Avatar billede SirLupo Nybegynder
18. september 2009 - 16:48 Der er 8 kommentarer

Internet sider spærret på arbejde

Hej hej

Der er lige blevet spærret for forskellgie internetsider på mit arbejde. Jeg har hørt noget om at man kan tilgå disse sider alligevel via anonym proxy eller sådan noget. Jeg er helt blank på dette, er der nogen der kan anbefgale nogle sider hvor dette kan gøres fra?
18. september 2009 - 16:50 #1
Velkommen til E. ...

Det er der jo nok en grund til *S* ...

http://twitter.com/
http://www.facebook.com/
...
Avatar billede SirLupo Nybegynder
18. september 2009 - 16:58 #2
Tak

Ja men derfor kan man jo godt forsøge alligevel, den side jeg gerne vil tilgå er iøvrigt fuldstændig harmløs, men udover din flinke velkomst:-) Kender du så noget til det jeg spørger om:-) ?
18. september 2009 - 17:03 #3
Nævnte

* http://twitter.com/
* http://www.facebook.com

er jo også rimelig 'harmløse' (?), men er alligevel blokeret hos mange firmaer...
Medarbejderne bruger for meget (privat) tid på den slags ...

---

Fidusen findes nok; men dette er nok ikke rette forum at spørge om den slags ...
Avatar billede capricor Nybegynder
18. september 2009 - 18:07 #4
Nu kan det da tænkes siden er midlertidig nede!
Hvilken side er det - så jeg kan forsøge at komme ind på den ?
Avatar billede SirLupo Nybegynder
18. september 2009 - 18:12 #5
Siden fungerer fint herhjemme fra men ikke på arbejde så det er ikke fordi siden er nede:-)
Avatar billede capricor Nybegynder
18. september 2009 - 18:32 #6
Så er problemet ikke stort, men tal med den edb ansvarlige - for det du gerne vil have hjælp til på dit arbejde, kan koste dig dit job.
Og her vil jeg ikke medvirke, så jeg forlader din tråd, måske kommer der en der er klar til at hjælpe dig.
Avatar billede klaudi Ekspert
18. september 2009 - 19:18 #7
Avatar billede trench Nybegynder
19. september 2009 - 14:36 #8
Citat: "Der er lige blevet spærret for forskellgie internetsider på mit arbejde."

Det er der jo nok en grund til ...
Så hvad med i stedet at passe dit skide arbejde!