Avatar billede zac Nybegynder
15. oktober 2004 - 21:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

flavicon.ico - hvorfor ej ses?

Har set artiklen http://html.dk/artikler/00002/ - og prøvet, men der sker ikke noget.

Men måske fordi min browser, IE 6.02 ikke kan finde ud af det? Ingen af mine mange bogmærker bliver præsenteret med et flavicon.

Hvad kan det skyldes?
Avatar billede doggy82 Praktikant
15. oktober 2004 - 21:54 #1
Hmm kan ikke direkte hjælpe dig. Men jeg kan sige så meget at det hedder "favicon.ico" - det er en forkortelse for "Favorites Icon".
Avatar billede zac Nybegynder
15. oktober 2004 - 22:04 #2
Tak! det var da en tyrkfejl, som må gøre en forskel...
Bortset fra, at det stadig er mystisk jeg ingen bogmærker har med favicon'er.
Avatar billede zac Nybegynder
15. oktober 2004 - 22:06 #3
Nu virker det faktisk med den, jeg selv har lavet!
takker,...point?!
Avatar billede doggy82 Praktikant
15. oktober 2004 - 22:07 #4
Ja, jeg har heller ikke faviconer på min bookmarks.
Har før fået af vide at det er fordi jeg har sat browseren med til at slette temporære filer - men det passer altså ikke.
Så jeg venter også på at nogen kommer med det gyldne svar på det.
Avatar billede doggy82 Praktikant
15. oktober 2004 - 22:12 #5
Vent til der kommer en forbi med det endelige svar.
Eller endnu bedre opret spørgsmålet i den rigtige kategori :D
Programmering -> (D)HTML
Avatar billede zac Nybegynder
15. oktober 2004 - 22:41 #6
det er gjort hermed: http://www.eksperten.dk/spm/550921
Avatar billede halifax Nybegynder
15. oktober 2004 - 23:01 #7
zac - fint nok at oprette spm. i en anden kategori. Men så skal du lukke dette. Du må kun have et spm. af gangen oprettet om det samme.
Lav selv et svar og akcepter eget svar.
Avatar billede zac Nybegynder
17. oktober 2004 - 22:59 #8
sorry, lidt langsom...