Avatar billede wwc Nybegynder
25. marts 2002 - 17:14 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

erfaringer med cliche.dk

Hej
Cliche.dk har jo meget lave priser, men der var en aften hvor deres egen side, og f.eks. fotx.net der bliver hostet af cliche.dk var nede et stykke tid. Jeg kontaktede dem så for at høre hvorfor de var nede, da jeg overvejede at bestille et webhotel hos dem. De svarede at det var noet med en firewall eller sådan noget der var defekt og derfor var blevet udskiftet, derfor nedetiden. Men, så synes jeg bare lige at de burde skrive at det var grunden til at de var nede, så man ikke kunne fristes til at tro alt muligt andet. Men så her forleden dag er nogle af deres sider nede igen, da en af deres servere er ustabile. Og jeg er nu, næsten, nået til den konklusion at jeg hellere vil betale lidt mere og så have mit webhotel hos nogle der melder klart ud, og er mere stabile.
Og nu mit spørgsmål, er der nogle der har webhotel hos cliche.dk der har gode/dårlige erfaringer med dem???

Mvh. Harry
Avatar billede schaefner Juniormester
25. marts 2002 - 17:16 #1
Jeg har godt nok ikke brugt Cliche.dk, men jeg kan varmt enbefale Wannafind.dk :-)
Avatar billede startfirma Nybegynder
25. marts 2002 - 17:18 #2
Avatar billede nicklasb Nybegynder
25. marts 2002 - 17:19 #3
Jeg har domaine hos Cliche.. Jeg syntes de er gode nok.. Man skal bare huske at læse deres nyheder... De skriver fx. kun at man skal sætte sin browser til passiv FTP på mailadministrator-mailen og så på deres side.. Ellers kan man selv sidde og fumle med det, når det ikke virker.. Men ellers syntes jeg man får en rigtig god service.. Og så er de billige.. Jeg syntes pengene er godt givet ud..
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. marts 2002 - 18:54 #5
http://www.eksperten.dk/spm/180532 -> vil jeg anbefale som startfirma :o)
Avatar billede lee Nybegynder
26. marts 2002 - 08:18 #6
som er dit eget webhotel... suk!
Avatar billede startfirma Nybegynder
26. marts 2002 - 08:30 #7
Lee>

Det er sjældent du ikke får inhabile vurderinger i denne kategori, og de fleste af dem der udtrykker deres holdning er på en eller anden måde interesseforbundet.

Dog vil jeg til Bacardils forsvar sige at hans refs er objektive da han ikke selv roser sit eget hostingfirma.

Men hvis de læser de mange indlæg igennem i denne kategori, så vil du se at næsten alle anbefaler de samme firmaer gang på gang.

Fx. proboss som anbefaler Secnet.
Fx. startfirma der anbefaler webpartner
og andre der anbefaler wannafind, ndw, azero osv.

Min erfaring er at man får hvad man betaler for, da jeg har været igennem din fleste prisklasser nu :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. marts 2002 - 09:47 #8
lee> :o)