Avatar billede 50573433 Nybegynder
02. oktober 2009 - 14:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook Express komprimering

Er der nogen her, som her kan oplyse mig om, hvordan jeg kan slå den automatiske funktion fra, som næsten hvergang når jeg lukker spørger, om jeg jeg vil komprimere for at frigive mere plads ???
Avatar billede vejmand Juniormester
02. oktober 2009 - 14:51 #1
Du kan "nulstille", så den først kommer igen efter 100 åbninger.
Så skal du nulstille igen.

http://www.eksperten.dk/spm/676948

Go to: Start>Run>Regedit>OK and find this key.

HKEY_CURRENT_USER\Identities\{long number}\Software\Microsoft\Outlook Express\5.0.

Clik on 5.0 -In the right hand pane and find *Compact Check Count* >right click>modify>decimal>and set the value to 0, zero).
This will reset the prompt, and you won't see it again for
another 100 closings.
Avatar billede 50573433 Nybegynder
02. oktober 2009 - 18:37 #2
Hej Vejmand
Tak for hjælpen, men det er utroligt, at man ikke kan slå det helt fra. Det er nok fordi OE er fra en svunden tid, hvor vi ikke havde den HD kapasitet, som vi har i dag.
Ved du i øvrigt, hvorfor OE brokker sig, når jeg forsøger at komprimere data ???
Avatar billede vejmand Juniormester
02. oktober 2009 - 19:31 #3
Velbekomme, nej, jeg ved ikke hvorfor OE brokker sig, når man forsøger at komprimere data.
Jeg plejer at bruge tricket med at udsætte det, da jeg har set flere spørgsmål om at mails forsvinder ved komprimering, så det undlader jeg.  :-)

PS: Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.