Avatar billede pstidsen Novice
09. april 2011 - 17:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Derfor skriver folk fejlagtigt i denne kategori

på sidens faq (www.eksperten.dk/faq) står der øverst:
Husk du kan altid stille et spørgsmål i de specielle Eksperten-kategorier, men det er en god idé først, at se om ikke dit spørgsmål skulle være besvaret her.
Så er det da klart at folk tror de kan stille alle spørgsmål i den kategori, selvom der menes at det er spørgsmål man ikke kan få besvaret i faq'en man skal stille i denne kategori.

Jeg synes det er dårligt formuleret.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. april 2011 - 17:26 #1
Godt spottet!
09. april 2011 - 18:26 #2
*Enig* ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2011 - 16:56 #3
Dette er også en mulig grund: http://www.eksperten.dk/spm/932292
Avatar billede pstidsen Novice
10. april 2011 - 17:02 #4
Ja flot E.....
13. april 2011 - 19:38 #5
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
13. april 2011 - 19:47 #6
Men kan jo altid sakse citatet, men den korrekte tekst er:

"Velkommen til vejledningen for brugere af Eksperten.dk. Her i vejledningen vil du finde svar på en række af de typiske spørgsmål, som nye og garvede brugere af Eksperten.dk typisk stiller. Husk du kan altid stille et spørgsmål i de specielle Eksperten-kategorier, men det er en god idé først, at se om ikke dit spørgsmål skulle være besvaret her."

...og så giver det ikke så meget mening at ændre.
Avatar billede pstidsen Novice
13. april 2011 - 19:51 #7
Noobs misforstår det...
Avatar billede pstidsen Novice
09. maj 2011 - 11:10 #8
lukker, så jeg ikke har så mange åbne *G*