Avatar billede ZeBa Ekspert
18. juli 2013 - 19:07 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?: Der kan ikke oprettes spørgsmål i den valgte kategori

Det hører ikke hjemme her, men ligegyldig hvilke kategori, jeg vælger, så får jeg denne melding:

Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Der kan ikke oprettes spørgsmål i den valgte kategori

Hvad fanden gør jeg så???????????????
Avatar billede NielsErikK Juniormester
18. juli 2013 - 19:39 #1
Du var i gang med at få hjælp, men valgte at droppe spørgsmålet og selv tage point hjem, samt ikke at svarer vejmand ???
http://www.eksperten.dk/spm/982356
Avatar billede ZeBa Ekspert
18. juli 2013 - 19:57 #2
Ja, jeg stillede et spm for at få hjælp, ikke for at blive sat i arbejde
Avatar billede NielsErikK Juniormester
18. juli 2013 - 20:11 #3
Ja du gad ikke se på hans video og besvare hans spørgsmål der var nødvendige for at hjælpe dig.

Du afskriver dig så hjælp.

Jeg afmelder hermed overvågning af dette spørgsmål.
Held og lykke med andre gider hjælpe dig når du stiller med den attitude.

Du kan dog få hjælp til din forkerte brug af svar-funktionen, her er en tilretning af min standard vejledning...

Da mange nye (og ældre) har en smule problemer med pointsystemet, får du her lidt standard oplysninger.  :-)

SVAR-funktionen bruges normalt kun i forbindelse med pointgivning og lukning af spørgsmål.

Den person/personer hvis løsning du kunne bruge, beder du (i en kommentar) om at lægge et svar, deres svar kommer til at lyse gult.
Derefter skal du tildele point for disse svar, ved at acceptere dem, så de kommer til at lyse grønt.
(Du kan vælge at belønne flere personer hvis ingen har ramt 100% rigtig - Også for indsats ved at bede om svar fra dem, og acceptere disse)

Kun hvis du opgiver dit spørgsmål (eller selv fandt løsningen) skal du bruge din egen svarfunktion, og acceptere svaret.

Når du blot skriver til folk, bruges kommentar.

Lukning - Hvordan ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1 (se toppen af skærmen)
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Hvor blev dit spørgsmål af ?
http://www.eksperten.dk/bruger/overvaagning
http://www.eksperten.dk/faq#faq-6-1 (se toppen af skærmen)

Hvorfor ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 (se toppen af skærmen)

Har jeg postet dette, så følger jeg IKKE med i dit spørgsmål og kommer IKKE med gode ideer hvis jeg har nogen.  :-)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. juli 2013 - 20:29 #4
Shit en negativ type. Her er det hjælper til selvhjælp som gælder.
Avatar billede ZeBa Ekspert
18. juli 2013 - 22:15 #5
#3: Det var en fejl, at jeg klikkede på svar
Avatar billede vejmand Juniormester
19. juli 2013 - 00:04 #6
Har du set videoen i det andet spørgsmål, og er det sådan du forsøger at oprette et spørgsmål?
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. juli 2013 - 01:04 #7
Jeg beskrev PRÆCIST, hvad der skete - og så kan jeg ikke se, hvorfor jeg skulle til at bruge tid på at finde ud af, hvordan jeg kunne uploade et screen shot, rent tidsspilde.
Avatar billede vejmand Juniormester
19. juli 2013 - 01:19 #8
Har du set videoen i det andet spørgsmål, og er det sådan du forsøger at oprette et spørgsmål?
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. juli 2013 - 02:20 #9
Jeg beskrev PRÆCIST, hvad der skete - og så kan jeg ikke se, hvorfor jeg skulle til at bruge tid på at finde ud af, hvordan jeg kunne uploade et screen shot, rent tidsspilde.
Avatar billede vejmand Juniormester
19. juli 2013 - 02:25 #10
Hvorfor stiller du spørgsmål herinde, hvis du ikke ønsker svar på spørgsmålet?

Jeg skriver ikke noget om at uploade et screen shot, det har jeg opdaget du ikke kan finde ud af.
Jeg spørger om du har set videoen i det andet spørgsmål, og om det er sådan du forsøger at oprette et spørgsmål? Det er faktisk meget vigtig, for at hjælpe dig videre.
Avatar billede vejmand Juniormester
19. juli 2013 - 03:35 #11
Hmmm, mon du kender denne bruger: http://www.eksperten.dk/profil/ngr
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. juli 2013 - 13:09 #12
#10: Ja, det er den metode, jeg bruger, men når jeg så har valgt de første to kategori-niveauer, så er den tredje inaktiv, så jeg ikke kan komme videre.
Avatar billede vejmand Juniormester
19. juli 2013 - 13:13 #13
Hvad står der i de to første kategorier du vælger?
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. juli 2013 - 13:18 #14
Det er forskelligt. Som jeg har skrevet, så er problemet der ikke altid, og jeg kan ikke huske, hvad der er sket, de gange, hvor det er gået galt.
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. juli 2013 - 13:20 #15
Men i går eller forgårs prøvede jeg:
Eksperten.dk --> CoAdmin og fik fejlmeldingen
Men i dag kan det godt lade sig gøre
Avatar billede vejmand Juniormester
19. juli 2013 - 13:25 #16
Ok, så skal jeg alligevel bruge et screen shot af problemet for at hjælpe dig videre.
Skriv, hvis du er interesseret i at få hjælp til det.
Ellers stopper jeg bare her.
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. juli 2013 - 13:41 #17
Så giv mig et svar til points
Avatar billede vejmand Juniormester
19. juli 2013 - 13:47 #18
Nej tak, når du ikke vil have min hjælp, tager du bare selv point tilbage.
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. juli 2013 - 13:50 #19
a