Avatar billede Ialocin Novice
12. august 2010 - 10:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ændre profilnavn på Eksperten.dk

Hej Eksperter :o)

Er det mon muligt, at ændre sit profilnavn på Eksperten.dk ???

mvh Nicolai
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. august 2010 - 11:10 #1
Nej, ikke så vidt jeg ved.
Avatar billede Ialocin Novice
12. august 2010 - 11:12 #2
Hej michael-stim

Har du så evt. en idé til, hvad man så kan gøre, hvis man ønsker at skifte profilnavn ??

mvh Nicolai
Avatar billede omdal Nybegynder
12. august 2010 - 11:24 #3
Kun hvis man er pro. herinde..

se evt.:
http://www.eksperten.dk/spm/731256
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. august 2010 - 11:32 #4
#3
1. Der eksisterer ikke promedlemmer mere
2. Normalt er det gratis at spørge om noget der har med eksperten at gøre (hentyder til at du har lagt det som svar)
12. august 2010 - 11:33 #5
http://www.eksperten.dk/spm/731256 - det er fra den tidligere version af E. ... i denne version kan man IKKE ændre "Profil" navn...

Principielt er det at NEDLÆGGE en nuværende (og først pænt lukke evt. hænger spørgsmål) og oprette en NY; men evt. Point mm. kan man ikke få med over...
Avatar billede Ialocin Novice
12. august 2010 - 12:56 #6
Hej Alle

Mange tak for jeres input.

Og som jeg "hører" det, er det IKKE muligt p.t. at ændre sit profilnavn, med mindre man nedlægger + starter forfra.

Hvem af jer vil ha´ point ? ... eller er spørgsmål omkring Eksperten.dk "gratis" ??

mvh Nicolai
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. august 2010 - 13:34 #7
Jep, du lægger bare et svar og accepterer selv ;o)
Avatar billede Ialocin Novice
12. august 2010 - 23:14 #8
Hej Alle

Jeg takker ;o)

Mvh Nicolai
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
13. august 2010 - 11:25 #9
Bare en lille kommentar: Vi har valgt at "låse" profilnavnet på Eksperten fordi mange ofte i debatten referere til navnet - hvis det så er ændret vil det skabe totalt forvirring :-)