Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
31. oktober 2009 - 12:02 Der er 55 kommentarer og
1 løsning

Konstante pop-up i IE?

Jeg har et problem med mit IE, som overskriften siger kommer der konstante pop-up's. jeg har kørt CCleaner og McAfee men intet hjalp. de kommer ca. hvert 10 minut og jeg tror også at de går ind og gør et eller andet ved mit spil CS:S

ville blive rigtig glad for lidt hjælp :)
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
31. oktober 2009 - 12:06 #1
Det kunne være, at du lige skulle til at køre en god omgang virusscan.
Avatar billede Slater Ekspert
31. oktober 2009 - 12:13 #2
Det står der jo han har gjort ;)
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2009 - 12:16 #3
hent denne her og opdater

http://www.malwarebytes.org/

lad den køre en fuldstændig scan af din maskine.

det er gratis og er en del brugt ved virus og andre angreb til fjernelse af samme.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2009 - 13:09 #4
Hent Ccleaner her > Klik ude til højre på "Download Latest Version".
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
Der er en manual her > http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Der er en lille forskel "Problemer" er udskiftet med "Register".
Sæt de flueben som vist i manualen punkt 11 inden du kører "Renser".
PS.: Dette program vil  jeg anbefale dig at beholde, det er fremragende til at rydde op med.

Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Sig "Nej"  til den.
Lad programmer foretage en oprydning i Renser og Register, og lad den slette det den finder.
Jeg skal ikke se log fra Ccleaner.

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

Manual for HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

Hent Hijackthis her: http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

PS: Vistabrugere skal klikke med højre-musetast på filen og vælge (Kør som administrator)
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
31. oktober 2009 - 13:28 #5
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 13:26:41, on 31-10-2009
Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18828)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\McAfee.com\Agent\mcagent.exe
C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\ePower\ePower_DMC.exe
C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\x86\eDSLoader.exe
C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eAudio\eAudio.exe
C:\Program Files\NewTech Infosystems\NTI Backup Now 5\BkupTray.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Program Files\Acer\Acer Bio Protection\PdtWzd.exe
C:\Windows\PLFSetI.exe
C:\Users\Bastian\AppData\Local\Temp\RtkBtMnt.exe
C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\Acer Arcade Deluxe\ArcadeDeluxeAgent.exe
C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\Acer Arcade Deluxe\Kernel\CLML\CLMLSvc.exe
C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\PlayMovie\PMVService.exe
C:\Program Files\Common Files\AOL\1256836980\ee\aolsoftware.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Acer\Acer VCM\AcerVCM.exe
C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Program Files\Acer\Acer VCM\acp2HID.exe
C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\NotificationCenter\Framework.NotificationCenter.exe
C:\Program Files\ManyCam 2.4\ManyCam.exe
C:\Windows\system32\wuauclt.exe
c:\PROGRA~1\mcafee\VIRUSS~1\mcvsshld.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\Program Files\Steam\Steam.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\MSC\mcshell.exe
C:\Users\Bastian\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Bastian\Documents\Downloads\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://da.intl.acer.yahoo.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://da.intl.acer.yahoo.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: &Yahoo! Toolbar Helper - {02478D38-C3F9-4efb-9B51-7695ECA05670} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: McAntiPhishingBHO - {377C180E-6F0E-4D4C-980F-F45BD3D40CF4} - c:\PROGRA~1\mcafee\msk\mcapbho.dll
O2 - BHO: Search Helper - {6EBF7485-159F-4bff-A14F-B9E3AAC4465B} - C:\Program Files\Microsoft\Search Enhancement Pack\Search Helper\SEPsearchhelperie.dll
O2 - BHO: scriptproxy - {7DB2D5A0-7241-4E79-B68D-6309F01C5231} - C:\Program Files\McAfee\VirusScan\scriptsn.dll
O2 - BHO: ShowBarObj Class - {83A2F9B1-01A2-4AA5-87D1-45B6B8505E96} - C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\x86\ActiveToolBand.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.3.4501.1418\swg.dll
O2 - BHO: McAfee SiteAdvisor BHO - {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O2 - BHO: Google Dictionary Compression sdch - {C84D72FE-E17D-4195-BB24-76C02E2E7C4E} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_B7C5AC242193BB3E.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {E15A8DC0-8516-42A1-81EA-DC94EC1ACF10} - C:\Program Files\Windows Live\Toolbar\wltcore.dll
O3 - Toolbar: Acer eDataSecurity Management - {5CBE3B7C-1E47-477e-A7DD-396DB0476E29} - C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\x86\eDStoolbar.dll
O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O3 - Toolbar: &Windows Live Toolbar - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - C:\Program Files\Windows Live\Toolbar\wltcore.dll
O3 - Toolbar: McAfee SiteAdvisor Toolbar - {0EBBBE48-BAD4-4B4C-8E5A-516ABECAE064} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] RtHDVCpl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [mcagent_exe] C:\Program Files\McAfee.com\Agent\mcagent.exe /runkey
O4 - HKLM\..\Run: [ePower_DMC] C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\ePower\ePower_DMC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [eDataSecurity Loader] C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\x86\eDSloader.exe
O4 - HKLM\..\Run: [eAudio] "C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eAudio\eAudio.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BkupTray] "C:\Program Files\NewTech Infosystems\NTI Backup Now 5\BkupTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [WarReg_PopUp] C:\Program Files\Acer\WR_PopUp\WarReg_PopUp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ZPdtWzdVitaKey MC3000] "C:\Program Files\Acer\Acer Bio Protection\PdtWzd.exe" show
O4 - HKLM\..\Run: [PLFSetI] C:\Windows\PLFSetI.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\PROGRA~1\LAUNCH~1\LManager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ArcadeDeluxeAgent] "C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\Acer Arcade Deluxe\ArcadeDeluxeAgent.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [CLMLServer] "C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\Acer Arcade Deluxe\Kernel\CLML\CLMLSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PlayMovie] "C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\PlayMovie\PMVService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HostManager] C:\Program Files\Common Files\AOL\1256836980\ee\AOLSoftware.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Malwarebytes' Anti-Malware] C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe /install /silent
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [datesupport] "C:\ProgramData\Global ping ping.qnxcsho"
O4 - HKCU\..\Run: [dog about manager team] "C:\ProgramData\deaf soap name.ffmycq9"
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Bastian\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [ManyCam] "C:\Program Files\ManyCam 2.4\ManyCam.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -silent
O4 - Global Startup: Acer VCM.lnk = ?
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: Send billede til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Send siden til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Quick-Launching Area - {10954C80-4F0F-11d3-B17C-00C0DFE39736} - C:\Program Files\Acer\Acer Bio Protection\PwdBank.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Quick-Launching Area - {10954C80-4F0F-11d3-B17C-00C0DFE39736} - C:\Program Files\Acer\Acer Bio Protection\PwdBank.exe
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - (no file)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - (no file)
O9 - Extra button: (no name) - {5067A26B-1337-4436-8AFE-EE169C2DA79F} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype add-on for Internet Explorer - {5067A26B-1337-4436-8AFE-EE169C2DA79F} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-12650 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O13 - Gopher Prefix:
O18 - Protocol: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: AWinNotifyVitaKey MC3000 - C:\Program Files\Acer\Acer Bio Protection\WinNotify.dll
O23 - Service: Agere Modem Call Progress Audio (AgereModemAudio) - Agere Systems - C:\Windows\system32\agrsmsvc.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: NTI Backup Now 5 Agent Service (BUNAgentSvc) - NewTech Infosystems, Inc. - C:\Program Files\NewTech Infosystems\NTI Backup Now 5\Client\Agentsvc.exe
O23 - Service: CLHNService - Unknown owner - C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\HomeMedia\Kernel\DMP\CLHNService.exe
O23 - Service: eDataSecurity Service - Egis Incorporated - C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\x86\eDSService.exe
O23 - Service: Empowering Technology Service (ETService) - Unknown owner - C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\Service\ETService.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: McAfee SiteAdvisor Service - Unknown owner - C:\Program Files\McAfee\SiteAdvisor\McSACore.exe
O23 - Service: McAfee Services (mcmscsvc) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\MSC\mcmscsvc.exe
O23 - Service: McAfee Network Agent (McNASvc) - McAfee, Inc. - c:\PROGRA~1\COMMON~1\mcafee\mna\mcnasvc.exe
O23 - Service: McAfee Scanner (McODS) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcods.exe
O23 - Service: McAfee Proxy Service (McProxy) - McAfee, Inc. - c:\PROGRA~1\COMMON~1\mcafee\mcproxy\mcproxy.exe
O23 - Service: McAfee Real-time Scanner (McShield) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcshield.exe
O23 - Service: McAfee SystemGuards (McSysmon) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcsysmon.exe
O23 - Service: MobilityService - Unknown owner - C:\Acer\Mobility Center\MobilityService.exe
O23 - Service: McAfee Personal Firewall Service (MpfService) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\MPF\MPFSrv.exe
O23 - Service: McAfee Anti-Spam Service (MSK80Service) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\MSK\MskSrver.exe
O23 - Service: NTI Backup Now 5 Backup Service (NTIBackupSvc) - NewTech InfoSystems, Inc. - C:\Program Files\NewTech Infosystems\NTI Backup Now 5\BackupSvc.exe
O23 - Service: NTI Backup Now 5 Scheduler Service (NTISchedulerSvc) - Unknown owner - C:\Program Files\NewTech Infosystems\NTI Backup Now 5\SchedulerSvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - NVIDIA Corporation - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files\Cyberlink\Shared files\RichVideo.exe
O23 - Service: Raw Socket Service (RS_Service) - Acer Incorporated - C:\Program Files\Acer\Acer VCM\RS_Service.exe
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: Validity Fingerprint Service (vfsFPService) - Validity Sensors, Inc. - C:\Windows\system32\vfsFPService.exe

--
End of file - 13573 bytes
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2009 - 13:33 #6
Og resten...?
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2009 - 14:29 #7
lol.... ??
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
31. oktober 2009 - 13:38 #8
den er igang med at scanne
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2009 - 14:21 #9
http://i37.tinypic.com/vjj0n.jpg

hvad sker der lige her
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2009 - 14:37 #10
jeg modtog den ligesom jeg selv havde skrevet den.

riget fattes svar men meninger er der nok af.

m.v.h
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2009 - 14:55 #11
Hvad så nu - får du en "test..." preview?
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2009 - 15:06 #12
Det kommer an på hvor meget du har installeret på maskinen, så bare lad den køre færdig.
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
31. oktober 2009 - 14:57 #13
hvor længe er malwarebytes lige om at skanne?
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2009 - 15:26 #14
nej nu er den god nok
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
31. oktober 2009 - 15:36 #15
vil du også have en log-fil fra CCleaner?
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
31. oktober 2009 - 16:43 #16
Malwarebytes' Anti-Malware 1.41
Database version: 3065
Windows 6.0.6001 Service Pack 1

mbam-log-2009-10-31 (16-42-15).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|)
Objekter skannet: 237453
Tid tilbagelagt: 3 hour(s), 7 minute(s), 48 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 3

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Filer:
C:\ProgramData\WinSectTool\lgharqrv.exe (Trojan.Swizzor) -> No action taken.
C:\Users\Bastian\AppData\Local\Apps\2.0\KK0DEYQQ.X99\QKGKE1A9.2EJ\clic...exe_9a8dfcd080ccb114_0001.0002_none_19406d71b53cc551\GoogleUpdateSetup.exe (Trojan.Ransom) -> No action taken.
C:\Users\Bastian\AppData\Local\Apps\2.0\KK0DEYQQ.X99\QKGKE1A9.2EJ\goog...app_9a8dfcd080ccb114_0001.0002_ffaddad563b2816c\GoogleUpdateSetup.exe (Trojan.Ransom) -> No action taken.
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
31. oktober 2009 - 22:31 #17
Jeg har selv fundet ud af det nu tak :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2009 - 23:06 #18
No action taken = ny scanning med malwarebytes og husk: "Fjern det valgte".
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
01. november 2009 - 17:40 #19
kan det passe det med at det går ind og stopper mit spil?
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
01. november 2009 - 22:37 #20
Malwarebytes' Anti-Malware 1.41
Database version: 3065
Windows 6.0.6002 Service Pack 2

mbam-log-2009-11-01 (22-35-55).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|)
Objekter skannet: 239267
Tid tilbagelagt: 2 hour(s), 9 minute(s), 10 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 3

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Filer:
C:\ProgramData\WinSectTool\lgharqrv.exe (Trojan.Swizzor) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Users\Bastian\AppData\Local\Apps\2.0\KK0DEYQQ.X99\QKGKE1A9.2EJ\clic...exe_9a8dfcd080ccb114_0001.0002_none_19406d71b53cc551\GoogleUpdateSetup.exe (Trojan.Ransom) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Users\Bastian\AppData\Local\Apps\2.0\KK0DEYQQ.X99\QKGKE1A9.2EJ\goog...app_9a8dfcd080ccb114_0001.0002_ffaddad563b2816c\GoogleUpdateSetup.exe (Trojan.Ransom) -> Quarantined and deleted successfully.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. november 2009 - 22:54 #21
Ja der blev snuppet noget...
Hvordan kører maskinen nu?
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
01. november 2009 - 23:30 #22
Der har ikke været nogen pop-up endnu. men melder lige tilbage vis der kommer nogen
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
02. november 2009 - 16:04 #23
det har ikke hjulpet? :/
Avatar billede Vandreren Novice
02. november 2009 - 16:48 #24
Fra din HijackThis-log er det her formentlig malware:

O4 - HKCU\..\Run: [datesupport] "C:\ProgramData\Global ping ping.qnxcsho"

O4 - HKCU\..\Run: [dog about manager team] "C:\ProgramData\deaf soap name.ffmycq9"

Har du fået det fjernet?
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
02. november 2009 - 16:51 #25
jeg har fjernet hvad der kom fra malware
Avatar billede Vandreren Novice
02. november 2009 - 17:01 #26
Malwarebytes' Anti-Malware siger ikke noget om, at den har fjernet de to elementer.

Kør HijackThis igen. Hvis de stadig er der, så fjern dem. Sørg for at HijackThis køres fra dens egen mappe (og behold den der), så du kan fortryde ændringerne vha. backup, hvis det bliver nødvendigt.
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
02. november 2009 - 17:10 #27
vil du have den herind?
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
02. november 2009 - 17:12 #28
jeg kørte forresten den første hijackthis før jeg kørte malware fordi den var langsom til det?
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
02. november 2009 - 17:14 #29
efter de var fjernet ser den sådan her ud:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 17:09:29, on 02-11-2009
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18828)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\McAfee.com\Agent\mcagent.exe
C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\ePower\ePower_DMC.exe
C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\x86\eDSLoader.exe
C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eAudio\eAudio.exe
C:\Program Files\NewTech Infosystems\NTI Backup Now 5\BkupTray.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Program Files\Acer\Acer Bio Protection\PdtWzd.exe
C:\Users\Bastian\AppData\Local\Temp\RtkBtMnt.exe
C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\Acer Arcade Deluxe\ArcadeDeluxeAgent.exe
C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\Acer Arcade Deluxe\Kernel\CLML\CLMLSvc.exe
C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\PlayMovie\PMVService.exe
C:\Program Files\Common Files\AOL\1256836980\ee\aolsoftware.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files\ManyCam 2.4\ManyCam.exe
C:\Program Files\Steam\Steam.exe
C:\Program Files\Acer\Acer VCM\AcerVCM.exe
C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\Program Files\Acer\Acer VCM\acp2HID.exe
C:\Program Files\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\NotificationCenter\Framework.NotificationCenter.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbarUser_32.exe
C:\Program Files\Windows Live\Toolbar\wltuser.exe
C:\Program Files\Skype\Toolbars\Shared\SkypeNames.exe
C:\Users\Bastian\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Bastian\Desktop\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://da.intl.acer.yahoo.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://da.intl.acer.yahoo.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: &Yahoo! Toolbar Helper - {02478D38-C3F9-4efb-9B51-7695ECA05670} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: McAntiPhishingBHO - {377C180E-6F0E-4D4C-980F-F45BD3D40CF4} - c:\PROGRA~1\mcafee\msk\mcapbho.dll
O2 - BHO: Search Helper - {6EBF7485-159F-4bff-A14F-B9E3AAC4465B} - C:\Program Files\Microsoft\Search Enhancement Pack\Search Helper\SEPsearchhelperie.dll
O2 - BHO: scriptproxy - {7DB2D5A0-7241-4E79-B68D-6309F01C5231} - C:\Program Files\McAfee\VirusScan\scriptsn.dll
O2 - BHO: ShowBarObj Class - {83A2F9B1-01A2-4AA5-87D1-45B6B8505E96} - C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\x86\ActiveToolBand.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.3.4501.1418\swg.dll
O2 - BHO: McAfee SiteAdvisor BHO - {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O2 - BHO: Google Dictionary Compression sdch - {C84D72FE-E17D-4195-BB24-76C02E2E7C4E} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_B7C5AC242193BB3E.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {E15A8DC0-8516-42A1-81EA-DC94EC1ACF10} - C:\Program Files\Windows Live\Toolbar\wltcore.dll
O3 - Toolbar: Acer eDataSecurity Management - {5CBE3B7C-1E47-477e-A7DD-396DB0476E29} - C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\x86\eDStoolbar.dll
O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O3 - Toolbar: &Windows Live Toolbar - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - C:\Program Files\Windows Live\Toolbar\wltcore.dll
O3 - Toolbar: McAfee SiteAdvisor Toolbar - {0EBBBE48-BAD4-4B4C-8E5A-516ABECAE064} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] RtHDVCpl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [mcagent_exe] C:\Program Files\McAfee.com\Agent\mcagent.exe /runkey
O4 - HKLM\..\Run: [ePower_DMC] C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\ePower\ePower_DMC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [eDataSecurity Loader] C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\x86\eDSloader.exe
O4 - HKLM\..\Run: [eAudio] "C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eAudio\eAudio.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BkupTray] "C:\Program Files\NewTech Infosystems\NTI Backup Now 5\BkupTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [WarReg_PopUp] C:\Program Files\Acer\WR_PopUp\WarReg_PopUp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ZPdtWzdVitaKey MC3000] "C:\Program Files\Acer\Acer Bio Protection\PdtWzd.exe" show
O4 - HKLM\..\Run: [PLFSetI] C:\Windows\PLFSetI.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\PROGRA~1\LAUNCH~1\LManager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ArcadeDeluxeAgent] "C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\Acer Arcade Deluxe\ArcadeDeluxeAgent.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [CLMLServer] "C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\Acer Arcade Deluxe\Kernel\CLML\CLMLSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PlayMovie] "C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\PlayMovie\PMVService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HostManager] C:\Program Files\Common Files\AOL\1256836980\ee\AOLSoftware.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Skytel] Skytel.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Malwarebytes Anti-Malware (reboot)] "C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe" /runcleanupscript
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [datesupport] "C:\ProgramData\Global ping ping.qnxcsho"
O4 - HKCU\..\Run: [dog about manager team] "C:\ProgramData\deaf soap name.ffmycq9"
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Bastian\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [ManyCam] "C:\Program Files\ManyCam 2.4\ManyCam.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -silent
O4 - Global Startup: Acer VCM.lnk = ?
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: Send billede til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Send siden til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Quick-Launching Area - {10954C80-4F0F-11d3-B17C-00C0DFE39736} - C:\Program Files\Acer\Acer Bio Protection\PwdBank.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Quick-Launching Area - {10954C80-4F0F-11d3-B17C-00C0DFE39736} - C:\Program Files\Acer\Acer Bio Protection\PwdBank.exe
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - (no file)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - (no file)
O9 - Extra button: (no name) - {5067A26B-1337-4436-8AFE-EE169C2DA79F} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype add-on for Internet Explorer - {5067A26B-1337-4436-8AFE-EE169C2DA79F} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-12650 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O13 - Gopher Prefix:
O18 - Protocol: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: AWinNotifyVitaKey MC3000 - C:\Program Files\Acer\Acer Bio Protection\WinNotify.dll
O23 - Service: Agere Modem Call Progress Audio (AgereModemAudio) - Agere Systems - C:\Windows\system32\agrsmsvc.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: NTI Backup Now 5 Agent Service (BUNAgentSvc) - NewTech Infosystems, Inc. - C:\Program Files\NewTech Infosystems\NTI Backup Now 5\Client\Agentsvc.exe
O23 - Service: CLHNService - Unknown owner - C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\HomeMedia\Kernel\DMP\CLHNService.exe
O23 - Service: eDataSecurity Service - Egis Incorporated - C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\x86\eDSService.exe
O23 - Service: Empowering Technology Service (ETService) - Unknown owner - C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\Service\ETService.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: McAfee SiteAdvisor Service - Unknown owner - C:\Program Files\McAfee\SiteAdvisor\McSACore.exe
O23 - Service: McAfee Services (mcmscsvc) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\MSC\mcmscsvc.exe
O23 - Service: McAfee Network Agent (McNASvc) - McAfee, Inc. - c:\PROGRA~1\COMMON~1\mcafee\mna\mcnasvc.exe
O23 - Service: McAfee Scanner (McODS) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcods.exe
O23 - Service: McAfee Proxy Service (McProxy) - McAfee, Inc. - c:\PROGRA~1\COMMON~1\mcafee\mcproxy\mcproxy.exe
O23 - Service: McAfee Real-time Scanner (McShield) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcshield.exe
O23 - Service: McAfee SystemGuards (McSysmon) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcsysmon.exe
O23 - Service: MobilityService - Unknown owner - C:\Acer\Mobility Center\MobilityService.exe
O23 - Service: McAfee Personal Firewall Service (MpfService) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\MPF\MPFSrv.exe
O23 - Service: McAfee Anti-Spam Service (MSK80Service) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\MSK\MskSrver.exe
O23 - Service: NTI Backup Now 5 Backup Service (NTIBackupSvc) - NewTech InfoSystems, Inc. - C:\Program Files\NewTech Infosystems\NTI Backup Now 5\BackupSvc.exe
O23 - Service: NTI Backup Now 5 Scheduler Service (NTISchedulerSvc) - Unknown owner - C:\Program Files\NewTech Infosystems\NTI Backup Now 5\SchedulerSvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - NVIDIA Corporation - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files\Cyberlink\Shared files\RichVideo.exe
O23 - Service: Raw Socket Service (RS_Service) - Acer Incorporated - C:\Program Files\Acer\Acer VCM\RS_Service.exe
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: Validity Fingerprint Service (vfsFPService) - Validity Sensors, Inc. - C:\Windows\system32\vfsFPService.exe

--
End of file - 13980 bytes
Avatar billede Vandreren Novice
02. november 2009 - 17:22 #30
De er der stadig, som du selv kan se. Prøv nu af fjerne dem. :)
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
02. november 2009 - 17:25 #31
med malware? eller gå ind i mappen?
Avatar billede Vandreren Novice
02. november 2009 - 17:34 #32
Med HijackThis
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
02. november 2009 - 17:50 #33
måske lyder det dumt, men hvordan?
Avatar billede Vandreren Novice
02. november 2009 - 18:10 #34
Her er et screenshot af HijackThis (så vi kan være sikre på, at vi taler om det samme): http://www.softpedia.com/screenshots/Trend-Micro-HijackThis_1.png

1. Sæt et flueben ud for de elementer, du ønsker at fjerne.
2. Klik på knappen "Fix selected".
3. Bekræft eventuelle advarsler om hvorvidt du er sikker på at fjerne de valgte elementer.

HijackThis fjerner de pågældende filer eller nøgler (i Reigstreringsdatabasen), komprimerer dem, og lægger dem i en "Backup"-mappe, der oprettes i den mappe, hvor HijackThis-programmet er placeret.
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
02. november 2009 - 18:19 #35
ja, men det er jo ikke muligt at gemme en backup?
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
02. november 2009 - 18:21 #36
undskyld, jeg har fundet dem nu. forstod at jeg selv skulle lave dem men læste det lige igen og nu har jeg fundet dem
Avatar billede Vandreren Novice
02. november 2009 - 18:29 #37
Fantastisk. Lad os håbe at det hjalp lidt. :)

I dit sted ville jeg også afinstallere alle de toolbars til IE, men de er vel uundværlige for dig, siden du har valgt at beholde dem.
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
02. november 2009 - 18:30 #38
jeg bruger sådan set ikke mit IE så det kan jeg da godt gøre
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. november 2009 - 18:42 #39
"Konstante pop-up i IE?"

"jeg bruger sådan set ikke mit IE"

Forvirret!!!
Avatar billede Vandreren Novice
02. november 2009 - 18:46 #40
john_stigers, du snuppede min replik. ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. november 2009 - 19:22 #41
bazze_drengen - hvad mener du med #38?
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
02. november 2009 - 19:31 #42
at jeg godt kunne slette mine toolbars
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
02. november 2009 - 20:21 #43
altså det kan være i har misforstået mig, synes jeg at jeg kan fornemme.
altså det er ikke når jeg bruger IE at det kommer pop-up's for jeg bruger google chrome men altså de pop-up's der kommer de kommer bare lige pludselig og det er ikke så tit de kommer mere men der kommer ihvertfald 1 i timen og når jeg spiller går spillet i hack efter jeg har loadet en bane så jeg bliver nødt til at lukke det i joblisten og derefter er der 1-2 pop-up's??
Avatar billede Vandreren Novice
02. november 2009 - 20:30 #44
Og du har vel sat IE til at blokere pop op-vinduer, ikke?

Hvilke sider kommer egentlig frem i de pop op-vinduer?

Hvis du slet ikke bruger IE, så kan du vel forhindre systemet i at køre iexplore.exe, ik?
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
02. november 2009 - 20:38 #45
jeg har sat den til at blokere pop-up vinduer.

mens jeg har ventet på svar her har jeg lige kopieret 2 sider der nåede at komme frem:
http://en.dragonica.gpotato.eu/ad/
http://da.seafight.bigpoint.com/?aid=1654&aig=14&aip=694

noget af skriften står med tykt?

skal msn ikke bruge IE til at køre? for vis det skal vil jeg ikke stoppe det i at køre?
Avatar billede Vandreren Novice
04. november 2009 - 16:30 #46
Hjælper det slet ikke at blokere de sites med en personlig firewall?

Jeg er ikke sikker på, om msn (jeg går du fra at du mener Live Messenger) har brug for IE, men det kan jo komme an på en hurtig prøve uden risiko: Bloker IE og se om msn stadig virker.

Jeg vil ikke anbefale dig at blokere IE permanent, da du kan få brug for IE når du henter opdateringer til Windows. Du kan fint blokere IE, mens du kører dit spil.
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
04. november 2009 - 17:33 #47
tak, men tror ikke det er det som går ind og stopper mit spil, for idag stoppede det og da jeg så gik ud for at lukke det var der ikke noget IE vindue? kan du hjælpe mig med hvad der er galt med spillet?
Avatar billede Vandreren Novice
04. november 2009 - 17:55 #48
Det første sted at søge årsagen er i Eventlog.
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
04. november 2009 - 18:25 #49
eventlog?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. november 2009 - 20:10 #50
bazze_drengen...

En hel masse arbejde er lagt i at hjælpe, så det mindste du kunne gøre var at spørge om nogen gad lægge et svar...
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
16. november 2009 - 20:07 #51
hvad mener du med det? jeg er da glad for dem der gider at hjælpe mig?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. november 2009 - 20:30 #52
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
16. november 2009 - 21:37 #53
det med de der point?
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. november 2009 - 16:56 #54
Ja du skal bede om svar og ikke tage point selv...
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
18. november 2009 - 22:00 #55
kan man overføre point? for jeg vil da gerne give dig og vandreren 15 hver.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2009 - 08:35 #56