Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:28 Der er 30 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede dreadworg Nybegynder
05. februar 2001 - 17:31 #1
Og?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
05. februar 2001 - 17:31 #2
Hvad er ideen med dette spm ?
Avatar billede pstric Nybegynder
05. februar 2001 - 17:33 #3
Vil du give ham yderligere 0 point?
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:34 #4
er du dum, dette spørgsmål fortæller ham bare at han skal gå til det spørgsmål hvor jeg vil give ham 100 point, kvikke
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
05. februar 2001 - 17:35 #5
pstric:> *GG* sikkert nok .. han synes xtom`\'s hjælp var så god at han skulle have 0 point mere..
Avatar billede dreadworg Nybegynder
05. februar 2001 - 17:36 #6
Aaahaaaa... Har du tænkt på han i forvejen modtager mails når der bliver kommenteret i et spm ???
Avatar billede dreadworg Nybegynder
05. februar 2001 - 17:36 #7
Men mindre han ikke \"abbonerer\" på det mere, men hvorfor skulle han ikke det...?
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:38 #8
nej prøv nu at hør

når han ser sit navn trykker han og går hen til det sp. hvor jeg vil give ham 100 point hvis han ville forklare hvad han skriver, jeg kan ike give ham dem før han svare så je gfår noget ud af det
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
05. februar 2001 - 17:38 #9
magnus48:> \"kvikke\", reference spørgsmål er ikke tilladt!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
05. februar 2001 - 17:39 #10
magnus48:> har du overvejet den mulighed at det ikke er alle folk der har tid til at sidde og svare færdigt på et spørgsmål sår\'n lige ud i et ?
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:41 #11
og?

Avatar billede dreadworg Nybegynder
05. februar 2001 - 17:41 #12
JA! MEN HAN MODTAGER OGSÅ EB \"MAIL-NOTIFICATION\" NÅR DER BLIVER KOMMENTERET ELLER SVARET DERINDE!!!
********************>}LOL{<***********************

*banker hovedet ind i væggen*

Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:41 #13
DET ER FANDME SKÆGT
http://www.eksperten.dk/spm/48027
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
05. februar 2001 - 17:43 #14
magnus48:> who the hell r ya callin\' lamers ?!?!?!?
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. februar 2001 - 17:46 #15
Citat fra \"den kvikke\"/magnus48:
\"xtom jeg er altså virkelig en nar til det, kan du ikke fortælle mig hvad jeg skal`gøre?\"

Rakker ned på ham der prøver at hjælpe!!

Plus han opretter dette spørgsmål I STEDET FOR AT SENDE HAM EN DIREKTE MAIL!!!

Håber du føler dig bare LIDT dum!
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. februar 2001 - 17:46 #16
skævt
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:47 #17
hmmm du gør en hel masse ud af ingen ting, hvor må det dog være uhyggeligt for dig at du faktisk har brugt tid på dette, jeg læser ikke dit svar da jeg er fuldkommen lige glad

talk to the hand, cuz the face aint listening
Avatar billede dreadworg Nybegynder
05. februar 2001 - 17:48 #18
*LØBER ind i væggen*
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. februar 2001 - 17:51 #19
Det ville nok også være smartere... eftersom at din hånd formegentlig indeholder ligeså meget/lidt hjerne som dit hovede!
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. februar 2001 - 17:52 #20
Gid jeg var admin.. Magnus48, hvor gammel er du? 9? - 10?

/vh
Simon
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. februar 2001 - 17:53 #21
nomiz<--> Mit gæt: 6-7... Jeg har fisk i mit akvarie ,der er klogere end ham... de staver nok også bedre ;o)
Avatar billede fcs Novice
05. februar 2001 - 17:54 #22
Lad os afholde en konkurrence: Jeg gætter på 3½ - 4
Avatar billede dreadworg Nybegynder
05. februar 2001 - 17:54 #23
tommyf~> ROTFL!!! ;-)))

nomiz~> Sikker på han er SÅ gammel??? lol
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. februar 2001 - 17:56 #24
dreadworg<--> Hvad betyder det? (ROTFL)?

Fcs<--> Det er nok deromkring.
Avatar billede dreadworg Nybegynder
05. februar 2001 - 17:58 #25
tommy~> Rolling on the floor Laughing
Avatar billede microtec Nybegynder
05. februar 2001 - 19:05 #26
Hmmmm, i http://www.eksperten.dk/spm/47209 blev bl.a. magnus47 slette pga. snyd.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
05. februar 2001 - 19:20 #27
Tralala.
Avatar billede microtec Nybegynder
05. februar 2001 - 19:32 #28
magnus >> er dit formål at ødelægge Eksperten.dk???

Hvis man bladre lidt rundt i de spørgsmål du deltager i, får du sgu så mange tvivlsomme points, og benytter et utal af profiler til dit snyd, at du ikke en gang selv kan finde rundt i det.

Hvad er det egentligt du vil????

Hold dig dog væk, hvis du kun er ude på at ødelægge denne site.
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 19:42 #29
jeg har en profil magnus48
jeg har snydt med magnus47, og efter jeg blev lukket har jeg ikke gjordt det siden. jeg har bare ville have xtom til at svare på mit spørgsmål, fordi han ikke kunne se det, at i syntes det her er skægt så må i om det, jeg kan ikke se hvad det er i kan finde der er galt ved det her spørgsmål til xtom, og jeg kan ikke se hvorfor i bliver så sure over jeg opretter dette sp.

Det må i selv om jeg lukker det her sp. for der er nogen der ikke kan finde ud af hvad eksperten skal bruges til.
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. februar 2001 - 19:49 #30
magnus48<--> Fordi du ikke gennemtænker dine ideer før du poster dem her på eksperten. Send ham en EMAIL, hans adresse står på hans minisite!!
Var det ikke smartere end det her? JO!
Avatar billede microtec Nybegynder
05. februar 2001 - 19:59 #31
magnus >> I http://www.eksperten.dk/spm/48021 får du 400 meget tvivlsomme points.
Det ligner fuldstændigt det nummer fra den dag du blev slette med magnus47