Avatar billede arne_v Ekspert
30. maj 2013 - 17:43 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hej - vi er blevet solgt !!!!

Og det er ikke engang løgn.

JobIndex har købt IDG.

http://www.computerworld.dk/art/227008/jobindex-koeber-idg-danmark

IDG Danmark, som bla. står bag Computerworld, ComOn, PCworld og Channelworld, har fået ny ejer.

First North-noterede Jobindex meddeler i en fondsbørsmeddelelse, at selskabet har overtaget aktiviteterne i IDG Danmark fra IDG Danmarks amerikanske moderselskab, International Data Group, for et ikke specificeret beløb.
...
Udover medierne overtager Jobindex samtidig Jobworld, IDG Kurser, IDG Event, community-sitet Eksperten.dk samt leadforretningerne IDG Connect og IDG Direct samt annoncenetværket Technetwork.
...
Avatar billede arne_v Ekspert
30. maj 2013 - 17:45 #1
-> Lars

Du må meget gerne forklare lidt om hvad det betyder for eksperten.dk !!
Avatar billede larsen45 Juniormester
30. maj 2013 - 19:20 #2
Brugerne skal have følgende information.

Lukker Eksperten.dk eller forsætter den.
Eller vil der være nogen ændringer overhovedet.
Avatar billede arne_v Ekspert
30. maj 2013 - 19:28 #3
Jeg gaetter paa at det ikke betyder den store aendring.

Men jeg synes da at de burde informere lidt om det.

Det er klart meldt ud paa CW.
Avatar billede thov Forsker
30. maj 2013 - 19:32 #4
Lukning ?
Det vil være dumt, for det er da et aktiv med alle de gratis medarbejdere.
Avatar billede keysersoze Guru
30. maj 2013 - 19:34 #5
Skrev allerede en kommentar i går i en af admins bedste eksempler på seriøsitet i går og forunderligt nok endnu ingen kommentar derfra; http://www.eksperten.dk/blog/36
Avatar billede Rosenborg Praktikant
30. maj 2013 - 20:09 #6
Ja lad os se hvad der kommer til at ske med eksperten, jeg personlig kunne godt bruge en lille makeover på hjemmesiden,.
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2013 - 20:11 #7
Hvorfor lukke noget som giver penge? Og med den ringe indsats IDG har ofret på Eksperten, kan et ejerskifte næppe skade.
Avatar billede arne_v Ekspert
30. maj 2013 - 20:13 #8
Nyheds web portalerne har faaet et makeover!
Avatar billede milter Ekspert
31. maj 2013 - 02:12 #9
Måske vi vil se et spørgsmål fra IDG med en tekst som denne og 200 point som belønning:

Kære eksperter.

IDG har gennem flere år administreret Danmarks bedste og største forum for mennesker med IT-relaterede problemer.

Vi er utroligt stolte over de resultater, vi i et eksemplarisk samarbejde med eksperterne og administratorerne af dette forum har opnået og håber, alle fortsat vil bidrage med samme entusiasme fremover under vores nye ejere.

Vores nye ejere, Jobindex, har i denne forbindelse bedt os om forslag til at gøre et godt forum endnu bedre, så vi beder hermed alle brugere på eksperten.dk bidrage med gode råd.

Da reglerne desværre forbyder uddeling af mere end 200 point pr. spørgsmål, må I deles om dem.

PS. Hvis der fremkommer rigtigt mange besvarelser, kan vi måske oprette et ekstra spørgsmål med 200 point mere.

Venlig hilsen,
etc. etc. etc. ................
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
31. maj 2013 - 15:16 #10
Hej. Beklager den sene melding, men der er sket temmeligt mange ting for firmaet.

Der er kommet en ny ejer - også at Eksperten - og vi har måtte sige farvel til en del medarbejdere og har lagt alle vores medier sammen under Computerworld.dk

Hvad der skal ske med Eksperten.dk er ikke afklaret. Det er et meget spændende publikum for både Jobindex og for Computerworld - men lige pt. er det svært at sige mere.

Min egen rolle er også ret uafklaret mht. Eksperten.dk. Jeg er blevet chefredaktør for Computerworld.dk - og har Eksperten med her. Men hvad det konkret betyder er svært at sige pt. Beklager at jeg ikke kan være mere præcis :-)
Avatar billede keysersoze Guru
31. maj 2013 - 17:10 #11
Sene melding? Det er da hurtigere end set i mange år...
Avatar billede ejvindh Ekspert
03. juni 2013 - 09:17 #12
Avatar billede arne_v Ekspert
14. juni 2013 - 02:41 #13
lukker