20. marts 2011 - 20:18 Der er 16 kommentarer

Automatisk E-mail til opretter når en 'tråd' bliver oprettet ? (Tillæg!)

Dette er en efterfølger/opfølgning til forslaget ved
www.eksperten.dk/spm/908022 - som iøvrigt ER blevet gennemført!

Se også ved www.eksperten.dk/blog/32

Citat:

Automatisk E-mail til opretter når en 'tråd' bliver oprettet.
Efter samme princip som ved oprettelse af en annonce i DBA og mange andre steder...

Tak for din oprettelse på www.eksperten.dk af spørgsmålet/tråden [LINK]

"#Overskrift#"

i kategorien

"######"

Husk at følge op på evt. kommentar/svar der skulle komme...

Se også www.eksperten.dk/faq

Her er en oversigt over

* Åbne spørgsmål [LINK] (Antal)
* Alle spørgsmål deltaget i [LINK] (Antal)
* Oprettede spørgsmål [LINK] (Antal)
* Besvarede spørgsmål [LINK] (Antal)
* Oprettede guides [LINK] (Antal)

fra dig - se også i din profil [LINK]

Så kan det være at 'folk' opdager deres GAMLE tråde/spørgsmål ?
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. marts 2011 - 20:22 #1
Det burde vel også være muligt at lave en max X antal åbne tråde pr bruger.
22. marts 2011 - 21:25 #2
(Der er vist ikke så mange, der har set denne ???)
Avatar billede pstidsen Novice
24. marts 2011 - 18:59 #3
Gode idéer og især jakobs! Den kan jeg godt lide!!
03. april 2011 - 20:00 #4
(Der er vist ikke så mange, der har set denne ???)  [2]
Avatar billede pstidsen Novice
03. april 2011 - 20:05 #5
Det hjælper jo ikke at skrive hvis der ikke er nogen som overvåger...
03. april 2011 - 20:12 #6
(Åbenbart ikke *S* ?)
13. april 2011 - 19:39 #7
13. april 2011 - 19:40 #8
Sendt en PM til lars_pcworld.dk ...
13. april 2011 - 19:44 #9
Hvis en person (med en del 'glemte' tråde og "Point ude X"), bliver jo først opmærksom på "Point ude X", EFTER tråden er oprettet ...
Det har jeg fået oplyst fra flere ...
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
14. april 2011 - 09:16 #10
Synes det er en rimelig god ide.

Vi prøver at se på det - dybest set er det nemmeste nok at tage det som er på remindermailen og lægge det i bunden af kvitteringen.
14. april 2011 - 19:59 #11
Nemlig - det er jo 'bare' lidt klippe klistre af lidt kode *S* ...
16. juni 2011 - 21:02 #12
Sendt en PM til lars_pcworld.dk ... [2] ...
05. juli 2011 - 21:24 #13
<lars_pcworld.dk> - nu har du været i en del tråde her på det sidste - men 'glemt' denne ???
Har sendt TO PM beskeder uden reslutat...
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
04. august 2011 - 11:12 #14
Den er noteret, men der er pt. ferie og en del andre opgaver (vi har købt Comon + CRN hvilket har højeste prioritet)
04. august 2011 - 11:18 #15
Har sendt FIRE PM beskeder til lars_pcworld.dk uden reslutat...
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
04. august 2011 - 11:26 #16