Avatar billede dj__christian Nybegynder
29. august 2003 - 13:13 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Unlock af T68i

Jeg har lige købt en sony e. T68i, og kunne godt tænke mig og hører om der er nogen der ved hvordan jeg kan låse den op??? Skal jeg bruge et datakabel?? eller kan jeg godt bruge IR-port'en til det???
OG.. hvilket software skal jeg bruge til at låse op med?
Avatar billede ird Praktikant
29. august 2003 - 13:14 #1
http://www.eksperten.dk/spm/392301

Ved ikke om det er samme fremgangsmåde
Avatar billede dj__christian Nybegynder
29. august 2003 - 13:23 #2
Det gør det ik lige helt....
Avatar billede ird Praktikant
29. august 2003 - 13:25 #3
Avatar billede ird Praktikant
29. august 2003 - 13:41 #4
Hjalp det
Avatar billede dj__christian Nybegynder
29. august 2003 - 13:43 #5
Øhh.. har ik lige fået det helt på plads endnu....
Avatar billede ird Praktikant
29. august 2003 - 13:48 #6
Helt okay vare bare nysgerrig :-)
Avatar billede dj__christian Nybegynder
29. august 2003 - 14:01 #7
Det er da bare i orden..! :o)
Avatar billede djfonzi Nybegynder
29. august 2003 - 16:51 #8
Du kan ikke låse den op med hverken datakabel eller IR ... T68i'eren består af en speciel digital lås, som gør at du ikke kan låse den op... Kun med et specielt kabel til ca. 7500 kr.. ! Kik her :

http://www.se-fighter.com/
Avatar billede dj__christian Nybegynder
29. august 2003 - 18:48 #9
det var sQ ik så godt.... håbede på at man kunne gøre det unden at man skulle købe en masse software..! :(
Avatar billede djfonzi Nybegynder
29. august 2003 - 19:00 #10
Desværre, men nej.. Jeg havde også en og prøvede også, men nej... Du kan jo selvfølgelig sende den til en der kan låse den op...
Avatar billede dj__christian Nybegynder
29. august 2003 - 19:03 #11
øhh.. Ja.. det kunne jeg jo... men.. skal man bruge det simkort der hører med for at låse den op?? eller.. er det lige meget?? for.. har set på den her: http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=produkter&kategori=Boxe&id=67
Men.. hvis man skal bruge det original simkort.. så.. gider jeg sQ ik og købe den..
Avatar billede djfonzi Nybegynder
29. august 2003 - 19:08 #12
Nej det er ikke nødvendigt med et simkort.. Det er et vildt billig tilbud du har fundet dig der !!! Det ville være dumt at lade vær med at købe det !!!!!!!!!!!!
Avatar billede dj__christian Nybegynder
29. august 2003 - 19:09 #13
Okay...
Det var sQ da altid noget..! men.. ved det sQ ik helt.. for.. det er jo ik alle der render rundt med sony ericsson.. men.. kunne faktisk godt finde på at købe det...
Avatar billede djfonzi Nybegynder
29. august 2003 - 19:10 #14
Jeg kan så fortælle dig at jeg køber det !!! For det er billigt !
Avatar billede dj__christian Nybegynder
29. august 2003 - 19:12 #15
Det var sQ da altid noget..! heh..!! så har jeg jo oz hjulpet dig..! ;) men... for svar om ca. en halv time om jeg kan få låst den op.. for.. hvis jeg ik kan.. så køber jeg sQ oz sårn et sæt.. og.. det er jo med software.. så.. man behøver man jo ik og lede efter det..
Avatar billede djfonzi Nybegynder
29. august 2003 - 19:14 #16
Dette sæt.. Kan det ikke også Software opdatere ???
Avatar billede dj__christian Nybegynder
29. august 2003 - 19:15 #17
det ved jeg sQ ikke helt.. der står godt nok et eller andet om at flashe.. men.. det her sæt kan: http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=produkter&kategori=Boxe&id=257
Avatar billede neontetra Nybegynder
05. april 2014 - 07:51 #18
Hej, Du behøver ikke kræve et datakabel eller noget software til at låse din Sony Ericsson T68i. Du kan låse det sikrere og nemmere at bruge unlock kode selv. Alt du behøver er at besøge http://www.TheUnlockArena.com/sony-ericsson-t68i/rs13wp9/ indsende de nødvendige oplysninger og få unlock kode med oplåsning procedure. Held og lykke.