Avatar billede duval123 Nybegynder
03. marts 2010 - 18:43 Der er 10 kommentarer

slet min profil

Er der en der vil slette min profil?
03. marts 2010 - 18:55 #1
<duval123>:
Oprettet 3. marts 2010 kl. 16.48
Sidst på 3. marts 2010 kl. 18.40
Indlæg 0

???

---

Det der er ER skrevet vil forblive for evigt !!!

http://www.eksperten.dk/spm/881360
http://www.eksperten.dk/spm/900008
http://www.eksperten.dk/spm/895861
Avatar billede chalde Seniormester
03. marts 2010 - 19:41 #2
Avatar billede duval123 Nybegynder
03. marts 2010 - 19:55 #3
Har fået de oplysninger jeg skulle bruge et andet sted, så vil bare ud igen, det burde vel være muligt.
Avatar billede mikaelch Novice
04. marts 2010 - 07:53 #4
der står kontakt oplysninger i bunden af hjemmesiden

Jacobsens Vej 25 · 2500 Valby · Tlf.: 77 300 300 ·
04. marts 2010 - 08:49 #5
(Det er ikke 'velset' at forstyrre IDG med den slags; infomationen står ved http://www.eksperten.dk/faq samt #1 ...)
Avatar billede chalde Seniormester
04. marts 2010 - 12:26 #6
Såfremt admins af siden ikke kan hjælpe må man vel gå til indehaveren.

Umiddelbart står der intet om at en bruger ikke (af egen hånd) kan slettes igen i reglement eller faq.
Men derimod står der at coadmins kan slette en bruger hvis man bryder regelsættet. Så reelt set er den eneste mulighed vel at bryde reglelsættet gentagne gange (nok ikke lige den mest fornuftige løsning).
Avatar billede duval123 Nybegynder
04. marts 2010 - 14:25 #7
Det kan godt være at jeg er blind eller dum, men kan ikke se det står i det link. og sorry at jeg forstyrrede IDG, men siden har jo åbenlyst en fejl hvis man ikke selv kan finde frem til, at slette sin profil, så er egentlig ligeglad, vil bare have den slettet.

Så gør det venligst!!
Avatar billede Novice-1 Seniormester
08. marts 2010 - 20:47 #8
kan du ikke blot ændre din profil -måske til sekundær mail adresse
og så fremdeles!

man kan måske sige at der er en vis logik i at indlæg ikke kan slettes, hvis  der er kommet begavede/ relevante spørgsmål og svar
for så forsvinder de vel også

men man kan jo ikke lade være at funderer over om ikke siden kan laves på en sådan måde at en profil slettes
uden at spørgsmål og svar de slettes af den grund
08. marts 2010 - 21:09 #9
... i 'gamle' dage *S* var det sådan et hvis en PROFIL blev slettet/deaktiveret så blev 'brugeren' til et ??? tegn, men alt det øvrige indlæg blev stående forevigt. Hvilket også vil være naturligt; ref #8 ...
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2010 - 23:50 #10
Det er ikke særlig smart, at profiler ikke blot kan slettes af brugeren.
Det er bestemt heller ikke smart, hvis man engang er kommet til at slippe sin mailadresse løs på eksperten eller kopieret en kode hvori ens adresse og navn er anført el. lign.
Som det er et stykke papir med blæk skrift, der skal raderes for fjerne navn, mail adresse el. hvad det nu kan være forekommer "eksperten" at være hævet over normal god etik når man afviser at slette personnavne i sp. mv. som det ikke har været hensigten bl.a. skal figurerer i alle mulige søgemaskiner m.m.

Det er altså ikke særlig begavet.