Avatar billede blazer Nybegynder
07. april 2007 - 10:57 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjælp ! Dll fejl melding

Jeg har fået et problem,  efter en teori undervisningsskive min kone har kørt... Får jeg en anden fejl meddelelse når jeg prøver at åbne lommeregneren i XP  :

System-Dll'en user32.dll blev flyttet i hukommelsen. Programmet vil ikke køre korrekt. Flytningen opstod, fordi DLL'en C:\WINDOWS\system32\SHEL32.dll brugte adresseområde, der ellers var reserveret til Windows DLL-filer. Leverandøren af denne DLL bør kontaktes for at få en ny DLL-fil.

:-(  Nogen der kan hjælpe ?

Har prøvet de hotfix andre linker til ved lignende fejl, men de hjælper ikke rigtigt...
Avatar billede screem_brille Novice
07. april 2007 - 10:59 #1
Avatar billede kenp Novice
07. april 2007 - 11:31 #2
prøv at se her http://www.eksperten.dk/spm/771821 hvor det er lykkeds at få fjernet fejlen via sfc eller ved at indstallere sp2.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2007 - 13:05 #3
SB - det er ikke samm problem...
Avatar billede huset Praktikant
07. april 2007 - 19:21 #4
Derfor synes je du skal afvise svaret fra Screem_brille da hans svar ikke løser problemet
Avatar billede screem_brille Novice
07. april 2007 - 19:30 #5
huset er du nu blevet synsk ?
Avatar billede huset Praktikant
07. april 2007 - 20:01 #6
System-DLL'en user32 blev flyttet i hukommelsen. Programmet vil ikke køre korrekt. Flytningen opstod, fordi DLL'en C:\Windows\System32\HHCTRL.OCX brugte det adresseområde, der ellers var reserveret til Windows DLL'filen. Leverandøren af denne DLL-fil bør kontaktes for at få en ny DLL-fil.
-----

Ligner det opretters problem synes du ?

System-Dll'en user32.dll blev flyttet i hukommelsen. Programmet vil ikke køre korrekt. Flytningen opstod, fordi DLL'en C:\WINDOWS\system32\SHEL32.dll brugte adresseområde, der ellers var reserveret til Windows DLL-filer. Leverandøren af denne DLL bør kontaktes for at få en ny DLL-fil.

Kald mig bare synsk så.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2007 - 20:32 #7
SB - opretter har samme problem som mig, og der hjælper http://www.eksperten.dk/artikler/1088 ikke - så nej han er ikke synsk, blot har han spottet at det ikke er samme problem :D
Avatar billede huset Praktikant
08. april 2007 - 06:52 #8
Derfor skal screem_brille´s indlæg afvises
Avatar billede blazer Nybegynder
08. april 2007 - 12:01 #9
Ok.... men hvordan løser jeg lige det problem jeg har oprettet ?
Avatar billede huset Praktikant
08. april 2007 - 17:18 #10
Der er kun de to muligheder artiklen viser.
Avatar billede kenp Novice
08. april 2007 - 18:28 #11
prøv lige at se den tråd videre til John_stigers spørgsmål, der er en bruger som har brugt 2 andre metoder til at løse det. (om det passer ved jeg ikke men da værd at prøve)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. april 2007 - 21:30 #12
http://www.eksperten.dk/spm/772005

Jeg havde et tema installeret ved navn Vista Inspirat, fejlen forsvandt da jeg fjernede det - måske opretter også har noget temaværk installeret???
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. april 2007 - 21:30 #13
sry - forkert link...
http://www.eksperten.dk/spm/771821