Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
12. april 2004 - 15:06 Der er 81 kommentarer og
1 løsning

Hvordan aktiver jeg Jobliste ?

Når jeg prøver at åbne joblisten, med ctrl alt og delete siger den den er deaktivret af administratoren.. det har jeg ik gjort hvorfor siger den det og hvordan aktiveres den ?
Avatar billede frostware Nybegynder
12. april 2004 - 15:11 #1
kører du XP? Det er nok fordi du ikke har administrator rettigheder på din bruger.
Avatar billede fromsej Praktikant
12. april 2004 - 15:12 #2
Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker og kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
12. april 2004 - 15:23 #3
Frostware det er min egen pc...

Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 15:23:02, on 12-04-2004
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\Programmer\Sygate\SPF\smc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\pccguide.exe
C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\PCCClient.exe
C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\Pop3trap.exe
C:\WINDOWS\System32\RunDll32.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\NewTech Infosystems\NTI Backup NOW!\Schdlr32.exe
C:\Programmer\HighCriteria\TotalRecorder\TotRecSched.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Meaya\Popup Ad Filter\PopFilter.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\Tmntsrv.exe
C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\PCCPFW.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\sezayi\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\0H27OL6Z\hjt[1].exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd={SUB_PRD}&clcid={SUB_CLSID}&pver={SUB_PVER}&ar=home
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&pver=6&ar=msnhome
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,Shellnext = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=runonce&pver=6.0&plcid=0x0406
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [pccguide.exe] "C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\pccguide.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCCClient.exe] "C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\PCCClient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Pop3trap.exe] "C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\Pop3trap.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] C:\PROGRA~1\Sygate\SPF\smc.exe -startgui
O4 - HKLM\..\Run: [Backup NOW! Scheduler] "C:\Programmer\NewTech Infosystems\NTI Backup NOW!\Schdlr32.exe" -s
O4 - HKLM\..\Run: [TotalRecorderScheduler] "C:\Programmer\HighCriteria\TotalRecorder\TotRecSched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Popup Ad Filter] C:\Programmer\Meaya\Popup Ad Filter\PopFilter.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [Pop-Up-Blocker] "C:\Programmer\Tweak-XP Pro 3\popup.exe"
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O16 - DPF: {00000000-CDDC-0704-0B53-2C8830E9FAEC} (IELoaderCtl Class) - http://install.global-netcom.de/ieloader.cab
O16 - DPF: {858B4F85-E945-4F0C-AF65-059E0AD9EEC0} (IntraLaunch.MainControl) - file://G:\Interface\IntraLaunch.CAB
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38086.5297106481
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede frostware Nybegynder
12. april 2004 - 15:29 #4
Ok...men derfor har du ikke nødvendigvis administrator rettigheder på din bruger, for hvis du har burde der ikke være noget problem.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
12. april 2004 - 15:32 #5
Frostware.. jaja det er jeg sku godt klar over, men at problemet lige pludselig opstår det siger vel noget med at der er noget galt !? det kom bare frem pludselig..
Avatar billede fromsej Praktikant
12. april 2004 - 15:37 #6
Flyt først filen Hijackthis til en mappe oprettet kun til den.

Deaktiver systemgendannelse:
http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm#alle

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, genstart i fejlsikret(Tryk <F8> under opstart) og slet filen listet nederst.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O16 - DPF: {00000000-CDDC-0704-0B53-2C8830E9FAEC} (IELoaderCtl Class) - http://install.global-netcom.de/ieloader.cab
O16 - DPF: {858B4F85-E945-4F0C-AF65-059E0AD9EEC0} (IntraLaunch.MainControl) - file://G:\Interface\IntraLaunch.CAB
---------------------------------------
Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".
---------------------------------------
Slettes i fejlsikret.
G:\Interface\IntraLaunch.CAB
---------------------------------------
Du skal også lige hente og installere Servicepack 1 samt Hotfixes, derefter skal du opdatere online hos microsoft.
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/ servicepacks + IE
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=D531BF00-D7BE-48E3-ABCC-961602BD72C2&displaylang=da - Hotfixes efter SP1 til XP.

Genstart og kom med en ny logfil, så jeg kan se om alt er med.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
12. april 2004 - 15:44 #7
Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 15:44:44, on 12-04-2004
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\Programmer\Sygate\SPF\smc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\pccguide.exe
C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\PCCClient.exe
C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\Pop3trap.exe
C:\WINDOWS\System32\RunDll32.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\NewTech Infosystems\NTI Backup NOW!\Schdlr32.exe
C:\Programmer\HighCriteria\TotalRecorder\TotRecSched.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Meaya\Popup Ad Filter\PopFilter.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\Tmntsrv.exe
C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\PCCPFW.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\sezayi\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\0H27OL6Z\hjt[1].exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd={SUB_PRD}&clcid={SUB_CLSID}&pver={SUB_PVER}&ar=home
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&pver=6&ar=msnhome
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,Shellnext = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=runonce&pver=6.0&plcid=0x0406
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [pccguide.exe] "C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\pccguide.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCCClient.exe] "C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\PCCClient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Pop3trap.exe] "C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\Pop3trap.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] C:\PROGRA~1\Sygate\SPF\smc.exe -startgui
O4 - HKLM\..\Run: [Backup NOW! Scheduler] "C:\Programmer\NewTech Infosystems\NTI Backup NOW!\Schdlr32.exe" -s
O4 - HKLM\..\Run: [TotalRecorderScheduler] "C:\Programmer\HighCriteria\TotalRecorder\TotRecSched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Popup Ad Filter] C:\Programmer\Meaya\Popup Ad Filter\PopFilter.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [Pop-Up-Blocker] "C:\Programmer\Tweak-XP Pro 3\popup.exe"
O4 - HKLM\..\RunOnce: [SpyBotSnD] "C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SpybotSD.exe" /autocheck
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O16 - DPF: {00000000-CDDC-0704-0B53-2C8830E9FAEC} - http://install.global-netcom.de/ieloader.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38086.5297106481
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede fromsej Praktikant
12. april 2004 - 15:51 #8
Glemte du den her?
O16 - DPF: {00000000-CDDC-0704-0B53-2C8830E9FAEC} - http://install.global-netcom.de/ieloader.cab
Det er det eneste der er snavs i din log nu.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
12. april 2004 - 15:58 #9
Nu har jeg fjernet den men det hjalp sku ik ?? hva kan det være ? har genstartet
Avatar billede fromsej Praktikant
12. april 2004 - 16:05 #10
Prøv lige det her:
Skriv %systemroot%\inf i kør.
Find filen mstask.inf
Højreklik på filen og klik på install og nu skal du have din xp cdrom klar.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 12:52 #11
Ok hva er det den gør ?
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 13:02 #12
Hva fanden er nu det her ????

Symantec AntiVirus found a virus in an attachment you (mp3-afspiller!@hotmail.com
<mp3-afspiller!@hotmail.com>) sent to Johnny Baltzersen.

To ensure the recipient(s) are able to use the files you sent, perform a virus
scan on your computer, clean any infected files, then resend this attachment.

Attachment:  masturbation.zip
Virus name: W32.Netsky.C@mm
Action taken:  Quarantine succeeded :
File status:  Infected
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 13:05 #13
kender ik den mand ?
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 14:12 #14
fandt dette i et forum... men det hjalp ikk

Jeg har en Engelsk XP Pro, så det kan være der er lidt forskel, men her er hvad du skal gøre:

- Klik på Start og vælg Kør
- Skriv: GPEDIT.MSC og klik OK
- Vælg: User Configuration / Administrative Templates / System / Ctrl+Alt+Delete Options /
- Dobbeltklik på Remove Task Manager og sæt den policy du ønsker.

Ved at deaktivere den gældende policy (som har deaktivere joblisten) får du den frem igen. Oftest vælger man at sætte den til "Not Configured" som giver samme resultat.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 14:12 #15
Den kan ikke finde gpedit.msc
Avatar billede magictouch Nybegynder
13. april 2004 - 14:22 #16
Hvis du følger fromsej´s forslag bliver den geninstalleret.
Og det med den virus, skyldes kun at dit avirus har fundet den, som den skal;)
Jeg vil også foreslå at du henter opdateringer og især SP1: http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 15:52 #17
Ok, cool.. magich hva mener du med ? "Og det med den virus, skyldes kun at dit avirus har fundet den, som den skal;)"

Det var en mail jeg havde fået i hotmail ? jeg har ik sendt noget til den email ??
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 16:00 #18
det står kernelsystemfilen (kernel) der blev brugt til at starte denne computer er ikke en Microsoft windows-fil. Service packen blir ikke installeret.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 16:01 #19
Har pc cillin og ikke AntiVirus
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 16:44 #20
Det hjalp sku ik noget det der fromsej ? Hva fanden sker der ?
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
13. april 2004 - 16:52 #21
Mit foreslag ville nu være at kaste XP-skiven i din comp. og lave en Repair af dit system... Men før du gør det, er det god idé at du lige henter installationen til SP1 ned på din HD... Hvis du ikke har gjort det endnu, så er der et direkte link her:
ftp://ftp.sdu.dk/pub/microsoft/xpsp1/uk/xpsp1_en_x86.exe

Hvis det ikke hjælper, så tror jeg du er nødt til at lave total Geninstallering af Win XP, hvilket desværre betyder at du er nødt til at formatere din comp...

Men gør ikke noget endnu før fromsej eller anden højrere autoritet har sagt god for det...

S.R.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 16:56 #22
Satanic!! HVAAA??? jeg har fandme lige geninstalleret min computer!!
Avatar billede magictouch Nybegynder
13. april 2004 - 18:16 #23
Den mail du har modtaget skyldes sikkert at spammere/virus sendere høster alle mulige mail adr. på nettet og bruger dem som afsender for deres lort:(

Men Start kør og skriv: control userpasswords2 det giver dig nogen muligheder. Du kan også kigge i kontrolpanel-brugerkonti, om det er dig der har de fulde rettigheder;)
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 18:23 #24
magic.. jamen hva kan jeg der ? Kan ik se hvor jeg skal aktivere det derfra ?  det er mig der har fuld rettigheder når jeg kigger på det.. Der er kun en bruger det er mig, og jeg står til som administrator
Avatar billede fromsej Praktikant
13. april 2004 - 18:26 #25
Jeg ville også vælge en Repair, et eller andet er gået i ged i din windows.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 18:39 #26
Ok hva vil jeg miste der ?
Avatar billede fromsej Praktikant
13. april 2004 - 18:45 #27
Alle opdateringer, og Servicepack hvis den er installeret efter winXP.
Så sørg for at have den samt hotfixesfilen gemt på en skive inden du kører repair, og installer det inden du går på nettet.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 19:13 #28
Nu har jeg kørt repair, men den gider ik komme ind i windows.. der kommer det vindue frem det med fejlsikret eller normalt, eller sidste genkendelige.. Men den starter heletiden forfra ?? hva sker der ? plz kom med en hurtig respons.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 19:23 #29
KOM NU!!!!!
Avatar billede magictouch Nybegynder
13. april 2004 - 19:35 #30
Hvordan kørte du den repair?
Avatar billede magictouch Nybegynder
13. april 2004 - 19:40 #31
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 19:40 #32
Jeg trykkede fortsæt først også trykkede jeg r...
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 19:43 #33
ja jeg kunne kun vælge det ene.. og sagde ok.. der stod xp bootscreen og noget andet..
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 19:46 #34
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 19:48 #35
håber i kan hjælpe vender tilbage senere
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 19:49 #36
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 22:28 #37
Hvorfor hjælper i ikke længere ?
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 22:46 #38
Jeg synes seriøst ik der er noget hjælp at hente her i eksperten længere Hvordan kan i bare gå fra et spr, hvorfor kan i ikke bare skrive at i vender tilbage om 1 time eller noget istedet for at jeg skal sidde her og vente til i svarer ? jeg synes godt at det ville være en RIGTIG go ide hvor man kunne se om folk var online ligesom i tweakup.dk
Avatar billede fromsej Praktikant
13. april 2004 - 22:53 #39
Det kan have noget at gøre med jeg troede at dit problem var løst i henhold til:13/04-2004 19:49:57 , men det har jeg så misforstået.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 22:59 #40
Ok det er det ikke.. men det ville have været en anden løsning tror jeg sorry for den fejl. Har du nogen anelse om hvorfor den genstarter ?
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 23:15 #41
Gider du ik plz hjælpe ? hvis ik du kan hjælpe kan du sige du ikke har tid ? jeg gider ik bruge min tid her foran computeren! og vente til i svarer i flere timer ? hvis i ikke kan må jeg lukke..
Avatar billede fromsej Praktikant
13. april 2004 - 23:15 #42
Nej, lad mig få en ny log, men det bliver ikke før i morgen eftermiddag jeg får kigget på den, jeg skal på arbejde i morgen tidlig.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 23:22 #43
Hvordan vil du ha jeg skal give dig en log når jeg ikke kan komme ind i windows! fordi du sagde jeg skulle repair!! Nu er det hele FUCKED!
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 23:23 #44
Du har måske ikke læst: 13/04-2004 19:13:11
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
13. april 2004 - 23:23 #45
mp3-afspiller! kommentar af 13/04-2004 22:46:32 -> Nu er det ikke for at være ubehøvlet, men du opfører dig lidt som et lille barn... Brokker dig over at folk ikke lige svarer for en kort stund.

Du må prøve at forstå, at mange brugere herinde på Eksperten.dk har både arbejde og kæreste/familie som de skal passe. Hvilket derfor også betyder at de ikke kan sidde klistret til skærmen konstant. Jeg oplever oftere at det er spm-stiller end spm-besvarer som ikke giver feedback, nogle gange i op til 2 uger eller mere.

S.R.
Avatar billede fromsej Praktikant
13. april 2004 - 23:28 #46
Prøv den Repair en gang til, mislykkes det, er der kun formatering og geninstallation, beklager men sådan går det ind imellem, det har jeg også været ude for flere gange.
Bliver du nødt til at geninstallere, så hent Killdisk først og få disken nulstillet, det giver det bedste resultat.
www.killdisk.com
Den findes også på www.ultimatebootcd.com
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 23:32 #47
FORHELVED!!!!!!!! Der var ikke en skid galt med den !! det eneste var at jeg ikke kunne deaktivere!! også siger du dette nu ???? HVa fanden har du gang i man!!! har mistet alt pga dig!
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
13. april 2004 - 23:35 #48
Øhhh... Hvem snakker du egentlig til???

S.R.
Avatar billede fromsej Praktikant
13. april 2004 - 23:37 #49
Jeg er ude af den her tråd, det sprog og den tiltale står jeg ikke model til.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 23:46 #50
LUKKER!!!!!
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
13. april 2004 - 23:54 #51
mp3-afspiller -> Her er lige et par ting du kan tænke over:

1: DU logger ind som admin, men kan ikke aktivere joblisten -> Nogen eller noget har ødelagt dele af WinXP.
2: Efter et scan og fix med HiJackThis virker det stadig ikke, selvom alle uautoriserede ændringer skulle være fjernet -> DU har trykket på noget forkert på et tidspunkt, eller WinXP installationen er gået i kage.
3: Computere reagerer forskelligt på ændringer, noget der virker på én maskine, virker måske ikke på en anden tilsvarende -> VI kan ikke bebrejdes noget, da vi handler ud fra tidligere erfarringer der ikke gav problemer.
4: Det var DIG som i sidste ende valgte at prøve en repair for at se om det evt. kunne hjælpe -> VI har på ingen måde tvunget dig til at lave en repair, men kun informeret om at det muligvis kunne hjælpe.
5: DU forlanger for meget af folk, og forventer at DE skal tilpasse sig efter DIN Verden -> Se at blive voksen, og lær at respektere dem der ønsker at hjælpe dig. Havde ét af vores forslag været bevidst skadeligt for din computer kunne du tillade dig at brokke dig, men det var de ikke.

Kort sagt: Livet stinker af og til, men det må lære at acceptere. Se at blive voksen og stå til ansvar for dine egne handlinger istedet for at skælde andre ud for at komme med kvalificerede råd og vejledninger, som uheldigvis og uforventet går i kage.

S.R.
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
13. april 2004 - 23:55 #52
Rettelse: "Livet stinker af og til, men det må lære at acceptere."

Der skulle naturligvis stå: "Livet stinker af og til, men det må du lære at acceptere."

S.R.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
14. april 2004 - 02:29 #53
Sata....
Nu du retter dig kan jeg hjælpe dig...

erfarringer = erfaringer

"Se at blive voksen, og lær at respektere dem der ønsker at hjælpe dig"

Skal du komme og sige jeg skal blive voksen : ) ? hehe..

Det irriterede mig at, i gik fra spr, og samtidig mistede jeg alt hvad jeg havde, min vrede gik ud over fromsej hvilket jeg vil undskylde ham, og hvilket ikke rager dig, du har ikke noget at skulle have sagt, da alt det her drejer sig om fromsej, han får min undskyldning herfra, hvilket han har fortjent, men jeg vil understrege at det du skriver om mig kommer ind af det ene øre og ud af det andet, og jeg har faktisk ikke mere at sige til dig her.
Tråden er også lukket, hygge!
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
14. april 2004 - 13:55 #54
Måske har du ret, måske har du ikke...

Men når alt kommer til alt, mener jeg ikke at sprog som "FORHELVED!!!!!!!!" og "HVa fanden har du gang i man!!! har mistet alt pga dig!" hører hjemme på eksperten.dk

Jeg undskylder selvfølgelig for enhver form for fornærmelse som jeg har evt. har påført dig, og nærer den dybeste respekt for at du undskylder overfor "fromsej"...

Vil nødig være uvenner med nogen her på eksperten.dk (eller noget andet sted i det hele taget), men jeg vil dog alligevel tilråde dig at passe lidt bedre på dit, til tider, "beskidte" ordvalg i fremtiden... Nogle slår hårdt ned på ubehøvlede tiltaler, andre lader det blot ligge...

Men min forargelse bunder ikke så meget i ordvalget, men mere i den unødvendigt hårde tiltale som en ivrig hjælpende bruger har modtaget, fordi noget gik i fisk... En hård omtale som du har undskyldt, men det er nok for sent nu da "fromsej" har forladt tråden og nok ikke ønsker at hjælpe længere...

Det med at du har mistet din software, er selvfølgelig ærgeligt, men det kan installeres igen... Var din hardware derimod brændt af eller gået i stykker, ville det være en anden sag...

Som afsluttende bemærkninger vil jeg endnu engang undskylde ubehøvlede kommentarer vedr. dig, som jeg evt. har afgivet og minde dig om, at du skal passe på hvordan du formulerer dig... Vi er jo trodsalt voksne mennesker...

S.R.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
14. april 2004 - 16:04 #55
satanic... Jeg er heller ikke ude på at være uvenner med nogen her, som sagt jeg var ret irriteret der, og det gik ud over fromsej, og jeg har undskyldt ham, fordi jeg kunne se jeg gjorde noget forkert, og det kunne jeg godt selv gøre uden at du skulle komme med hele dine latterlige 5 punkter blandt andet det nedenstående.. MEN du har stadig intet at skulle have sagt i denne sag, at komme og skrive:

"Se at blive voksen, og lær at respektere dem der ønsker at hjælpe dig"

Det skal du ikke lære mig!

Men jeg tar imod din undskyldning også slutter vi denne sag her.
Avatar billede fromsej Praktikant
14. april 2004 - 19:13 #56
Undskyldning accepteret, at vi ikke kunne hjælpe dig og at der gik ged i din windows kan vi ikke lastes for, at du bliver sur over det er fuldt forståeligt, det gør jeg også når det sker for mig, men der er ingen måde at undgå den slags på når man roder med windows, det sker bare en gang imellem.
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
14. april 2004 - 19:17 #57
Er nu nok bare mig som har spillet for meget CounterStrike, og derfor automatisk forbinder folk jeg ikke kender, som bliver sure og irritable, med en lille fornærmet dreng på 12 år der tror at han kan og ved alt...

Glad for at jeg tog fejl... Endnu en gang... :D

S.R.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
15. april 2004 - 15:21 #58
: )
Avatar billede fromsej Praktikant
15. april 2004 - 21:51 #59
Tak for dårlig karma, du er lige røget på min .txt fil, så kan du stikke alle dine flotte ord om undskyldninger, du ved hvor.
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
15. april 2004 - 23:47 #60
fromsej -> Ikke for at være påtrængende eller uhøflig, men hvem henviser du egentlig til??? Mindes ikke at jeg har givet dig dårlig karma, så går ud fra at det er mp3-afspiller! du mener, men ville nu være rart med en bekræftelse så jeg ikke bliver uskyldigt beskyldt...

S.R.
Avatar billede fromsej Praktikant
16. april 2004 - 00:09 #61
S.R>>Min fejl, det er selvfølgelig ikke dig jeg hentyder til, det kan ikke være andre end "geniet" der har uddelt den karma.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
16. april 2004 - 17:03 #62
Du er anmeldt
Avatar billede fromsej Praktikant
16. april 2004 - 21:04 #63
Nå!
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
16. april 2004 - 21:14 #64
fromsej -> Det er _den_ bedste kommentar i dette spm. indtil videre: "Nå!"... Du forstår virkelig at vise din mening ved brug af meget få ord... Gid vi andre også kunne lære det... Ved ikke helt hvad det vil sige at "fatte sig i korthed"...

S.R.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
20. april 2004 - 13:46 #65
satanic slik lidt mere behåret røv..
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
20. april 2004 - 13:47 #66
nåå fromsej lille pus, ska jeg trøste dig lille fromsej har fået dårlig karma, barn.
Avatar billede fromsej Praktikant
20. april 2004 - 23:36 #67
Du er ikke den mest hjenelamme bruger herinde, men du kommer ind på en ret klar andenplads!
www.soze.dk/tude
Dejligt trick med at fjerne fluebenet i Abonnér, kan anbefales.
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
21. april 2004 - 14:14 #68
fromsej -> Selvom jeg deler din holdning til mp3-afspiller!'s opførsel her på Eksperten.dk mener jeg at det er _under_ din værdighed at være direkte krænkende overfor ham...

Da jeg selv deltager i dette spm. kender jeg også baggrunden for din "vrede", og vil derfor ikke melde dig for overtrædelse af §2 om sprogbrug på Eksperten.dk, men istedet give dig en påmindelse om, at du skal passe på dit sprogbrug og ellers holde den høje standard som de fleste brugere kender dig for...

S.R.
Avatar billede magictouch Nybegynder
21. april 2004 - 14:25 #69
s.r> helt ærligt, burde du så ikke have været på banen noget før, hvis du går op i sprogbrug?
Avatar billede mireigi Novice
21. april 2004 - 14:27 #70
Muligvis... Har måske ikke været helt _ren_ selv, men er af den mening at "hjernelam" hører til den meget slemme del af sprogbrug, og derfor ikke bør bruges...

S.R.
Avatar billede magictouch Nybegynder
21. april 2004 - 14:33 #71
Det var nu det her jeg tænkte på: satanic slik lidt mere behåret røv..
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
21. april 2004 - 14:35 #72
Øhhh??? Underligt... Det der er ikke _mit login_... Indtaster beskeden og sender den, men skriver ikke det rigtige brugernavn???

Kan der opstå problemer med auto-login når man "linker" til spm. fra mail, hvis der er to logins fra den samme computer???

Både min bror og jeg benytter denne computer, og er begge oprettet på eksperten.dk... Kan det ændre på noget???

Virker mystisk for mig...

S.R.
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
21. april 2004 - 14:36 #73
magictouch -> Har ikke set den før nu her, så lidt svært at ta' stilling til den, men ja... mp3-afspiller! bruger heller ikke ligefrem en sober tone...

S.R.
Avatar billede magictouch Nybegynder
21. april 2004 - 14:43 #74
Ok;) Det var derfor jeg skrev min første kommentar ang. sprogbrug;)
Avatar billede fromsej Praktikant
22. april 2004 - 00:00 #75
S.R.>>Det har du ret i, men hvorfor skal vi blive ved med at finde os i alting og bare tie og samtykke?
Denne her gang fik jeg nok, og derfor min reaktion.
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
22. april 2004 - 00:08 #76
fromsej -> Har hørt noget på et tidspunkt, som skulle afhjælpe irriterende situationer: Ignorering... Dog har jeg selv svært ved dette når jeg føler mig trådt på...

Mener dog stadig at det er bedre at "ignorere" irriterende brugere, og istedet "hævne" sig på dem indirekte ved hjælp af "lav karma" og anmeldelse for overtrædelse af §2 om sprogbrug... Der er jo ingen grund til at skrive noget "officielt" som senere hen kan komme tilbage og bide en selv bagi...

S.R.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
22. april 2004 - 00:32 #77
Fromsej....

"Det har du ret i, men hvorfor skal vi blive ved med at finde os i alting og bare tie og samtykke?
Denne her gang fik jeg nok, og derfor min reaktion."

Ja hvorfor tror du tumpe ? fordi reglerne siger sådan!!
Avatar billede fromsej Praktikant
22. april 2004 - 17:53 #78
*SUK*
Reglerne, dem er du også fantastisk til at rette dig efter, f.eks her:
http://www.eksperten.dk/spm/305454
Men der er de jo ligegyldige for det er jo dig der overtræder dem, men "lille ven" du er mig en fuldstændig ligegyldig ting som ikke er værd at bruge hverken tid, kræfter eller tankevirksomhed på, så fortsæt du bare med at svine mig til, jeg kan bære det, eller rettere din mening betyder ikke en hujende fis for mig!
Avatar billede exp Juniormester
22. april 2004 - 18:08 #79
mp3-afspiller! deaktiveret.
Avatar billede popsy Novice
22. april 2004 - 18:09 #80
Juuuhuuuuuuuuu
Avatar billede fromsej Praktikant
22. april 2004 - 18:18 #81
Takker og bukker ærbødigt.*S*
Avatar billede exp Juniormester
22. april 2004 - 18:38 #82
Det behøver du skam ikke :-) Det er fuldt fortjent...