Avatar billede Slettet bruger
21. april 2011 - 18:21 Der er 9 kommentarer

Lesbisk

Hej. jeg er en pige på 15, snart 16, år som gerne vil prøve pigesex. nogle der ved hvordan jeg kan prøve det?
Avatar billede zacariaz Nybegynder
21. april 2011 - 18:36 #1
Det er vel bare at komme i gang. De fleste piger/kvinder jeg kender, har ikke noget større problem med at eksperimentere.

Når det så er sagt så må jeg lige nævne at, siden du ikke engang er fyldt 16 endnu, så haster det altså ikke. Glem modebladene og gør hvad du har lyst til. det er det eneste der betyder noget.

Held og lykke.
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2011 - 21:35 #2
Er det ikke en Påskespøg? Godt nok et det fri debat, men at få anvisning her, på hvordam man får pigesex, er nok ikke det rigtige sted. Men et godt råd, spørg nogle piger, det vil garanteret hurtigt give gevinst. Masser af piger er til pigesex. Må jeg (mand) komme og kikke på? *G*
Avatar billede zacariaz Nybegynder
21. april 2011 - 21:41 #3
Det er formentlig en spøg, og jeg overvejede at nævne det, mentænkte at det kunne være det samme. det kunne jo være seriøst.
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2011 - 21:46 #4
#3
Ja man skal selvfølgelig passe på ikke at støde andre, men det er svært at tro på at en pige på 15 finder herind, med sådan et spørgsmål:)
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2011 - 23:36 #5
Jeg kan forsikre jeg om at det ikke er en spøg! Jeg er 100% seriøs. Og faktisk har jeg spurgt en af mine bi-sekuelle veninder om hun var interesseret, og hun sagde ja. Så tusind tak til jer alle!! :-)
Avatar billede Rosenborg Praktikant
21. april 2011 - 23:45 #6
Sådan skal det gøres.. Best of luck eller hvad man nu siger i dette tilfælde :)
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2011 - 00:08 #7
nogen der evt. har nogle forslag på, hvordan vi skal begynde? :-D
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2011 - 17:10 #8
lesbiskungpige har du prøvet med Cynthia ?
http://www.eksperten.dk/spm/937285#reply_7769367
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2011 - 15:02 #9
hvad mener du jgevas? o.o