Avatar billede Noone Nybegynder
17. juni 2004 - 13:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor gemme spørgsmål uden tekst?

Jeg sad idag og skulle bruge et gammelt spøgsmål jeg havde deltaget i. Under min søgning støtte jeg på adskillige spørgsmål der ikke havde nogle tekster.

F.eks. følgende:
http://www.eksperten.dk/spm/254080
http://www.eksperten.dk/spm/253770
http://www.eksperten.dk/spm/253846
http://www.eksperten.dk/spm/253722
http://www.eksperten.dk/spm/254093

Jeg er klar over at det er resultatet af et eller flere nedbrud for nogle år siden, men hvorfor er de ikke enten slettet eller genoprettet? Det kan da ikke være så svært at automatisere oprydningen.
Avatar billede rasmusbg Nybegynder
17. juni 2004 - 13:24 #1
Når jeg ser spørgsmålene, er der da både spørgsmålet og en masse kommentarer og svar...
Avatar billede cdc Novice
17. juni 2004 - 13:26 #2
jeg ser intet problem her ?

/cdc
Avatar billede soreno Praktikant
17. juni 2004 - 13:26 #3
Hvilken browser bruger du ?

Mozilla og arvarter skal ofte reloade en side for at kunne få vist teksten.
Det er formentlig et css problem med eksperten.
Avatar billede snowball Novice
17. juni 2004 - 13:26 #4
Jeg kan heller ikke lige se hvad problemet skulle være. Udover at status'en på enkelte er lidt smadret.
Avatar billede Noone Nybegynder
17. juni 2004 - 13:28 #5
Underligt, for nu virker de også fra mig.

Benytter Mozilla firefox.

Gad vide om der ikke er en eller anden der skulle få løst det problem så?
Avatar billede snowball Novice
17. juni 2004 - 13:34 #6
chanoa: Det er et kendt problem, og Admin er også klar over fejlen, men eftersom ingen helt præcist ved hvorfor den opstår, så er det jo lidt svært at rette fejlen ;)
Avatar billede soreno Praktikant
17. juni 2004 - 13:35 #7
Jeg skal reloade ved ca. 50-70 % af alle spørgsmål jeg besøger.
Men det ser ikke ud til at bekymre den/de ansvarlige, selvom det unægteligt skaber ekstra (og unødig) trafik på sitet.
Avatar billede Noone Nybegynder
17. juni 2004 - 13:53 #8
Snowball > Så burde admin jo sætte sig ned med firefox og blive ved med at glo spørgsmål til han finder et med problemet. Derefter må han jo så finde fejlen.

Sikkert nemmere sagt end gjort, men alligevel, det lød godt ;)

Soreno > Generelt er folk ligeglad med dem der benytter en anden browser end dem selv, så det er der vel ikke noget nyt i?
Avatar billede Noone Nybegynder
17. juni 2004 - 13:53 #9
Soreno > Er så bare glad for at admin på det site jeg bruger mest tid, selv benytter firefox :)
Avatar billede soreno Praktikant
17. juni 2004 - 13:55 #10
Jeg synes det er sært, idet eksperten er det eneste site jeg har besøgt med dette besynderlige problem.
Avatar billede snowball Novice
17. juni 2004 - 13:58 #11
chanoa: Der er nemmere sagt end gjort, for jeg ved at Admin og nogle andre brugere har brugt en del tid på at finde fejlen, men det er så desværre ikke lykkedes.
Avatar billede exp Juniormester
17. juni 2004 - 14:42 #12
Iøvrigt kan det nævnes, at admin rent faktisk *bruger* firefox... mit bud er, at det er noget i eksperten.js der glipper - men hvad det er skal jeg ikke kunne sige...