Avatar billede Slettet bruger
22. april 2011 - 15:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mail fra Cynthia_lovelove@yahoo.com

Hvem andre har modtaget en intern mail fra denne Cynthia?

singlelove83
Skrevet: 22. april 2011 kl. 15.27
Hello.Am Cynthia ved navn, jeg kommer på tværs af din profil i dag på www.eksperten.dk og tog intersest på den vil jeg gerne vide dig mere, så jeg vil gerne have dig til at skrive til mig i denne min private e-mail-adresse ( cynthia_lovelove@yahoo.com ), så vi vil vide os selv mere bedre og til at sende dig et billede af mig, også for mig at vide, hvis du får denne mail, og fortælle dig mere om me.Remember at afstanden farve eller alder gjorde ikke noget noget det vigtigste er kærlighed og omsorg. jeg venter på at læse fra dig på min mail address.please dont sige nej til ok mig. bedste ønsker for denne uge, Fra Cynthia. (cynthia_lovelove@yahoo.com).

Hello.Am cynthia by name,I come across your profile today at www.eksperten.dk and took intersest on it i will like to know you more, please i will like you to write to me in this my private email address(cynthia_lovelove@yahoo.com) so that we will know ourself more better and to send you a picture of me,also for me to know if you get this mail, and to tell you more about me.Remember that distance colour or Age did not matter anything the most important thing is love and caring .am waiting to read from you at my mail address.please dont say no to me ok . best wish for this week,From cynthia .( cynthia_lovelove@yahoo.com ).
22. april 2011 - 16:03 #1
- Nemlig!
De Bit/Bytes er straks blevet genbrugt til nytigere formål!
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2011 - 17:07 #2
Mon ikke det også har noget med denne profil at gøre?
http://www.eksperten.dk/spm/937229
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2011 - 17:56 #3
Må hellere lige lukke for en ordens skyld.