Avatar billede fcs Novice
25. august 2002 - 13:49 Der er 53 kommentarer og
21 løsninger

Tillykke med de 250.000 spørgsmål

Hej Admin og alle jer andre!

Tillykke med de 250.000 spørgsmål - det er dæleme for sejt. Det er kun ca. 1½ år siden jeg oprettede spm. nr 50.000 , så man må sige det går hurtigere og hurtigere. Det tog nemlig ca. 2 år og tre måneder at nå de første 50.000 spørgsmål ;-)

Der er sket en del herinde i det sidste års tid mht. betaling, CoAdmins, etc. Personligt synes jeg at det er forandringer til det bedre. Der er ikke så meget fusk, folk taler pænere til hinanden og det er generelt konstruktive indlæg der kommer hvis man stiller et spørgsmål. Lad os fortsætte denne positive udvikling, så vi alle, og forhåbentlig mange nye brugere, kan få endnu mere ud af eksperten. Konceptet er jo genialt - vidensdeling på alle niveauer.

Jeg vil derfor gerne sige tak til Admin for et system der udbygger min viden blot ved at jeg kigger forbi (jeg er nok ikke så klog, så der skal ikke så meget til for at lære mig noget ;-)).

Tak til alle jer brugere for hjælpen og sparringen med problemerne - I har lært mig en dælens masse.

Og tak til "mine" CoAdmins-kolleger for de mange grin og den backup der har været nødvendig til tider - vi må snart mødes igen ;-)

Til alle: Hygge og tak for hjælpen de næste 250.000 spørgsmål ;-)

Peter Braun / FCS
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. august 2002 - 13:49 #1
:))
25. august 2002 - 13:52 #2
Tilykke!
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
25. august 2002 - 13:53 #3
huhu :D
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. august 2002 - 13:56 #4
hehe fedest! Hvornår mon spørgsmål nummer 500.000 blir oprettet?!!?
Avatar billede lequet Nybegynder
25. august 2002 - 13:56 #5
Tillykke, det er sgu flot må man sige, ca. 457 spm om dagen :)
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2002 - 13:58 #6
Fedt nok!
Hvornår har eksperten egentlig fødselsdag??
Avatar billede lequet Nybegynder
25. august 2002 - 13:59 #7
Hvilket heller ikke kan passe, en ting i godt må lære mig er at regne *GG* Men det er da tæt på deromkring :)
Avatar billede hono Nybegynder
25. august 2002 - 14:00 #8
hmm på forsiden under statistik står der:

Åbne spm 38.435
Besv. spm 210.392

Det giver i alt 248.827 spørgsmål. Hvad er der blevet af de resterende 1173?

Hono
25. august 2002 - 14:02 #9
Slettet vil jeg mene.
Avatar billede annikadk Nybegynder
25. august 2002 - 14:02 #10
Domænenavn: eksperten.dk
Registreret: 1998-11-13

Går ud fra det er tæt på den dag - "om eksperten" siger ikke nogen åbningsdag ud over "Eksperten blev lanceret i efteråret 1998, og er siden vokset til, det mest benyttede site indenfor sit felt i Danmark og bruges også af mange fra resten af Skandinavien."

Søgning på hvornår en af de første spr. blev oprettet er nok mest præcist (gider bare ikke lige nu)
Avatar billede lequet Nybegynder
25. august 2002 - 14:02 #11
Skal vi se når vi er oppe på 500000 spm, om vi ikke kan sørge for at der stadig kun mangler 1173 spm :)
Avatar billede hono Nybegynder
25. august 2002 - 14:03 #12
hmm, det var da ikke så få..
Avatar billede hono Nybegynder
25. august 2002 - 14:05 #13
spørgsmål nummer 5, er i hvert fald fra den 16/11 98: http://www.eksperten.dk/spm/5

Hono
Avatar billede hono Nybegynder
25. august 2002 - 14:07 #14
og 4'eren fra 12/11 98. 1,2 og3 gider den tilsyneladende ikke hente. Det var tider den gang der var 4 dage i mellem to på hinanden følgende spørgsmål :)
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
25. august 2002 - 14:20 #15
tillykke fra mig også
Avatar billede stof Nybegynder
25. august 2002 - 14:21 #16
Tillykke... Det er fandme for sejt...

EKSPERTEN skal have en hyldest...

HURRA HURRA HURRA HURRA
Avatar billede mr-bob Nybegynder
25. august 2002 - 14:25 #17
jamen så tillykke da, det er jo helt nostalgisk når man har været med i så lang tid!

Mr bob
Avatar billede jakoba Nybegynder
25. august 2002 - 14:35 #18
Hip Hip ...
og 210.404 af de spørgsmål er blevet besvaret :-)
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
25. august 2002 - 15:03 #19
TILLYKKE ALLE SAMMEN!!
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
25. august 2002 - 15:32 #20
TILLYKKE...

JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Avatar billede paviuz Nybegynder
25. august 2002 - 15:35 #21
Eksperten skulle gerne være
1387 dage gammelt :)
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=admin&option=24 / http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=jfl&option=24

Jfl = Jakob friis larsen.

Accepter mig :)
Avatar billede paviuz Nybegynder
25. august 2002 - 15:35 #22
Vil nemlig gerne svare på spm 250000 :D

-Det vil være mig en Stor ære ;-)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
25. august 2002 - 16:48 #23
--- Tillykke til Eksperten.dk!!! ---

Ses ved den halve million! :-)
(det skulle vel ikke tage så lang tid endda... :)

/Søren Munk Skrøder
Avatar billede fcs Novice
25. august 2002 - 16:48 #24
Alle der ligger et svar får det naturligvis accepteret  ;-)
Avatar billede lequet Nybegynder
25. august 2002 - 16:50 #25
:)
Avatar billede jakoba Nybegynder
25. august 2002 - 16:52 #26
så vil jeg også have :-)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
25. august 2002 - 17:16 #27
også mig! :-)
Avatar billede s.stud Nybegynder
25. august 2002 - 17:19 #28
Jamen mange gange tillykke til Eksperten.

Hvor mange brugere er der egentlig i alt ?
Forhåbentlig mere end 4.475 - er ikke meget for at ligge på sidstepladsen... :D
Avatar billede s.stud Nybegynder
25. august 2002 - 17:20 #29
Svar...
Avatar billede jakoba Nybegynder
25. august 2002 - 17:21 #30
lidt over 39 tusind brugere.  så du er ikke helt i bund :)
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2002 - 17:22 #31
Og mig så får vi alle 0 point :D
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2002 - 17:25 #32
Argh! glemte at svare :/
Avatar billede hermandsen Juniormester
25. august 2002 - 17:25 #33
Yes, hvor sejt!!!

Det skulle bare lige ha' været 17 dage før, så havde det været på admin's fødselsdag! :)

Tillykke til Eksperten!

Og så skal vi ha' 249.999 korte og et langt!

Hurra, hurra, hurra, hurra......... HURRAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Avatar billede rs2000 Nybegynder
25. august 2002 - 18:40 #34
Jamen så vil jeg sq også side et stort TILLYKKE med sp.mål nr 250000
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. august 2002 - 19:19 #35
Vil også være med :)

Tillykke herfra - Hvad skulle man dog få tiden til at gå med hvis E ikke fandtes???
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. august 2002 - 19:19 #36
.
Avatar billede syvon Nybegynder
25. august 2002 - 19:21 #37
Også tillykke herfra :)
Avatar billede stof Nybegynder
25. august 2002 - 19:24 #38
Jeg ligger også lige et svar... :D
Avatar billede loonz Nybegynder
25. august 2002 - 19:28 #39
hip hip hurra! :)
Men som Paviuz påpeger: samme person har 2 brugere!! Fy fy Admin!

:)
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2002 - 20:17 #40
Fed nok...
Avatar billede eagleeye Praktikant
25. august 2002 - 20:46 #41
Tillykke til eksperten.

Jeg håber den gode udvilking forsætter :)
Avatar billede cms Nybegynder
25. august 2002 - 22:45 #42
Tillykke
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
25. august 2002 - 22:48 #43
os mig
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
26. august 2002 - 09:22 #44
Et svar fra mig, også. Men vi ses jo nok ved de 300.000!!.

>>>wanger
Avatar billede admin Novice
26. august 2002 - 09:23 #45
Jeg vil også have lov til at sige tillykke. Eksperten er nået væsentligt længere end jeg nogensinde havde forestillet mig. Og det takket være jer brugere. Jeg forsøger at følge med udviklingen ved at bygge nyt og optimere systemet. Med den indsats der lægges for dagen fra brugere co-admin osv. gør at vi sagtens kan nå endnu længere.
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
26. august 2002 - 15:03 #46
*snøft snøft* jeg har kommenteret samme spm som admin har.. jeg er så beæret
Avatar billede the_email Nybegynder
26. august 2002 - 20:37 #47
Tilykke E.

kwdemant -> første spm. jeg deltager i sammen med Admin
Avatar billede the_email Nybegynder
26. august 2002 - 20:38 #48
Fcs -> Hvordan kunne du lige præcist ramme 250000???
Avatar billede fcs Novice
26. august 2002 - 20:40 #49
The email>> Vi CoAdmins kan nogle tricks!!!

Nej, da jeg så at vi var ved at nærme os 250.000 oprettede jeg spørgsmålet dvs. at jeg skrev spørgsmålet, men ventede med at trykke "Opret". I et andet vindue jeg refreshede rimeligt tit hold jeg øje med kolonnen "Nyeste spørgsmål" og ventede indtil nr. 249.999 blev oprettet og så trykkede jeg blot "Opret" i det andet vindue. Så nemt kan det gøres ;-)
Avatar billede xpx Nybegynder
26. august 2002 - 21:04 #50
250.000 gange tillykke:

tillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketill
Avatar billede lequet Nybegynder
26. august 2002 - 21:13 #51
xpx > Beklager, men der er altså kun 8189 ;)
Avatar billede xpx Nybegynder
26. august 2002 - 21:16 #52
du har ikke talt dem vel?

XpX
Avatar billede xpx Nybegynder
26. august 2002 - 21:19 #53
Det var en fejl.. Der skulle have været 10.000 og så skulle der have stået " tilykke... bla bla bla.. tillykke *25" eller noget i den stil..

XpX

Øv... Nå, så må vi bare køre herfra...
Avatar billede lequet Nybegynder
26. august 2002 - 21:20 #54
Jo jeg har rent faktisk "talt dem", og det er rigtigt nok der er kun 8189 * tillykke :)
Avatar billede lequet Nybegynder
26. august 2002 - 21:23 #55
Til de nysgerrige, kan jeg røbe at jeg kedede mig, og lavede dette lille script til at gøre arbejdet for mig... Ganske simpel dovenskab *GG*

$test = "Alle de mange tillykker her...."

$antal = preg_split ( "/[a-z]{8}/i", $test ) ;

echo count($antal) ;
Avatar billede xpx Nybegynder
26. august 2002 - 21:24 #56
Lequet> You are a madman! 8189.. Insane.. Men jeg har dyyyyyyyyyyyyyyyyyyb respekt til dig for at gøre det store arbejde.. Wow... Jeg er imporneret! (og DET sker sjældent)  Wow..

XpX
Avatar billede xpx Nybegynder
26. august 2002 - 21:25 #57
Hehe.. Så se bort for min sidste kommentar

XpX
Avatar billede lequet Nybegynder
26. august 2002 - 21:26 #58
*GG* Tja, hvordan skulle jeg nå at tælle til så mange på så kort tid :)
Avatar billede xpx Nybegynder
26. august 2002 - 21:27 #59
Det ved jeg ikke.. Du kunne jo være en af de menneskelige computere.. Hvem ved?

XpX
Avatar billede lequet Nybegynder
26. august 2002 - 21:28 #60
En anden rainman? Tja, kunne faktisk godt tænkes, man ved jo aldrig :)
Avatar billede xpx Nybegynder
26. august 2002 - 21:29 #61
Go' nat under alle omstendigheder!

XpX

Vi ses til spørgsmål 300.000 :]
Avatar billede xpx Nybegynder
26. august 2002 - 21:29 #62
Stavefejl er gratis!

XpX
Avatar billede bearhugx Nybegynder
27. august 2002 - 00:42 #63
XpX >> grunden til, at du ikke fik alle 10K "tillykke" med, er pga. at der er et loft på 65536 bogstaver i en POST...

Hvilket også beviser at der _kun_ er 8188 fulde "tillykke" - plus 4 ekstra bogstaver

Hvis man tæller sammen, så har du på tillykkene brugt (8188*8)+4 = 65508 bogstaver...

Derudover har du også brugt 24 bogstaver på "250.000 gange tillykke: ", hvilket giver 65532 bogstaver..

de fire "manglende" bogstaver er 2 gange 0A 0D (eller \n) - Dine "new-line"'s

Voilà! 65536 chars ! :-))

/Søren Munk Skrøder
*limits are a bitch*
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2002 - 18:18 #64
Og det er 2^16... Det er også det antal chars der er reseveret i de fleste "text" tabeller i forskellige databaser...

:-D

2500000 * Tillykke endnu engang
Avatar billede fcs Novice
29. august 2002 - 07:57 #65
Så er det vist på tide at lukke ;-)
Avatar billede eazye Nybegynder
29. august 2002 - 20:20 #66
wow.. ville lige lægge en hilsen på spm 25000.. wee
Avatar billede paviuz Nybegynder
19. september 2002 - 15:46 #67
Jeg vil oprette spm 260000 :P
Avatar billede mr-bob Nybegynder
19. september 2002 - 16:00 #68
ØH, jamen det gør du så bare! :-)
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. september 2002 - 16:07 #69
nae, det er da først 500000 der er interresant nu :-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. september 2002 - 09:14 #70
metal> "Tillykke, det er sgu flot må man sige, ca. 457 spm om dagen :)"

Det er selvflg. gennemsnittet, for i øjeblikket er der lidt stille!
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. september 2002 - 09:14 #71
men derfor kan jeg godt sige tillykke, godt gået ;o)
Avatar billede Wezio Juniormester
30. september 2002 - 09:23 #72
Tillykke Exp.dk :))
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
30. september 2002 - 15:08 #73
Hmm...
Tillykke...

Skulle vi ikke se og at få lukket de 38.338 åbne spm. ?
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2002 - 20:13 #74
numse