Avatar billede obmm Nybegynder
20. maj 2003 - 21:40 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvem er god til at lave en kort ansøgning/forslag.

Jeg har været ansat i nuværende virksomhed i ca. 20 år og er nu blevet opfordret til at skrive en ansøgning til en mellemleder stilling, jeg synes det er uvæsenligt at skrive alle mine personlige oplysninger da de jo kendes udmærket i firmaet.??
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 21:42 #1
Undskyld for spam :-)
Men held og lykke med jobsøgningen. Håber da du får det

Mvh Lrd
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2003 - 21:42 #2
Tjah... for at vedkommende der læser div. ansøgninger skal have en chance for at være upartisk (som han jo skal være) så vil jeg anbefale at du laver den som var ansøgningen til et helt andet firma :)
Avatar billede andersenph Nybegynder
20. maj 2003 - 22:21 #3
Ja først og fremmest held og lykke med ansøgningen...

Men da firmaet jo allerede kender dig, må det da være vigtigt at fortælle hvorfor, du gerne vil have det job. I korte præcise vendinger.
Det kan være, hvad du står for, og gerne vil opnå i den nye stilling, samt hvad du kan tilføre firmaet i den nye position.
Noget med nye udfordringer er altid godt, især hvis det virkelig er det du vil.
Gør det overbevisende, hvis du mener det alvorligt.
Avatar billede tobias28 Praktikant
21. maj 2003 - 08:05 #4
Slå godt ud med armene!!! Selvfølgelig skal du ikke kede din chef, men sælge dig selv. Du skal bare huske 1 meget vigtigt punkt når du skriver den, nemlig: "Hvorfor netop du er den rette til det mellemlederjob". Det er det vigtigste punkt i enhver ansøgning. Alt det med dine personlige oplysninger er noget du skal føle dig frem til. Selvfølgelig skal navn, medarb. nr., osv. fremgå....hobbies, mv. er jo også en god ide at skrive. Det er selvfølgelig også en god ide, at skrive hvilke personlige lederkvalifikationer du har....kurser, livserfaring, etc.....det vil gøre sig godt!

HUSK! Det er bedre at bruge en uge eller 2 mere på den ansøgning og FÅ JOBBET end at lave den halvt, og være usikker!

Ps. Nu skriver du ikke hvilken virksomhed du er ansat i, men hvis du skulle have nogle gode ideer til produktionsoptimereing osv., er det en god ide at fremlægge dem her!

Held og lykke i fremtiden! :-)
Avatar billede tobias28 Praktikant
03. juni 2003 - 16:16 #5
lukke?
Avatar billede obmm Nybegynder
11. juni 2003 - 21:41 #6
Lukket
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2003 - 21:52 #7
Kunne du VIRKELIG ikke bruge vores forslag til en disse????
Avatar billede tobias28 Praktikant
12. juni 2003 - 07:47 #8
...han skal vel også have nogle point at lokke andre med ;-)
Avatar billede tobias28 Praktikant
12. juni 2003 - 07:48 #9
http://www.eksperten.dk/spm/358319

minder lidt om denne!
Avatar billede tobias28 Praktikant
12. juni 2003 - 07:49 #10
runevers...the darkrider.....de svarede på dit spørgsmåk...korrekt endda....hvad forventer du?
Avatar billede tobias28 Praktikant
12. juni 2003 - 07:52 #11
Avatar billede tobias28 Praktikant
12. juni 2003 - 07:57 #12
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2003 - 22:04 #13
Aner det ikke - og er ligeglad med brugere som ikke kan tage eksperten alvorligt.