Avatar billede weeelo Nybegynder
17. juli 2004 - 20:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Start problem.

Hejsa..
http://www.eksperten.dk/spm/518054
Jeg har geninstalleret min computer og nu har jeg fået et nyt problem..

Når jeg starter computeren går det fint og den kommer ind til logon skærmen, hvor den så automatisk logger på (som jeg har sat den til), men derefter logger den af igen, og på og af.. Og sådn bliver den ved i en uendelighed. Det er ligemeget hvad jeg prøver så gør den sådn. Har prøvet fejlsikret tilstand, sidste kendte virkende konfiguration osv osv..

Nogle der har en ide om hvad der kan være galt..?
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. juli 2004 - 20:29 #1
Det problem har jeg også haft et par gange, og der hjalp en repair:

1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP cd husk at din bios skal stå til at være first bootdevice cdrom.
2:Og nu skal du trykke på I Agree/Godkende Licens' (F8)
3:spring det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsæt din indstalation (nyindstalation)
4:Nu kan du så vælge hvilket drev din nye indstalation skal ligge på og her er det gerne dit C drev med mindre du kører dualboot.
5:Og nu fortæller den dig der er et syresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R)
og nu skal du trykke på R.
6:Og du vil nu se at den laver en helt ny indstalation men det dejlige er bare den beholder alle dine indstillinger
og dit skrive bord intakt men nu har du sluppet for alle dine fejl og mangler :-)
7:PS husk at have din CD-Key klar da denne skal bruges da det jo er en "nyindstalation" og under indstalationen skal du sætte
det hele op igen og her tænker jeg på netværk og dit tastatur + div + div. updates fra windows update skal desværre installeres igen!
Avatar billede weeelo Nybegynder
17. juli 2004 - 20:32 #2
Tja.. Tænkte det nok.

Hvis du har læst mit forrige spørgsmål så kan jeg fortælle at jeg ca. har lavet en milliard repair's, og ville egentlig bare høre om der var andre muligheder, men tak for hjælpen..

Er ikke i tvivl om at det virker, såå pointsne er dine..
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. juli 2004 - 21:08 #3
oki doki - kan da lige fortælle at jeg har prøvet meget andet og det eneste der virkede var en repair.
Avatar billede weeelo Nybegynder
17. juli 2004 - 21:39 #4
ok.. du har svaret på mit spørgsmål, men endnu er problem er dukket op..

http://www.eksperten.dk/spm/520755
Avatar billede weeelo Nybegynder
17. juli 2004 - 21:52 #5
nu gør den det igen..