Avatar billede cmnet Nybegynder
25. juli 2005 - 00:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke læse min harddisk. "RAW" filsystem Hjælp!!

Jeg har lige ominstall. min computer, som jeg så ofte har gjort. Jeg kunne sagten se og læse alle drev osv. Men jeg satte den ene harddisk, en Seagate 80 gb, over i en anden testmaskine, og nu kan jeg ikke læse den pågældende harddisk mere. Windows skriver "E:/ikke tilgængelig - Forkert diskette i drevet. Indsæt (Diskettenummer:)i drev E:
Jeg kan se under egenskaber, at den ikke har noget enhedsnavn mere (før var det "Blandet"), og filsystemet står til at være "RAW" ?? Men man kan se Disken og størrelsen på den. KAN DISKEN KONVERTERES TILBAGE TIL NTFS UDEN TAB AF DATA??

Har iøvrig haft samme problem før. Der formaterede jeg disken, men nu har jeg så meget personligt på den, at det ikke er en option.

Min maskine er en P4 2 gh, 640 mb ram. winXP, sp2
1*Maxtor hd 20 gb til styring (drev c: primary master)
1*Maxtor hd 80 gb(drev d: primary slave)
1*Seagate hd 80 gb (drev e:secendary master) (ikke læsebar)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juli 2005 - 00:44 #1
1. forkert kategori
2. du må ikke oprette samme spørgsmål 2 gange (du er helt ny og har lige læst reglerne ....)
3. luk dette spørgsmål - her er vejledning: http://expfaq.1go.dk/?id=86#saadan_goer_du
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juli 2005 - 00:44 #2
p.s. velkommen til eksperten :)
Avatar billede cmnet Nybegynder
25. juli 2005 - 01:09 #3
test tekst
Avatar billede halifax Nybegynder
25. juli 2005 - 02:02 #4
Også velkomme til Eksperten fra mig.
Du skal acceptere dit eget svar, så spørgsmålet lukkes.

Se svar til dig i dit andet spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/spm/634670
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juli 2005 - 09:53 #5
cmnet> marker dit navn i boksen til venstre og klik på accepter.