Avatar billede f_rollo Nybegynder
16. august 2002 - 13:34 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

billigt webhotel

hvor kan man få sig et billigt webhotel til et 'visitkort'/hjemmeside på ca 5 mb og en enkelt pop3 konto.

Billigts muligt men også gerne god oppetid.
Avatar billede master_orion Nybegynder
16. august 2002 - 13:38 #1
http://cliche.dk Skulle være danmarks billigste webhotel. og de har også en ret god uptime. har ikke hørt nogle brokke sig over det sted.
Avatar billede knast Nybegynder
16. august 2002 - 13:39 #2
b-one.dk
cliche.dk
Avatar billede beetle Nybegynder
16. august 2002 - 13:40 #3
Jeg er mere end tilfreds med www.netsite.dk
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
16. august 2002 - 17:56 #4
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
16. august 2002 - 17:57 #5
Ups.. så ikke det med pop3. Man skal have et domæne for at få pop3 :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
16. august 2002 - 18:01 #6
Avatar billede master_orion Nybegynder
16. august 2002 - 19:11 #7
Okay..! har nu klikket mig lidt rundt her og der.. og kigger på cliche kommentar/diskutioner..! og de fleste steder ender det jo i børnehave stadiet.. men hva' okay der er også brok kan jeg nu se.. Tak for det.. :) men stadig.. lige så meget ros og ris.. ved ik' hvad jeg skal mene.. og har heldigvis heller ik' brug for det.. :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
16. august 2002 - 19:34 #8
master_orion>

Jeg har ikke selv erfaringer med cliche, så jeg kan ikke sige noget godt eller dårligt om dem. Jeg hæftede mig kun ved at du aldrig havde hørt nogen brokke sig :)
Avatar billede master_orion Nybegynder
16. august 2002 - 20:00 #9
jeps.. og det er jeg også glad for at du gjorde. :) Det giver lige som et bedre syn på sagen...
Avatar billede gethosted.dk Nybegynder
01. august 2003 - 15:38 #10
Hej alle sammen!

Jeg har selv et web15 hos www.GetHosted.dk <---- Danmarks billigste webhotel!

Du får alt hvad du skal bruge(og mere til)... og så er det til kun 7 kr. om måneden (INKL MOMS)!

Plus deres service er helt i top! Svar meget hurtigt på ens spørgsmål.
Avatar billede master_orion Nybegynder
01. august 2003 - 20:56 #11
Bliver da bare nødtil at stille det spørgsmål,om der er tale om et nyt firma? Og om man evt. kunne få et link til en side med nogle stat over hvor trafik der er på serveren, up/down tid osv.
Avatar billede nikolaj69 Nybegynder
11. februar 2016 - 16:22 #12
http://www.cloudplads.net er nok det billigste man kan finde, et godt sted til et lille site.