Avatar billede pidgeot Nybegynder
06. oktober 2005 - 19:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tegnsæt er ikke angivet korrekt, forvirrer IE

Selvom der er et <meta>-tag i headeren på hver side, lader den ikke at være angivet korrekt til at IE kan forstå den.

I stedet for
  <meta http-equiv="Content-type" content='text/html; charset="iso-8859-1"' />
bør følgende bruges:
  <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />

Uden dette kan IE let tage fejl hvis der er installeret alternative sprog og et tegn såsom æ, ø eller å optræder på siden.

Begge dele er i øvrigt gyldig HTML.
Avatar billede screem_brille Novice
06. oktober 2005 - 19:17 #1
hvad er dit spørgsmål ?
Avatar billede pidgeot Nybegynder
06. oktober 2005 - 19:22 #2
Hvis du endelig vil have det formuleret som et spørgsmål, ville det være "Er det muligt at få rettet dette?".

Er dog godt selv klar over det besynderlige i at skrive den slags her, i stedet for til en administrator, men ifølge kontakt-siden skal man skrive denne slags ting i et af de underforaer der omhandler Eksperten:

"Support:  Hvis din besked drejer sig om Eksperten Pro, CoAdmin klage, log ind problemer eller sikkerhedsbrist vedr. Eksperten. Alle andre beskeder om Eksperten skal oprettes som spørgsmål i de kategorier du finder under Eksperten."

Da dette ikke ligefrem drejer sig om en af disse ting, så mente jeg det måtte være her det skulle skrives, som et forslag.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. oktober 2005 - 10:54 #3
Avatar billede pidgeot Nybegynder
07. oktober 2005 - 13:07 #4
Ah, tak - jeg skal straks gøre opmærksom på det der, for en god ordens skyld. :)
Avatar billede pidgeot Nybegynder
07. oktober 2005 - 13:07 #5
Hvilket jeg så nu kan se du har gjort - tak for det ;)
Avatar billede pidgeot Nybegynder
24. oktober 2007 - 23:08 #6
Lukker lige korrekt for en god ordens skyld, selvom der ikke er point på højkant - så satser vi på det er løst til næste version når den engang kommer :)