Avatar billede off-line Nybegynder
09. juni 2008 - 13:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Advarsel mod fast kabel på monitoren

Jeg har en Neovo monitor med fast kabel. Monitoren fejler ikke
noget, men det gør kablet. Sommetider bliver skærmen grøn, og
sommetider lilla. Når jeg skubber rundt med kablet, kan skærmen
blive normal i en tid, men et lille skub og der kommer fejlfarve.
Havde jeg blot kunne skifte kablet, var alt i orden, men det
kan jeg jo ikke, så derfor denne advarsel mod, at købe monitor
med fast kabel. Garantien er udløbet, så der er ikke noget at
gøre.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
09. juni 2008 - 13:57 #1
tror faktisk ikke der er nogen fladskærme nu om dage med fast kabel. Samsung har faktisk ikke haft det for allerede 4-5 år siden da jeg købte min 19" CRT, den kune skrues af nemlig i begge ender ...

Men god heads up hvis man lige ser sådan en.
Avatar billede off-line Nybegynder
09. juni 2008 - 16:31 #2
Min monitor er kun et par år gammel, så det er surt show bare for et kabel.
Avatar billede haverslev Novice
09. juni 2008 - 19:47 #4
Avatar billede off-line Nybegynder
09. juni 2008 - 20:05 #5
Mange tak for rådet, men jeg har hverken loddekolbe eller mod på at gå igang.
Avatar billede haverslev Novice
09. juni 2008 - 20:16 #6
Næ, men at kalde mig ubehagelig kan du da finde ud.
http://www.eksperten.dk/spm/834293
Avatar billede off-line Nybegynder
09. juni 2008 - 20:38 #7
Nå,nå! Små slag. Jeg har jo ikke påstået, at du er et ubehageligt menneske, og det
vil jeg heller ikke gøre. Men jeg finder det ubehageligt, at du direkte modarbejder
andres forsøg på, at få en spørger til at opføre sig mere anstændigt.
Men lad os nu ikke gøre det værre end det er:)
Avatar billede geforce3 Praktikant
11. juni 2008 - 13:49 #8
Jeg har også en strømforsyning med løs forbindelse... Indtil jeg fik den lavet, tapede jeg ledning fast langs siden, så den sad i spænd.. Prøv at find punktet hvor der er forbindelse, og så tape den fast.. Det kan jo altid blive en permanent løsning...;)
Avatar billede off-line Nybegynder
11. juni 2008 - 14:16 #9
geforce3 - Tak for dit råd, men kablet til en monitor er jo anderledes. Det er
heller ikke sådan, at der mangler forbindelse, det er der hele tiden. Det er farve
skiftet, som er problemet :)