Avatar billede lassegj Nybegynder
19. maj 2009 - 22:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gendanne tekst

Hej

Jeg skrev i eftermiddag i en word-fil, som jeg nu har åbnet igen. Ikke alt det tekst jeg skrev i filen er i dokumentet - dybt frustrerende. Kan det ligge nogle steder som sikkerhedskopi? Jeg har indstillet computeren til at tage sikkerhedskopi hvert minut, men har kigget i mappen hvor den gemmer sikkerhedskopierne og der er ikke noget.

Håber i kan hjælpe!
Avatar billede lassegj Nybegynder
19. maj 2009 - 23:09 #1
Eller kan man føre dokumentet tilbage til kl. 16 i eftermiddags?
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. maj 2009 - 02:01 #2
I office 2003 ligger de midlertidige filer på denne lokation:
C:\Documents and Settings\%userprofile%\Application Data\Microsoft\Word\
I office 2007 ligger de midlertidige filer på denne lokation:
Den samme som ovenfor, men der er også en chance på denne lokation:
C:\Documents and Settings\Preben\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.Word\
Både for loka<tin i n2003 og 2007 nummer 2 er filerne gemt som midlertidige filer, hvilket vil betyder, at du skal omdøbe filerne, så de får de rigtige filefternavne, *.doc - *.docx.

Ingen af stederne er der garanti for et brugbart resultat, men de er gode muligheder for at redde dine dokumenter.

/ptj_11
Avatar billede lassegj Nybegynder
20. maj 2009 - 10:05 #3
Mapperne er desværre tomme:-( Må bare skrive det hele igen...
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. maj 2009 - 10:25 #4
Du må have et eller andet i dine indstillinger, der sletter alle midlertidige filer ved afslutning af program, eller ved nedlukning af din maskine.
Du skulle måske overveje, at ændre disse indstillinger, så du en anden gang kan være heldig, at redde dine dokumenter.
/ptj_11
Avatar billede lassegj Nybegynder
23. juli 2009 - 18:05 #5
Smid et svar, så er der point...
Avatar billede ptj_11 Forsker
23. juli 2009 - 22:00 #6
Jeg samler ikke. Hvad med de løsningsforslag du fik på denne:
http://www.eksperten.dk/spm/872763#reply_7423113

Kunne tænkes, at Helgec´s i #8 kunne bruges her.

Held og lykke.
/ptj_11
Avatar billede lassegj Nybegynder
24. juli 2009 - 18:45 #7
Hjalp desværre heller ikke...