Avatar billede Slettet bruger
09. november 2014 - 11:55 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

systemgendannelse i udu

efter afnstallation af adobe acrobat
skete der flg.:
min systemgendannelse gik i udu
ligegyldigt hvilket punkt jeg vælger kommer flg. frem:

"udfor en gul advarsels-trekant hvor der står: du skal altid gendanne det drev, der indeolder Windows. gendannelse af øvrige rev er valgfrit." (der har aldrig stået sådan før)
og herunderneden:
sæt hak i:
drev C
drev FACTORY IMAGE
drev min externe hard-disc
og jeg kan ikke sætte hak i noget af det. har forsøgt at klikke næste uden hak og lave en system-gend. med det resultat, at den ikke lykkedes.
HVA`GØR JEG`???
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2014 - 11:59 #1
jeg har et sp.mål udover det her som beskriver mit problem med afinstallationen af adobe acrobat/reader
er på flg. link:
http://www.eksperten.dk/spm/999217#reply_8158104
Avatar billede poko1 Ekspert
09. november 2014 - 12:30 #2
Adobe er et program til at læse beskeder fra F.eks. Det Offentlige eller din bank og har ikke indflydelse på din System gendannelse at gøre!
Avatar billede poko1 Ekspert
09. november 2014 - 12:34 #3
Filerne i den mørke boks er relevante hjælpe programmer i forbindelse med Internettet
http://www.adobe.com/downloads.html?promoid=KAWQL
Avatar billede claes57 Ekspert
09. november 2014 - 13:26 #4
Du kan slette alle gendannelsespunkter, og så oprette et nyt. Det vil så virke fremover.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2014 - 14:20 #5
#3
søde claes57 - har lige oprettet et nyt gendannelsespunkt og det virker heller ikke - er stadig samme besked.
herudover har jeg kørt alverdens div. fejlfindingsrutiner uden resultat - er bare så så så træt af det.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2014 - 14:21 #6
#3
forstår ikke rigtigt hvad du mener med "den mørke boks"???
Avatar billede poko1 Ekspert
09. november 2014 - 14:28 #7
Ude til højre i linket er der en mørk boks hvor der står Downloads der finder du de Adobe filer du stort set bør køre på din PC. Men det har intet med din gendannelse at gøre!
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2014 - 15:15 #8
#4
hvordan sletter jeg de gl. system-gendannelses-punkter?
Avatar billede poko1 Ekspert
09. november 2014 - 15:23 #9
Burde du ikke holde dig til en tråd om samme emne det link jeg sendte indeholder de rigtige programmer fra Adobe!
Avatar billede claes57 Ekspert
09. november 2014 - 15:52 #10
Sletning af alle gendannelsespunkter:
kontrolpanel/system/avancerede systemindstillinger
fanebladet systembeskyttelse
klik på drevet under 'tilgængelige drev' og knappen 'konfigurér...'
Der er en 'Slet' knap, der rydder alle gendannelsespunkter for den partition.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2014 - 19:44 #11
#10
tusind tak
det vil jeg gøre ligenu
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2014 - 19:53 #12
#10
er igang med det ligenu.
forudherfor har jeg lavet en "undersøgelse incl. reparationer undervejs" via c-drevet af pc`en og det hjalp ikke en dyt.
det ta`r åbenbart noget tid. skriver igen når sletningener færdig og jeg har oprettet et nyt gend.-punkt
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2014 - 20:11 #13
#10
søde søde claes57
det lykkedes og jeg har oprettet et nyt syst.gend.punkt.
tusind mange tak for din hjælp.
du har hjulpet mig mange gange herinde.
LÆG LIGE ET SVAR OG DU FÅR DINE POINTS.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2014 - 20:20 #14
#3
poko1
tusind mange tak for linket - har hentet set-uppen og vil installere den nu.
LÆG LIGE ET SVAR SÅ DU KAN FÅ DINE POINTS.
vil det så sige, at jeg ikke behøver "adobe acrobat"???
Avatar billede poko1 Ekspert
09. november 2014 - 20:28 #15
Du har kun brug for Acrubat hvis du fremstiller eller redigerer PDF Filer
og jeg samler ikke point
Avatar billede poko1 Ekspert
09. november 2014 - 20:32 #16
Her et eksempel hvor jeg har brugt Acrobat Reader
http://gratisupload.dk/vis/709845
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2014 - 22:15 #17
#16 og #15
jamen poko1 - det var i.f.m., at jeg var i e-boks via netbank fordi jeg havde fået en mail om, at der var brev i e-boks.
men da jeg som sædv. åbner det brev så kommer der en besked frem om, at jeg kun kan åbne det såfremt jeg har adobe acrobat. herefter hentede jeg acrobate. så det brev må jo ha`været en PDF-fil ikke? det var et brev fra telia (min mobil-udbyder)!
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2014 - 09:34 #18
#15 poko1
jeg er ked af du ikke vil ha`points - dit svar i #15 er jeg glad for idet det har løst mit problem, idet jeg kun skal kunne åbne PDF-filer.