Avatar billede fromsej Praktikant
25. oktober 2010 - 16:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ansvarlige?

Enten skal der oprettes en ny kategori til ægteskabstilbud, kontaktannoncer og massageklinikker m.m., eller også bør den slags her stoppes!
http://www.eksperten.dk/profil/grace45
>>Hej min kære,
Hvordan har du i dag, jeg håber, at alle er godt med dig. Jeg er ked af at bekymre dig med min Forslag til et forhold med dig, men jeg ved, at du vil imødekomme min anmodning i god tro og forståelse.....<<
F.eks her:
http://www.eksperten.dk/spm/311371#reply_7672129
Avatar billede haverslev Novice
25. oktober 2010 - 17:09 #1
For sat*n da, nu har jeg gået rundt i vor hovedstad i flere dage i sidste uge, UDEN at få et eneste tilbud - så kommer man hjem og går ind og kigger E igennem og hvad ser man!!
Det ene tilbud efter det andet fra Dubai kvinder, du må være født under en heldig stjerne søren - LOL ;-)

(ps. havde konen med rundt i vor hovedstad, måske derfor tilbudene blev væk :-))
Avatar billede arne_v Ekspert
25. oktober 2010 - 17:14 #2
Jep.

Jeg har anmeldt et par stykker af den slags.

Goer det samme og se om de goer noget ved det.
Avatar billede fromsej Praktikant
09. november 2010 - 06:03 #3
>> Kære fromsej

Her er oversigt over dine åbne eller ubesvarede spørgsmål på Eksperten.dk.
Måske har du selv fundet en løsning, har flere informationer eller mangler at acceptere et svar? <<

Hvad synes i selv?
Avatar billede arne_v Ekspert
09. november 2010 - 13:12 #4
:-)
Avatar billede fromsej Praktikant
24. november 2010 - 15:45 #5
>> Åbne spørgsmål med indlæg:

Ansvarlige? i kategorien Eksperten.dk / CoAdmin | 4 indlæg. (Spørgsmålet er over 20 dage gammelt) <<

Ja, OG????
Avatar billede haverslev Novice
24. november 2010 - 17:34 #6
Rolig Rolig, ned i tempo, se blot hvor roligt et tempo der er her på E :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
24. november 2010 - 19:22 #7
Nu synes jeg faktisk at de reminder emails er en god ting.

Men måske skulle der tilføjes funktionalitet til at sende remindere til admin/coadmin omkring spørgsmål i eksperten.dk kategorien uden kommentarer fra admin/coadmin.

:-)
Avatar billede fromsej Praktikant
28. november 2010 - 08:27 #8
Jeg synes til gengæld, de er spild af tid.
Jeg får bunkevis af mails fra 3-4-5 år gamle tråde, hvor opretter lukker dem og i mange tilfælde bare snupper point selv.

Nu er det her spørgsmål over en måned gammelt, ingen reaktion overhovedet fra officielt hold, hvor meget er det værd?

Forresten har jeg et par fine kontor-PCér billigt til salg, men det skal jeg nok oprette i en anden tråd, f.eks under hardware? ;-)
Avatar billede fromsej Praktikant
09. december 2010 - 18:02 #9
Nok en reminder, det er imponerende.
(Spørgsmålet er over 40 dage gammelt)
Avatar billede fromsej Praktikant
24. januar 2011 - 15:26 #10
Åbne spørgsmål med indlæg:

Ansvarlige? i kategorien Eksperten.dk / CoAdmin | 9 indlæg. (Spørgsmålet er over 80 dage gammelt)

Jeg takker for den yderst fornemme responstid!