Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 19:19 Der er 114 kommentarer og
1 løsning

Computer Virker Ikke Efter Virus Skanning.

HeeJ Gutter ..

Jeg sidder med min kæreste's bærbare com, jeg kørte virus skanning på den igår aftes med Ewido, den fandt en del virus og jeg fjernede dem alle .. efter skanningen genstartede jeg for at tjekke de var fjernet, her til middag da jeg startede den igen, så ville en ikk starte op, det er en Toshiba Satellite.. Den kommer med start billedet hvor der står TOSHIBA og i bunden hvor jeg kan vælge F2 for SETUP og F12 for at ændre Boot Device.. når den skærm så er forsvundet, så blir skærmen helt sort og sån blir den ved med at være, uanset hvor længe jeg lader den stå, har prøvet at starte den i Fejlsikret tilstand, har prøvet at lave en Repair, alle de ting jeg kender som kan hjælpe men alle sammen slår fejl, og jeg har ikke formateret den fordi der ligger MANGE ting på den som skal bruges, bla. Projekt opgave, Stil oG job Ansøgninger alle ting som skal afleveres senest Onsdag, så jeg er i en knibe, kan i hjælpe mig ? hun slår mig ihjel hvis ikk jeg får det lavet .. :)
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 19:21 #1
kan du starte op i fejlsikret tilstand ? (tryk F8 lige efter den skifter til sort, og hvis det er for sent så tryk gentagende gange lige inden)
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 19:23 #2
har prøvet, men vil den ikke ... den blir bare ved med en sort skærm .. :S
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 19:24 #3
eller der er en hvid streg i øverste venstre hjørne som blinker i lidt tid og så går skærmen sort ,,
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 19:24 #4
Start op på din XP-skive -> vælg "reparer fra genoprettelseskonsol -> skriv -> chkdsk /r -> klik enter
cd-drev skal stå til 1.boot i BIOS
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 19:25 #5
Prøver Jeg Lige HelgeC<
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 19:25 #6
og den er oSs SYGT LANGSOM når den skal indlæse Windows XP cd'en .. det kan godt tage den 5 min før jeg kan vælge de der menuer ..
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 19:25 #7
overvej at lav en disk via bart pe, så kan du trække data ud fra disken og kopiere dem over på en andne maskine via netværk, og derefter reinstallere den fra bunden
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 19:26 #8
bart pe ? :S
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 19:31 #9
http://www.nu2.nu/pebuilder/ en "rescue" cd eller dvd man kan lave så man kan en masse i tilfælde af virus, fejl der gør at windows ikke vil starte op osv. (meget handy!), men husk den må KUN bruges på en maskine, og det er kun på den maskine som windows er installeret på, ellers bryder man EULA aftalen
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 19:32 #10
okey, skal den brændes ud på en CD først ? skal den jo , men hvordan ? som Bootable ? eller Image ?
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 19:33 #11
Nu er valget naturligvis dit, men mit råd vil være at du går ind i BIOS og sætter den til LOAD SETUP DEFAULT husk at gemme at du har fjernet virus har intet med hastigheden at gøre på det trin du angiver
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 19:34 #12
har prøvet at Resette Bios'en altså loade Default .. Men hvorn skal den CD brændes ?
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 19:34 #13
det program laver automatik en iso fil soim man blot brænder, selvom helgec´s løsning måske virker (ved jeg ikke), er det en pokkers god cd at have ved hånden, så overvej at lav en ;)
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 19:37 #14
skal jeg åbne programmet på min com og lave iso'en og brænde den ud ? men en iso kan jo brændes på mange måder .. som bootable og image ..
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 19:39 #15
Du kunne jo lige melde tilbage om du stadig arbejder på en chkdsk-løsning
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 19:40 #16
den skriver :

C:\>chkdsk /r
The Specified drive is not valid, or there is no disk in the drive.

og C: er der hvor Windows er ..
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 19:41 #17
hvis du benytter nero vælger du brænd image, så "pakker" den selv filen ud så skiven er bootable efter brænding
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 19:46 #18
Invalid Source Path:
(Cannot find file: C:\WINDOWS\i386\setupldr.bin)

øøh ?
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 19:46 #19
"The Specified drive is not valid, or there is no disk in the drive." Jeg ser skyer i horisonten når kæresten kommer, hvad siger C:>dir ??
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 19:47 #20
C:\>dir
The Path Or File specified is not valid...
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 19:48 #21
i start skriv chkdsk /r og tryk enter, det skal virke
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 19:50 #22
The Specified drive is not valid, or there is no disk in the drive.

Mener den med at setupldr.bin ikke findes ? kan heller ikk finde den på min com nogen steder .. argh ..
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 19:50 #23
Hvis jeg har forstået det hele ret har du smadret partitionstabellen den kan muligvis gendannes med TESTDISK -læs guiden først- mistede data kan gendannes med det samme program http://www.helgec.dk/lost_data.html ----- http://www.helgec.dk/lost_data.html
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 19:52 #24
okey, et spm på min com, hvorfor findes setupldr.bin ikke ? har heller ingen mappe der hedder I386 .. kun på min bærbar .. det skal lige siges at den her com bruger en Engelsk Udgave Af Windows XP Media Center .. kan det ha nogen betydning ? mappen i386 burde vel stadig eksistere ?
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 19:54 #25
Uden gyldig partitionstabel Ses ingen data på den måde du har prøvet hidtil
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 19:55 #26
argh, har ikk nogen måde at forbinde bærbaren til min com med ? har ikk noget usb stik med usb indgang i hver ende og eller ikk det der ide noget kabel ..
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 19:55 #27
den mappe er en mappe der er på din install cd, men prøv lige først det helgec foreslår, er det ikke fejlen, så prøver vi at se på det andet.
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 19:56 #28
Mappen I386 er da på min bærbare i C:\ drevet, og den fylder af lort ..
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 20:03 #29
Jeg kender ikke "bart pe" men det vil overraske mig hvis du kan bruge den på en disk uden partitionstabel, så det er min opfattelse at det enten hedder ny-installation eller forsøge at gendanne tabellen, værktøjet du vil anvende er naturligvis dit valg
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 20:05 #30
Men jeg kan ikk få forbindelse til commen jo, har ikke et usb kabel eller IDE kabel ..
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 20:05 #31
helgec vi ved ikke med garanti at det er fil tabellen, men er det det, så må vi nok hellere kigge på noget værktøj til at genskabe enten tabellen eller data, da det arbejde der ligger på disken vist er ret vigtigt for husfreden ;)
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 20:07 #32
Hvis der ikke er andre gode tiltag så prøv lige at downloade og brænde "INSERT" http://sourceforge.net/projects/insert/ jeg tror sgu den kan gøre det fra en live-cd - jeg vender tilbage om 10 minutter
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 20:07 #33
heeh Jaa .. Men hvorfor ligger mappen I386 på min bærbar og ikk min stationære ?
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 20:08 #34
Noooooo ! vgasys.fon virker ikke på min Windows CD, den vil ikk lave en Iso fil i programmet PE Builder ..
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 20:09 #35
inctor, vil gætte på den mappe er på din bærbare for at du kan trykke på en bestemt tast under opstart og vælge genskab, men er kun et bud
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 20:12 #36
inctor kopier indholdet fra din windows cd over på harddisken, lav en mappe du kalder windows PE disk og kopier det derind, og arbejd med de filer istedet for ;)
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 20:13 #37
men vgasys.fon findes ikke på cd'en ..
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 20:15 #38
der ligger en som hedder VGASYST.FO_ ...
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 20:18 #39
lyder underligt
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 20:19 #40
Du melder bare tilbage hvis der skal prøves andre løsninger
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 20:19 #41
har i ikk filen som i kan uploade ? :) Skal have det klaret til imorgen ..
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 20:19 #42
heeh Jaa, har i filen VGASYS.FON ? :)
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 20:23 #43
nope, har ingen filer med et navn i nærheden af det, er det under making af den iso fil den spørg efter den ?
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 20:24 #44
NeeJ, den siger at filen ikke kan finde og at den så ikk vil lave Iso filen ..
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 21:11 #45
Okey, Sååå langt såååå godt ...

Nu har jeg fået startet Bart PE på .. der findes 2 drev, mit cd rom drev og RAMDisk (b:) ..

SKal der ikk oSs være et C: drev ? der hvor der er Windows på ? for hvis jeg går ind i RAMDisk, så ligger der ikk nogen filer .. :S
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 21:16 #46
så tyder alt på at helgec har ret i det med fil tabellen, ved ikke om han har en måde hvor på man kan bruge hans foretrukne program fra en bootable cd, men eller må det være muligt at tilføje til bart pe på en måde (men så skal man lige lave en ny cd), men afvent en evt løsning fra helgec først
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 21:17 #47
Egentligt rimeligt blæret man kan lave sådan en slags cd .. kunne man sQ tjene mange penge på .. heeh .. svar nu Helgec .. det vigtigt .. det gælder husfreden ..
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 21:22 #48
man kan gerne via TESTDISK, står der i bunden af siden .. :)
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 21:22 #49
Nu ligger det sådan at jeg for lang tid siden tilbøb min assistance, men nå bedre sent end aldrig! Download og brænd INSERT http://sourceforge.net/projects/insert/ det er en ISO fil der skal brændes som et boot images boot op på din syge maskine følg guiden på http://www.helgec.dk/lost%20partition.html start ved figur 10 og hop derefter til figur 5
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 21:24 #50
altså start ved nummer 10 og så ned ad til nummer 5 ?
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 21:25 #51
NååR på den måde .. :) heeh ..
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 21:26 #52
Hos mig står nr. 10 forneden det gør den fordi det er en extra mulighed jeg har tilføjet i aften til ære for (ja hvem tror du)
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 21:30 #53
heeh MiiiiG .. Wee .. Nogen der gør noget for mig .. Men Helge, vil du ikk gerne ha et lidt "pænere og stilfuldt" design ? sys det er lidt kedeligt at kigge på .. vil gerne lave et til dig som tak for hjælpen .. :) Det kommer t at være skrevet i php .. hvis ikk du kender noget til php i forvejen laver jeg det så simpelt så muligt .. sån så du nemt kan gå ind og rette i teksterne hvis der er en fejl osv ..
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 21:32 #54
helgec, lige et spg, virker det program med dynamiske diske under 2000 og frem ?
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 21:34 #55
2003-fyren, mener du til at lave et virtuelt cdrom drev ? i så fald kan jeg anbefale Daemon .. eller Deamon .. kan ikk huske hvorn det staves ..
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 21:36 #56
inctor, nej så man kan køre det program fra helgec´s side fra en cd, så man med en bart pe skive kan udføre den opgave
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 21:38 #57
øøhm .. okey .. heeh .. fattede jeg ikk ret meget af .. :)
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 21:39 #58
og 03-fyr .. du får det samme tilbud , at jeg programmere en hp til dig som tak for hjælpen .. hvis du har brug for det ..
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 21:39 #59
Har du downloadet og brændt skiven ??
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 21:41 #60
inctor er ikke nødvendigt lige pt, men ellers tak ;)
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 21:43 #61
den downloader stadig .. 78% .. heeh .. hva med dig HelgeC ? hva sir du til et nyt og friskt design til Helgec.dk ? laver det som tak for hjælpen hvis du ønsker det ..
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 21:48 #62
Hmm .. Jeg mindes der findes et program som kan fremstille en virtuel PC i windows ... altså sån så man kan lave guider med forskellige ting der kører i dos .. ligesom Helge bruger .. Microsft Virtual PC 2004 .. er det et Freeware program ?
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 21:48 #63
Lad os nu se om der bliver noget at takke for!! foreløbig er det jo ikke de store fremskridt der er sket
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 21:49 #64
Tjoo .. heeh .. så skal cd'en brændes .. ikke på bålet men i drevet .. :S heeh ..
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 21:51 #65
årh langsomt drev .. 24x .. gaab .. det mega slow .. (sys jeg)
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 21:56 #66
så er CD'en brændt og klar til brug .. :) heeh ..
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 21:58 #67
damn .. hentede en tysk udgave af den .. heeh ..
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 21:59 #68
Ja men prøv nu alligevel at boote på den
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 22:01 #69
inctor jeg lavede samme fejl med det tyske pjat *G*

helgec ved du det ikke siden du ikke svarer på om lost data kan bruges til dynamiske diske ?
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 22:01 #70
Jeg går ud fra at selve TESTDISK er på engelsk og nu er det du skal følge guiden fra figur 5
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 22:09 #71
WuuuT ? jeg kan ikke trykke Y eller Yes når jeg skal bekræfte .. kan kun trykke N .. ? hva sker der ?
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 22:10 #72
TESTDISK fylder bare under 2 Mb. det er derfor en simpel test der skal til for at undersøge om programmet virker under netop din egen opsætning (gendan data)
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 22:12 #73
øøøh ? mener du ? heeh .. fattede jeg ikke lige .. der er en der hedder HDA og HDC, på HDA finder den 1 partition men den vil ikke gennemføre punkt 8 .. på HDC finder den intet ..
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 22:13 #74
mener du ikke "sda" ??
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 22:13 #75
Disk /dev/hda - 60 GB / 55 GiB
Disk /dev/hdc - 62 MB / 59 MiB
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 22:14 #76
Njet, HDA og HDC ..
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 22:15 #77
OK det er de sk--- tyskere og du har kørt bjælken ned over /dev/hda og lavet analyse og hele mollevitten ??
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 22:16 #78
der er kun en enkelt .. har kørt analyse, men den vil ikke gøre noget når jeg trykker på Y når jeg skal bekræfte ..
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 22:18 #79
Hvad sker der når du trykker på QUIT begynden så ikke at analysere på et højere level ??
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 22:19 #80
den er på Punkt 8 .. der hvor jeg skal bekræfte ..
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 22:20 #81
Jeg har aldrig kørt programmet fra en cd kører det altid fra computeren, jeg prøver lige at starte op og køre det fra cd-en, Back in 10 minutes
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 22:22 #82
helt ok .. men aner ikk hva den har gang i .. den vil bare ikk udføre en handling når jeg trykker på Y kun på N ..
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 22:26 #83
Du gør noget forkert (tror jeg) du må få en menu der hedder "Search" den skal du vælge, på en 3 Ghz computer tager en 80 Gb. harddisk ca. 14 minutter det har du slet ikke brugt så noget er galt
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 22:27 #84
ja kan godt vælge Search .. ved ikk hvor hurtig den her er .. heeh ..
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 22:28 #85
Helge, når man anvender den virtuelle pc, og man feks laver en Fdisk, formatere den så ens HD eller hvad gør den ?
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 22:30 #86
Prøv "Search"
Helge, når man anvender den virtuelle pc, og man feks laver en Fdisk, formatere den så ens HD eller hvad gør den ? Ja men kun den virtuelle harddisk
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 22:33 #87
dvs. alle de ting man fortager sig i den Virtuelle pc har ikke en påvirkning på selve commen ?
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 22:34 #88
nej det er jo en virtual pc, og derfor vedrører det ikke din fysiske pc, mit råd til dig er, skaf en USB boks der kan tage 2.5" diske tag disken ud, hent getdataback fra runtime.org scan din disk, finder den dine data så overvej om du vil bruge penge på en licens dertil, har rigtig gode erfaringer med det program, det lader ikke til helgec ved så meget om det program han omtaler siden han ikke kan / vil svare på mit spørgsmål, så frygter at der leges russisk roulette med dine data.
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 22:36 #89
okey godt nok .. hvilke styresystemer er understøttet ?
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 22:38 #91
med getdataback ? stort set alle windows vil jeg mene, men sålænge du bruger 2000 eller nyere ved ejg med garanti at det virker (bor du på sjælland kan jeg godt hjælpe dig)
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 22:40 #93
helgec ja det må skyldes at du ikke ved det, skal jeg finde link til folk hvor getdataback har hjulpet folk ? hvorfor ikke bare svare på spørgsmålet istedet for den der tøse indstilling, jeg har ændret mig nu, men du bliver ved med dit pjat, grow op, din indstilling klæder dig ikke (som flere har fortalt dig)
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 22:42 #94
Der har tidligere været en bruger der hed "screem_brille" der drev forretning på den måde, nemlig ved at bringe andre i miskredit og så selv tilbyde hjælp mod betaling, men han er deaktiveret så der skulle ikke være nogle problemer der
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 22:42 #95
Det gør jeg .. Bor i Næstved .. ( er altså kun 15 år) ..

WHAT THA FUCK... !
den kommer med sygt mange Read Error i TestDisk .. fra linie 300 til ........ ..
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 22:44 #96
Reboot and select proper boot device or insert boot media selected boot device .. den fejl får i Virtual PC .. HVorfor det ?
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 22:46 #97
inctor, det er dit held så ;) (det gør jeg også)

helgec du klarer det fint selv med at brige andre i miskredit, bare se hvordan du skriver til folk citat fra denne tråd:

19/03-2006 20:19:02 Du melder bare tilbage hvis der skal prøves andre løsninger

19/03-2006 21:22:44 Nu ligger det sådan at jeg for lang tid siden tilbøb min assistance, men nå bedre sent end aldrig!

hmm skal DU bestemme hvad spørger vælger af løsning ?
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 22:48 #98
helgec du har lige sat screem_brille i miskredit, hvor meget bedre er du selv ? eftersom den bruger er deaktiveret, så var der ingen grund til at nævne den bruger vel...
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 22:50 #99
den vil stadig ikke gøre noget når jeg trykker på Y .. :S
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 22:52 #100
inctor skal lige vide om du vil tage imod mit tilbud om at hjælpe dig her i Næstved (ved du kommer ud til mig med disken / den bærbare) eller ej ? gider ikke helgec´s dobbelt moral mere, så et hurtigt svar så jeg kan afmelde denne tråd ville være rart.
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2006 - 22:54 #101
"den kommer med sygt mange Read Error i TestDisk .. fra linie 300 til " så er din tabel muligvis ikke til at gendanne
"Reboot and select proper boot device or insert boot media selected boot device .. den fejl får i Virtual PC .. HVorfor det " Har du gang i 2 ting samtidig eller hvor passer den bemærkning ind
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 22:54 #102
Hmm .. Ved sQ ikk om jeg må for mine forældre .. Men vil gerne tage imod det .. Hvor i næstved bor du ?
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 22:56 #103
den første er på min kæreste's computer , den sidste er på min egen com da jeg testede Virtual Pc ..
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 22:58 #104
inctor min adresse kan du få via mail, men ude i den sydlige del af byen (ude ved dyssen)
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 22:59 #105
okey .. min mail er: mads@4701.dk .. er det ned mod Præstø & Mogenstrup ?
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 23:01 #106
nej når du kører fra politi stationen og ud af parkvej (mod vordingborg)
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 23:01 #107
NååR ude ved Sankt Jørgens Park .. eller hvorn det nu staves .. hvor gammel er du egentlig ?
Avatar billede inctor Nybegynder
19. marts 2006 - 23:04 #108
Nåår men jeg smutter .. kan ikk holde mig vågen længere.. :) heeh . Nat Nat..
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
19. marts 2006 - 23:06 #109
har sendt dig en mail, så kan vi tage den derfra, jeg deltager ikke længere her fra nu af ;)
Avatar billede inctor Nybegynder
20. marts 2006 - 16:12 #110
2003-fyren, hurtigt .. send mig din adresse eller tlf nummer i en mail .. hurtigst muligt .. !
Avatar billede inctor Nybegynder
21. marts 2006 - 07:27 #111
2003-Fyren, Hvor langt er den nået ? er den færdig ? og kan jeg hente den idag ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. marts 2006 - 19:43 #112
Er problemet løst?
Avatar billede inctor Nybegynder
27. marts 2006 - 14:48 #113
2003-Fyren prøvede at lave den .. men den lykkedes íkke da der var en fejl i HD'en, og vi sendte den til reperation og venter den tilbage kommet om 3 ugers tid hvis vi heldige .. heldigvis forsvandt skyerne igen .. :)
Avatar billede inctor Nybegynder
06. april 2006 - 14:40 #114
2003-Fyren, smid lige et svar .. du fortjener pointene .. :)
Avatar billede inctor Nybegynder
14. april 2006 - 15:06 #115
Tager Point selv så ..