Avatar billede synthaiz Nybegynder
20. februar 2010 - 12:45 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af penge Danmark-Rusland

Hej folkens.

Jeg skal høre om der er mulighed for at kunne overføre penge fra danmark-rusland over internettet? der åbenbart ikke mulighed for at gøre det over paypal.com.

Det er et lille beløb vi snakker om, 3,7 euro.

Har i nogle foreslag til sikre sider?

VH / Rune
Avatar billede synthaiz Nybegynder
20. februar 2010 - 12:47 #1
Tilføjelse, kan jeg bruge denne side? http://www.wmtransfer.com/
Avatar billede synthaiz Nybegynder
20. februar 2010 - 12:56 #2
eller kan man godt med paypal :S?
Avatar billede eqvaliser Nybegynder
20. februar 2010 - 12:59 #3
har betalt i rusland mere end et par gange via paypal.
kræver jo bare modtageren har en paypal konto.
Avatar billede synthaiz Nybegynder
20. februar 2010 - 13:06 #4
Når ja, og så skal han bare sende en anmodning om 3.70 euro?
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2010 - 13:15 #5
og så bør du nok lige kigge på gamle spørgsmål
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/synthaiz
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2010 - 13:17 #6
under spørgsmål 5 bliver du også bedt om det

http://www.eksperten.dk/spm/849441
Avatar billede synthaiz Nybegynder
20. februar 2010 - 14:12 #7
laver et nyt spørgsmål, lidt irriterende når treatmenice kommer og blander sig.
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2010 - 14:24 #8
du skal ikke sende mig dumme kommentarer internt
fortæl heller her hvad du syntes om vores hjælp og din manglenede respons
tror du vikrelig at der er noge der gider hjælpe dig når du ikke vender tilbage til dine spørgsmål men jeg anmelder dig bare så ser vi hvad administartoren syntes om dine tiltag
ser lige at du bare har oprettet et nyt spørgsmål uden at fatte en dyt af hvad der blev skrevet
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2010 - 14:26 #9
20. februar 2010 - 14:27 #10
Fortsætter her -> http://www.eksperten.dk/spm/902332 ...
Avatar billede synthaiz Nybegynder
20. februar 2010 - 14:30 #11
treatmenice det er så skide irriterende .. kan du ikke bare lade mig være, seriøst man... jeg kan jeg ikke have 1 eneste spørgsmål hvor du skal kommentere det
Avatar billede aleq Juniormester
08. juli 2011 - 12:36 #12
Jeg synes at folk som "treatmenice" burde bannes fra det her forum. Kan ikke bruge den type af mennesker til noget som helst. De poster bare deres nedladende lort med:

Jamen har du ikke læst denne post først?
Jamen har du ikke brugt google?
Jamen har du ikke brugt din søgefunktion?
Jamen har du ikke brugt 5 timer på at finkæmme hele internettet igennem til enhver detalje før du oprettede dette indlæg?
Jamen burde du ikke hellere gøre sådan her?
Jamen hvorfor gør du ikke bare sådan her i stedet?

Bare hold kæft, hvis du ikke kender svaret, i stedet for at slynge de små belæringer ud til folk som blot skal have et brugbart svar.
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2011 - 08:04 #13