.kein.dk (som foreløbig er hosted hos webdomain) !

Kein.dk står på en navneserver hos struer.net ????? Det må jo betyde at webdomain bruger andres servere ?????
Avatar billede invisibleman Nybegynder
19. januar 2002 - 19:06 #47
Ha ha .. at kaste med sten når man selv bor i glashus er sku noget mange af os mennesker er gode til, så hvorfor skulle dikkim være anderledes ? *G* Men tyndt at udtale sig på den måde ... (dikkim)
Avatar billede dikkim Nybegynder
19. januar 2002 - 19:21 #48
hvem siger at jeg har noget med webdomain.dk at gøre, kein? hvem er du??
hvad får dig til at tro det?
Avatar billede detholderikke Nybegynder
19. januar 2002 - 19:28 #49
Et hurtigt eksempel som jeg lige fandt hurtigt...
http://www.eksperten.dk/spm/154075
de domæner du nævner har samme ejer som webdomain.dk ?

Nå jeg vil ud af denne rakken ned på alt og alle tråd
Avatar billede detholderikke Nybegynder
19. januar 2002 - 19:30 #50
Kim ring lad os tage en snak, for det her får ingen af os noget ud af, evt. send mig dit nr. så jeg kan ringe til dig, vi kan sikkert på en eller anden måde hjælpe hinanden, for priskrig på eksperten høre ingen steder hjemme
Avatar billede invisibleman Nybegynder
19. januar 2002 - 19:37 #51
dikkim: Årrrg drop the act !

Det spm. detholderikke linker til, der skriver du som starten af en kommentar:

\"vi har friserverplads.dk, men den ..\" friserverplads.dk er hostet hos webdomain.dk!
Avatar billede hojben Novice
19. januar 2002 - 21:42 #52
*LOL*
http://www.eksperten.dk/spm/154075

Kommentar fra dikkim
04/01 2002 17:17:56    >>>>> cygnet  jeg vil gerne høre noget mere om det. det er også nemmere når du er moms registreret, så kan du jo bare sende mig en faktura. du kan evt kontakte mig på webmaster@webdomain.dk jeg vil gerne høre hvad det er for et domæne.

Han skriver jo selv at han er webmaster på webdomain...

Konkurrence er en go ting....
Avatar billede hoejrup Nybegynder
19. januar 2002 - 23:52 #53
hojben> Du har fuldkommen ret!

Jeg er fuldkommen enig med Erik Jacobsen, når det gælder om en fornuftig indtjening i selskabet. Priserne er urealistiske lave fordi de vil ind på markedet, derefter vil priserne stige tilsvarende.
Desuden fremgår de tekniske omkostninger ikke af prisen, så det kan hurtigt blive en dyr erfaring.

Så vil jeg hellere vælge et firma med stabile priser fra starten, for det skaber betydeligt mere troværdighed mellem kunden og firmaet.

/per
Avatar billede chopindk Nybegynder
20. januar 2002 - 12:28 #54
www.bigtiger.dk

Billigt, godt og stabilt !
Avatar billede invisibleman Nybegynder
20. januar 2002 - 17:10 #55
Fra bigtiger.dk:

Oprettelse af subdomæne (pr gang) kr 49,-
Subdomæne kr 10,-/mdr

er de sindssyge ??? 61,25 kr. for at oprette ET subdomæne +12,5/md. pr. stk ??
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. januar 2002 - 01:44 #56
1 kr. pr. måned for et webhotel, så får man en regning på 12 kr. årligt, det virker somom at administration ved at lave den faktura koster mere end de 12 kr :o)
Avatar billede manon Nybegynder
21. januar 2002 - 03:06 #57

Hmmm ... det er egentlig sjovt hvordan folk brokker sig over et billigt produkt.
Er de for dyre er det også galt!
Er det jante loven der kommer på spil eller bare nervøsitet?

Det kan næsten kun være fra andre webhoteller eller kunder der har betalt formuer for ingenting der brokker sig, siden alle er så sure.

Jeg hilser http://www.cliche.dk velkommen og glæder mig til, at der bliver rusket lidt op i webhotel verden, for efterhånden har jeg prøvet/kender en del webhoteller med mere eller mindre held, som eks.:

Worldonline - skide dyre.
Cybercity - snobbede og arrogante.
\'Lille Linux/non comercial\' webhotel - dårlig support og umulig at komme i kontakt med.
Azero - utrolig dumme og langsomme, \"elefanter\".
Abusiness - til d.d. intet at bemærke.
Netsite - 3 uger for at få et webhotel!? - for dårligt.
webdomain - hvorfor skulle man netop vælge dem?
websale - hmmm.....(ingen kommentar, det kunne blive personligt).

så jeg hilser cliche.dk og håber det må gå dem godt :-)

Om der så er økonomi i det eller ej kan jeg ikke se at folk får ondt i rø... over, det må ved gud være firmaets sag og desuden vedkommer det da ikke mig eller andre hvormeget der står på deres firmakonto, man kan jo bare flytte hvis det er så slem eller hvis deres priser stiger. Det er da ligesom telefonen eller mobilen - den der stadig er hos TDC er sq da for dum, man kan jo få det samme produkt med 20-30% rabat et andet sted.

det var bare min lille kommentar efter en hård arbejdsnat :-)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
21. januar 2002 - 05:50 #58
Jeg snakkede tidligere med Andreas (medejer af Cliche.dk) og vi snakkede om hvor paradoksalt det egentligt var, sådan som folk udtrykker sig.

Vi beklager os altid over for høje priser på ditten og datten. Og nu er der *endeligt* nogle der \"tager kampen\" op .. og det beklager \"vi\" os også over ... ??

Er fuldstændig enig med manon!
Avatar billede cool-wil Nybegynder
21. januar 2002 - 11:16 #59
Jeg byder cliche.dk velkommen, det er på tide der er nogle der gør noget ved de høje priser på web hoteller idag..

Dette alternativ giver selv den mindste webmaster en mulighed for at vise sider frem, til en pris ingen kan slå:-)

Go go go, det fedeste forslag ever:-)

wil/
Avatar billede professoren Nybegynder
21. januar 2002 - 14:47 #60
Billig eller gratis?

infopaq.dk (freepaq.dk) og subnet.dk er de eneste
gratis i DK, men der er også nogle billige ..fra 9 kr/md til 29/md..er det billig nok?
Avatar billede hojben Novice
21. januar 2002 - 15:23 #61
professor > Nu kender vi vist godt til begge 2... og deres (ihvertfald freepaq) oppetid etc er vist ikke noget at prale med.. ;)
Avatar billede 3z Nybegynder
25. januar 2002 - 12:49 #62
He he det var da et sprøgsmål der vakte opsigt...

Nå men min konklusion efter alt det her blev altså, at jeg valgte www.cliche.dk og som nævnt så er deres support i hvert fald fed nok.

hojben du får point da du var hurtigst, men tak til alle for svar og kommentarer :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. februar 2002 - 11:22 #63
manon >> Jeg hader når folk misbruger janteloven. Man skal betale forud, så er man da altid skeptisk. Prøv at se dem der mistede flere tusinde da Jydskcomputer lukkede, fordi de ikke havde været kritiske, men havde betalt forud.

Men et lidt mere teknisk spørgsmål.... er det samrt at tilbyde et webhotel med CGI/ASP/PHP på samme server? Burde det ikke være ustabil?
(Kender ike så meget til det, men synes bare at man plejer at adskille ASP/PHP på to forskellige servertyper).

Dog kan jeg ikke lide det flytningsgebyr på domæner... man er nok vandt til at det er gratis.
Avatar billede madfarmer Nybegynder
04. februar 2002 - 00:01 #64
Hmmmmmm!!!!!!!! Ville bare lige sige at cliche.dk lyder HELT overdrevet. og at det virker rimeligt uproffesionelt at der ingen info er på jeres side.. men fair nok det kan kun betale sig at teste jer... men jeg ligger min lid til www.dht.dk ikke billigt men SUPER suport og KÆMPE sikkerhed.

Im Out MadF
Avatar billede madfarmer Nybegynder
04. februar 2002 - 00:08 #65
Kommentar fra 3z
25/01-2002 12:49:18    He he det var da et sprøgsmål der vakte opsigt...

Nå men min konklusion efter alt det her blev altså, at jeg valgte www.cliche.dk og som nævnt så er deres support i hvert fald fed nok.

hojben du får point da du var hurtigst, men tak til alle for svar og kommentarer :)
---------------------------------------------------------------------------
Hvor lang tid kan den suport varer ved... håber sku de klar til det...
Avatar billede circles Nybegynder
04. februar 2002 - 19:49 #66
Jeg kan kun sige http://www.4u-web.dk/
Avatar billede bella-notte Nybegynder
03. marts 2002 - 21:47 #67
Ok, sikke en hot tråd her...er den kølet af? :)
Jeg vil lige sige til dem, der har tænkt på at vælge webdomain.dk -
LAD VÆRE!!!! De er nogle fuppere! Og så kan man jo sige, at "dikkim" jo betyder d= dansk, i= internet, k= kompagni - Kim var ham jeg fik mailen fra, da jeg bestilte webhotel og betalte regningen til DANSK INTERNE KOMPAGNI's Webdomain.dk og som sendte nogle forkerte brugeroplysinger. Det resultere i, at jeg ikke kan logge ind og der er sørme heller ikke nogle, der svarer på mine mails! Måske, fordi nogle af deres mailadresser er ugyldige -Hvad ved jeg?
Læs spm.: http://www.eksperten.dk/spm/180129
Så det er rigtigt hvad kein skrev: DIKKIM = WEBDOMAIN.DK. Kik selv på www.d-i-k.dk. OG dikkim's konto her er ikke aktiv. Hvorfor mon?
Avatar billede 2-maz Nybegynder
06. marts 2002 - 15:53 #68
Hvad kan man sige, til dem der er uenige med cliche's priser????
I ER SQ BARE MISUNDELIG PÅ AT I IKKE HAR STARTET EN SÅ GOD HOST FOR DEM!

CLICHE.dk RULEZ!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. marts 2002 - 16:07 #69
er i hvert tilfælde ikke i tvivl, jeg flytter til cliche....
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. marts 2002 - 17:13 #70
"I ER SQ BARE MISUNDELIG PÅ AT I IKKE HAR STARTET EN SÅ GOD HOST FOR DEM!"
- Det var da det latterligste indlæg jeg har set hele ugen, ikke ét eneste brugbart argument.
Avatar billede wwc Nybegynder
07. marts 2002 - 16:48 #71
Har ikke andet en gratis host ligenu, okay, min far har en hvor jeg kan have min side, men hvis jeg skulle have en ville jeg helt klart overveje cliche.dk

Mvh. Harry
/theWickedWaterClown
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. marts 2002 - 21:02 #72
wwc> Kanont, så ved vi det.. Hva skal vi lige bruge det til?
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2002 - 21:17 #73
Cliche stinker. Deres MySQL server opfører sig som en Access database med 500 brugere. Sygt langsom, ofte med PHP execution_error fordi den tager længere tid end 30 sekunder.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
15. april 2002 - 21:23 #74
el_barto: Synes da ellers www.fejl.com / www.fotx.net kører fint ?
phpdk.dk har heller ingen problemer af hvad jeg har set/hørt.

Kører hhv. på W2K, FreeBSD; server #1 og #4.
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. april 2002 - 23:49 #75
invisibleman > Han har vist oxo haft prob. med MySQL. http://www.eksperten.dk/spm/198500
Avatar billede muddi Praktikant
21. april 2002 - 17:18 #76
madfarmer >> "men jeg ligger min lid til www.dht.dk ikke billigt men SUPER suport og KÆMPE sikkerhed"

Det passer så ikke at de har kæmpe sikkerhed :o( Jeg har læse-adgang til alle domæner på den server jeg ligger på via FTP, og nogen af dem har jeg endda skriverettigheder på *LOL* Kald lige det sikkerhed ? *LOL*

Har gjort DHT opmærksom på det, men har ikke gjort noget ved det (det er ca. 6 mdr. siden) *G*