Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:11 Der er 38 kommentarer og
1 løsning

Er det ikke for galt

Alle på eksperten enten snyder eller klager,
folk snyder alle herinde får point heletiden, eller nogen klager over 2 år gamle spørgsmål, tænk over det, er det virkelig værd at person nummer 1 ikke fik 680 point men kun 679 point fra person2? og hvis nogen gerne vil overføre point fra personer er det da ok, hvis man gerne vil skifte navn, er det da fint, man har jo selv optjænt dem!
Avatar billede krusell Nybegynder
05. februar 2001 - 17:17 #1
Nej for der er nogle regler og hvis man ikke kan overholde dem, skal man ikke melde sig til...
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:19 #2
ja men helt ærlig nogen er fandme som de fisk der svømmer i røven på hajer, kan du ikke tage mosten så holddig væk
Avatar billede htx98i17 Professor
05. februar 2001 - 17:21 #3
Man bliver nød til at være striks herinde ellers går det hele op i røg til sidst.
Avatar billede fcs Novice
05. februar 2001 - 17:21 #4
Grundideen med eksperten er at man skal kunne hjælpe hinanden mod selv at kunne få hjælp. For at fremme dette system er der lavet en point-ordning, som skaber lidt konkurrence indbyrdes. Det synes jeg er fint. Der er ingen der taber noget ved dette system, der er heller ikke nogen der vinder noget - udover prestige og ære. Derfor er det jo også synd at der findes personer, som ikke en gang kan overholde nogle simple regler - specielt når de ikke kan \"vinde\" andet end ære og prestige.

Snyderne ødelægger dette fremragende system for alle de hårdtarbejdene brugere, som virkelig hjælper mange andre personer med deres problemer. Derfor brokker jeg mig og det har jeg tænkt mig at blive ved med!

Du siger at alle folk snyder eller klager. Jeg snyder ALDRIG herinde, men klager...... Ja, det gør jeg og eftersom du lige har oprettet dette spørgsmål gør du det jo så altså også!!!!!!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
05. februar 2001 - 17:22 #5
Magnus48>> Jeg er ikke helt enig, fordi det kræver styring at bevare noget godt. Ellers bliver det udvandet meget hurtigt, og mister sit særpræg og værdi.
Avatar billede krusell Nybegynder
05. februar 2001 - 17:24 #6
\"ja men helt ærlig nogen er fandme som de fisk der svømmer i røven på hajer, kan du ikke tage mosten så holddig væk\"

Hvad er det for noget fis at sige?
Det er da netop dem, der ikke kan finde ud af at overholde nogle simple regler, der ikke kan klare mosten og derfor skal holde sig væk, som jeg egentlig lige har skrevet...
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:24 #7
aja du har en pointe der, men det her er frit man kan komme med sine meninger som an vil :) men du har nu ret
og fcs dit er alt for langt til at jeg gider læse det  :(
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:24 #8
hey hey dont blame the messenger
Avatar billede beaviz Nybegynder
05. februar 2001 - 17:25 #9
Jeg maa nok give magnus lidt ret, folk er lynhurtige til at raabe op om baal og brand ved det mindste... Vistnok det vores politi kalder \"0-tolerance\" - virker effektivt, men medf0rer mange klager over politivold. Lidt det samme syntes jeg ofte er tilfaeldet her, man er d0mt paa forhaand, nogle gange endda inden man \"begaar sin forbrydelse\".
(Og ja, det er derfor jeg nu er en sjaelden gaest paa eksperten...)
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:25 #10
så fortæl mig hvis nu jeg har tjænt 860 point på at hjælpe folk, og hedder et dumt navn, hvorfor kan jeg så ikke få lov til at flytte de 860 point til en anden bruger
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:26 #11
ahhh endelig en der er på min side beaviz :)
Avatar billede krusell Nybegynder
05. februar 2001 - 17:27 #12
Fordi de gør det sværere aholde styr på snydere, hvis man kunne skifte navn, som man ville.
Du kan evt. lave en aftale med admin, men hvorfor kan man ikke finde ud af at finde et navn, med det samme, som man vil bruge?
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. februar 2001 - 17:28 #13
magnus48<--> Gider ikke læse FCS\'s indlæg? Hvis du ikke gidder læse det personer skriver til dig er der tale om envejs-kommunikation, og det er ikke fem flade øre værd.

Desuden synes jeg at det er noget ævl, det eneste der er ved at blive overdreven er jagten på snydere.
Avatar billede fcs Novice
05. februar 2001 - 17:29 #14
magnus48>> Med fare for at du synes at svaret er for langt: http://www.eksperten.dk/spm/46919 og http://www.eksperten.dk/spm/47135

P.S.: hvis du stiller et spørgsmål, så lad være med at nedgøre folk der svarer. Det eneste du opnår er at folk ikke gider at svare næste gang du spørger!
Avatar billede beaviz Nybegynder
05. februar 2001 - 17:30 #15
magnus48: Jeg siger ikke at jeg er paa din side, bare at jeg f0ler en meget, meget grim lynchstemning ligesaa snart nogen bare faar \"faerten\" af noget, og admin holder kortene taet ind til kroppen, jeg syntes det er meget svaert at gennemskue hvad her foregaar, udover at stedet styres med haard (fascistisk?) haand, hvilket jeg ikke mener er godt.
Admin(erne) kontrollerer stedet diktatorisk, men kalder det alligevel en \"faelles resource\" .. blah.
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:30 #16
hey hey fcs jeg har nu snøvlet mig igennem dit svar, og du er åben bart på min side alligevel, det må du undskylde :(
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:31 #17
hey hey  jeg giver min mening ik, man har lov til at sige hvad man vil, nogen vil være imod mig nogen vil være med mig
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:33 #18
MEN HVIS VI IKKE HAR HÅRD HÅND PÅ SIDEN SKER DETTE

Hello Mungrer Bungrer, my name is Babushka-hiam-ushinga-bongbung and I am from GushishGaGa Island, please I need your help, my girlfriend, she is lesbian, and she having sex with my dads new gurlfriend, then she writing to my dad about it in email, please, I need the password for IloveToScrewGayChicks@hotmail.com, please please if this is the last thing you do for me please do this, this is the only think I ask you for, only this one time and I be eternally grateful to you. Am, please, I have no arms and no legs, I really need this just this one time. I love you and Jesus loves you! Do this for me please!.\'

Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:34 #19
altså man skal lige vide at han hedder Munga Bunga og at stavningen er en del af det
Avatar billede beaviz Nybegynder
05. februar 2001 - 17:35 #20
jeg pr0vede virkeligt at vaere seri0s ...
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:35 #21
i know
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. februar 2001 - 17:36 #22
www.eksperten.dk/spm/48012

Prøv at overveje dit ordvalg, han prøver at hjælpe dig.
En alternativ sætning kunne være:
Jeg er ikke så godt inde i det, kan du ikke forenkle det lidt?
Avatar billede fcs Novice
05. februar 2001 - 17:38 #23
Magnus48>> Du har vist misforstået mig. Vi er ikke på samme side. Du brokker dig over at folk brokker sig. Du mener at vi kan da være ligeglade med folk der overfører point mellem flere brugere. Jeg mener det stik modsatte. Der er sat nogle (gode) regler for eksperten.dk og de skal følges. Det er fedt at folk holder så meget af ekspertens koncept at de gider brokke sig når nogle idioter bryder reglerne. Det er min mening.
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:39 #24
tommyf det er skægt flere siger mit ordvalg er grovt, og i har ret jeg taler grovt...OG?

Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:40 #25
okay fcs så er dy på den anden side, jeg giver min mening du giver din, okay?

mere kan jeg altså ikke gøre
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:41 #26
DET ER FANDME SKÆGT PRØV AT SE HVORDAN NOGLE LAMERS BLIvER SKIDE SURE OVER INGEN TING
http://www.eksperten.dk/spm/48032
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
05. februar 2001 - 17:43 #27
magnus48:> who the hell r ya callin\' lamers ?
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:44 #28
okay jeg lukke spørgsmålet, hvis det er nogen der meget gerne vil have det ene point der er i dette spørgsmål er det altså surt, jeg er lidt lige glad med 1 point, lad os bare sige:

det er godt at man holder eksperten.dk med hårdhånd, men nogle gange er folk lidt or meget oppe pver ingen ting! :) det er vidst hvad vi har fundet ud af
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:46 #29
nej nej det var ikke dig jeg kaldte lamer, men en gitar der er lavet af pap, som ligger på bunden af det israelske hav, så lad vær med at blvie sur
Avatar billede krusell Nybegynder
05. februar 2001 - 17:47 #30
Og at hver gang folk ikke tænker sig om, udløser det en stor diskusion...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
05. februar 2001 - 17:47 #31
magnus48:> bla bla..
Avatar billede jonaslis Nybegynder
05. februar 2001 - 18:05 #32
Meget tæt på at blive en snyder!
Som nystartet kom jeg hurtigt i point nød. Helt ærligt var min tanke. Du kender flere der ikke er på og (tros min begrænsede viden !! Så har jeg ofte hjulpet dem med små problemer osv...)
Jeg mente faktisk ikke det var snyd på grund af den MEGET væsentlige ting.
De point var beregnet til at strø ud til jer eksperter, som absolut fortjener dem :)))
Jeg er blevet klar over den går ik\'.
Heller ikke en fattigper må naturligvis stjæle Men --- det er barsk at se hvor voldsom en reaktion det giver at een med 100 p \"stjæler\" lidt, det må kan da vist være en \"tranfusion\" for at komme lidt til hægterne. De mere livskraftige, finder man (læs -I eksperter)ikke hurtigt HVIS? Det er nogle blålys?? De skal i hvert fald skamme sig. OK alle burde lade være. Jeg kan nu heller ikke se det er nødvendigt for den fattige. Man får da rigtig meget for 30 point synes jeg. Så stop dog de fis.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
05. februar 2001 - 18:49 #33
magnus48>> Du har en holdning, hvileket jeg respekterer, men husk at mange brugere har været med fra starten, og ikke synes om snyd osv. Du kan helt sikkert få en langt bedre dialog med os andre, ved lige at tage det lidt roligere end i dette spm., OK ?!
Avatar billede microtec Nybegynder
05. februar 2001 - 19:09 #34
andreas_admin >> I http://www.eksperten.dk/spm/47209 blev bl.a. magnus47 slette pga. snyd.
Hvis du sammen holder med http://www.eksperten.dk/spm/48032 ser det for mig ud til at være samme person.
Avatar billede microtec Nybegynder
05. februar 2001 - 19:23 #35
... og så overføres der lige 400 tvivlsomme points til magnus48 i http://www.eksperten.dk/spm/48021
Avatar billede krusell Nybegynder
05. februar 2001 - 21:16 #36
http://www.eksperten.dk/spm/48013

Er du ikke forøvrigt lidt hyklerisk magnusxx???  (indsæt selv nr. ved \"xx\")
Avatar billede microtec Nybegynder
05. februar 2001 - 21:20 #37
Du blev slettet som magnus47 med flere i http://www.eksperten.dk/spm/47209 for leden.

I dag er det lykkedes dig at gøre dig uheldig bemærket i:

http://www.eksperten.dk/spm/47927
http://www.eksperten.dk/spm/48032
http://www.eksperten.dk/spm/48021
http://www.eksperten.dk/spm/48027

Og sikkert flere
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. februar 2001 - 22:53 #38
Jeg synes IKKE man skal have lov til at skifte navn. Sikke noget bøvl
med at holde styr hvem magnus48 er. Jeg har selvfølgelig den barnerumpe
på min sorte liste - han får ingen svar fra mig (før han lærer at opføre
sig ordentligt). Ingen smiley.
Avatar billede wikings Nybegynder
06. februar 2001 - 02:19 #39
(O)Jeg ser i krystalkuglen -->

        **(O)**BZZzzz \"ÅR 2003\" BZzz \"magnus3215\" BZzz ,, KLIK!